zamówień na roboty budowlane
Katalog znalezionych frazArchiwum
- zamowienia oriflame com pl
- zamowienia oriflame com pl
- Zamówienia publiczne Studia podyplomowe
- Zamówienia publiczne-studia podyplomowe
- Zamówienia publiczne Ustawa
- Zamówienia Publiczne Doradca
- zamówienia publiczne doradztwo
- zamówienia publiczne Praca
- Zamówienia publiczne prace
- zamówienia publiczne protest
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- blueday.opx.pl
Widzisz odpowiedzi znalezione dla frazy: zamówień na roboty budowlane
Temat: Sliskie stopnie schodow z polerowanego granitu
On Feb 6, 1:36 pm, "ZbyszekZ" <zbysz@gmail.comwrote:
On Feb 6, 1:01 pm, "MKM" <i@sixty9.plwrote:
| Witam,
| mam problem jak w temacie - co mozna zrobic zeby polerwoane stopnie z
| granitu na schodach zewnetrznych stracily swoje sliskie wlasciwosci -
| zwlaszcza jek spadnie deszcz lub co gorsza snieg - zabawa lepsza niz na
| lodowisku.
Zapytaj w pałacu prezydenckim :-), własnie rozpisali przetarg na
modernizację, jak prezytdent nie otworzył spadochronu na czas.
Wadium do udziału w prztragu 45tys.
O cos takiego:
""Wymiana nawierzchni ciągów pieszych wraz z podgrzewaniem wzdłuż
Korpusu Głównego w zespole Pałacu Prezydenckiego" to jeden z elementów
zamówienia na roboty budowlane, które ukazało się w Biuletynie
Zamówień Publicznych, kilka dni po tym, jak premier Jarosław Kaczyński
wywrócił się w drodze na mszę w kaplicy Pałacu Prezydenckiego i złamał
rękę."
Temat: Modernizacja E-30 - plany przetargow na 2004
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. [...] informuje, że planuje w roku 2004
przeprowadzić
następujące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
roboty budowlane
1) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, budowa
podstacji Łosiów. - rozpoczęcie w maju
Ciekawe, czy to rozpoczecie dotyczy rozpoczecia procedury przetargowej czy
tez wbicie lopaty ;-)
Kiefer
Temat: BZP nr 14/2003 - plany
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 14 z dnia 03.02.2003
POZYCJA 6035
OGŁOSZENIE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
o wartości powyżej 500 000 EURO
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A., 30-347 Kraków, ul. Św.
Wawrzyńca 13, woj. małopolskie, tel. 012 2541019, fax 012 2541292,
e-mail: gier@mpk.krakow.pl, informuje, że planuje w roku 2003
przeprowadzić następujące postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:
roboty budowlane
1) modernizacja stacji paliw w Stacji Obsługi Autobusów Płaszków przy
ul. Biskupińskiej 2 w Krakowie - rozpoczęcie w kwietniu
2) modernizacja Stacji Obsługi Tramwajów Podgórze etap III przy ul.
Rzemieślniczej 20 w Krakowie (wszystkie branże) - rozpoczęcie w maju
Temat: BZP nr 44/2003 - plany
Metro Warszawskie Sp. z o.o., 00-683 Warszawa, ul. Marszałkowska
77/79, lok. 119, woj. mazowieckie, pow. warszawski, tel. 022 6286180,
fax 022 6294542, informuje, że planuje w roku 2003 przeprowadzić
następujące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
roboty budowlane
Na Kasprowicza już robią jakieś odwierty.
Temat: [BIP]przebudowa torowiska tramwajowego w ul. Gliwickiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE
No i pytanie:
Kto pokrywa koszta? TŚSA czy UM Katowice?
Inwestorem remontu torów jest TSSA, UM Katowice jest inwestorem remontu
reszty jezdni.
Jakie jest źródło finansowania remontu torowiaka - nie wiem.
Temat: [BIP]przebudowa torowiska tramwajowego w ul. Gliwickiej
Jd. <jdubow@interia.plnapisał(a):
| OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE
| No i pytanie:
| Kto pokrywa koszta? TŚSA czy UM Katowice?
Inwestorem remontu torów jest TSSA, UM Katowice jest inwestorem remontu
reszty jezdni.
Jakie jest źródło finansowania remontu torowiaka - nie wiem.
A czy w obecnym stanie prawnym (tzn. miasta przejmują TŚSA) nie jest tak, że
w efekcie końcowym i tak będzie za to płacił UM?
No chyba, że to jest z tego dofinansowania co oni dostali zaraz przed
przejęciem.
Ogólnie fajnie, że w TŚSA wreszcie doszli, że biednemu nie opłaca się
remontować byle jak.
pozdr
g.f.
Temat: Będzie rewolucja w przetargach na budowę dróg
Będzie rewolucja w przetargach na budowę dróg
O rewolucji w przetargach będzie mozna mówić dopiero wówczas, kiedy
od prawodawstwa usunie się prawników, bo oni nie znają się ani na
technice, ani na ekonomii, ani na zarządzaniu inwestycjami. Proszę
zwrócić uwagę, jak oni (prawnicy) strasznie zagmatwali nasze PZP:
tłumacząc unijne dyrektywy połaczyli etap kontraktowania
(contracting stage) z etapem ofertowania (tendering stage) i całość
powierzyli zamawiającym (lekarze, nauczyciele, prawnicy, ekonomiści,
a czasem i inżynierowie), od których Prawo budowlwne nie wymaga
żadnych uprawnień do zarządzania inwestycjami (od wszystkich
pozostałych uczestników procesu inwestycyjnego są wymagane
uprawnienia budowlane do projektowania, nadzorowania, prowadzenia
budowy czy rzeczoznawstwa). System przetargowy powstałą w krajach
anglosaski gruba zanim powstała Unia Europejska, więc na tym
systemie należałoby się wzorować, zachowując europejskie zasady, że
kontraktowaniem zajmuje się zamawiający, a ofertowaniem instytucja
od niego niezależna, np konsultingowa firma inżynierska (consulting
engineers). Jeżeli przebuduje się cały system zarządzania
inwestycjami, ich projektowania, ofertowania, kontraktowania i
realizacji, wtedy bedzie można mówić o rewolucji w polskim
budownictwie (70% zamówień to roboty budowlane). Chciałbym bardzo
wiedzieć, kim z zawodu jest pan Panasiuk? Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Poprawa pomyłek pisarskich /rachunkowych.
Poprawa pomyłek pisarskich /rachunkowych.
Witam mam pytanie czy zgodnie z art. 87 ust. 2 mogę poprawić w ofercie wykonawcy kwotę VAT.
W druku oferty kwoty netto i brutto są wpisane prawidłowo. Stawka VAT też jest prawidłowa wykonawca pomylił się w kwocie VAT.
Zamiast xx xxx,22 zł wpisał xx xxx,55 zł.
W kosztorysie ofertowym - załącznik do oferty, wszystkie kwoty wpisane są prawidłowo. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, rozliczenie kosztorysowe.
Pozdrawiam. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Specyfikacja Techniczna
W art. 31 ust. 1 ustawy pzp ustawodawca określił, iż Zamawiający
opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą
dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych. W związku z powyższym odpowiedź na
pytanie, czy można się obejść bez specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych opisując przedmiot zamówienia brzmi:
nie. Jednakże chcielibyśmy zwrócić uwagę, że dobrze przygotowana
specyfikacja techniczna jest dla Zamawiającego niezmiernie istotnym
dokumentem, który pozwala odpowiednio nadzorować wykonawcę. Dla
zamawiającego koszty nienależytego wykonania zamówienia wynikające
z niezrozumienia lub ze zbyt lakonicznego opisu przedmiotu
zamówienia mogą być znaczenie wyższe niż koszt przygotowania
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Pozdrawiamy
Zespół Ekspertów
Kancelarii Zamówień Publicznych Sp. z o.o.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: interp art. 67 ust. 1 pkt 6
interp art. 67 ust. 1 pkt 6
Czy dokonując zamówienia uzupełniającego na inwestycje która obejmowała tylko
roboty budowlane a powiększając o usługę w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt.6
Prawa Zamówień Publicznych, gdzie w SIWZ przewidziano (zapis zgodny z
cytowanym artykułem) i musi być też tego samego rodzaju, co zamówienie
podstawowe (roboty budowlane), a zatem dotyczyć takich samych usług lub
takich samych robót budowlanych. Wobec tego czy mozna uznać usługę jako
powtórzenie tego samego rodzaju zamówień co roboty budowlane. Pozdrawiam AD
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Obwodnica Wyszkowa może popękać, winny wykonawca
Kiedy wielcy gracze zamówień na roboty budowlane wylądują na "czarnej
liście" Prezesa UZP za nienależyte wykonanie umowy. Bo tak należy
traktować tzw. cięcie kosztów przez wykonawców po podpisaniu umowy, co
oznacza wycofanie się z oświadczenia woli wyrażonego w ofercie. A może
potraktować to jako oświadczenie nieprawdy w celu wyłudzenia zamówienia
publicznego??? Na takie okazje przydałby się agent Tomek :-) Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Kontrakt z urzędem dla wtajemniczonych
Kontrakt z urzędem dla wtajemniczonych
Prezes Czajkowski cieszy się, że wzrost zamówień na roboty budowlane świadczy
o tym, że do Polski coraz szerszym strumieniem płyną pieniądze z UE.
***********************************
I szerokim strumieniem wpadają do kieszeni urzędników mianowanych przez PiS.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Tanie państwo cd.
Tanie państwo cd.
"Wymiana nawierzchni ciągów pieszych wraz z podgrzewaniem wzdłuż Korpusu
Głównego w zespole Pałacu Prezydenckiego" to jeden z elementów zamówienia na
roboty budowlane, które ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ogłoszenie zostało złożone kilka dni po tym, jak premier Jarosław Kaczyński
wywrócił się w drodze na mszę w kaplicy Pałacu Prezydenckiego i złamał rękę.
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3899516.html Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Plac Niepodległości.
pablo.el nie chcę iść za twoim przykładem nazywając ciebie
osłem, ale mnie nie interesuje zamówienie na roboty budowlane,
a konkretne rozliczenie kosztów.
Jeżeli rozumiesz o co mi chodzi? (a mam wątpliwości) i nie
sprawię tobie kłopotu (oblatany internauto) to zdobądź mi takie
informacje - a obiecuję, że po moim komentarzu zrozumiesz do czego
zmierzałem.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Dzieńdoberki nieustająco po raz pierwszy.
Witajcie wszyscy, Jana K. szczególnie ciepło ) Dzień, mam nadzieję, będzie
względnie pogodny pod każdym względem .Przeczytałam wpis Kanoki, bardzo
interesujący. Po południu napiszę we właściwym wątku.
Przed chwilą przysłała sąsiadka takie "dziwności"
"Wymiana nawierzchni ciągów pieszych wraz z podgrzewaniem wzdłuż Korpusu
Głównego w zespole Pałacu Prezydenckiego" to jeden z elementów zamówienia na
roboty budowlane, które ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ogłoszenie zostało złożone kilka dni po tym, jak premier Jarosław Kaczyński
wywrócił się w drodze na mszę w kaplicy Pałacu Prezydenckiego i złamał rękę.
Zamówienie w części dotyczącej wymiany ciągów pieszych obejmuje
m.in. "demontaż istniejącej nawierzchni i krawężników wraz z podbudową ,
wykonanie nowych warstw podkładowych wraz z izolacją termiczną, wykonanie
systemu grzejnego z zastosowaniem kabli samoregulujących w części centralnej
(podcienie) oraz wykonanie nowej nawierzchni z płyt granitowych wraz z
krawężnikami". Oprócz tego Biuro Administracyjno-Finansowe Kancelarii
Prezydenta zamawia też wymianę nawierzchni i waloryzację układu
komunikacyjnego wraz z małą architekturą, przebudowę fontanny i remont sieci
wody oligoceńskiej na terenie ogrodu.
Wadium dla firm startujących w przetargu to 45 tys. zł.
Szczegóły zamówienia można znaleźć w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Pałac Prezydencki zamawia podgrzewane chodniki
Pałac Prezydencki zamawia podgrzewane chodniki
wiadomosci.gazeta.pl
"Wymiana nawierzchni ciągów pieszych wraz z podgrzewaniem wzdłuż Korpusu
Głównego w zespole Pałacu Prezydenckiego" to jeden z elementów zamówienia na
roboty budowlane, które ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ogłoszenie zostało złożone kilka dni po tym, jak premier Jarosław Kaczyński
wywrócił się w drodze na mszę w kaplicy Pałacu Prezydenckiego i złamał rękę.
Zamówienie w części dotyczącej wymiany ciągów pieszych obejmuje
m.in. "demontaż istniejącej nawierzchni i krawężników wraz z podbudową ,
wykonanie nowych warstw podkładowych wraz z izolacją termiczną, wykonanie
systemu grzejnego z zastosowaniem kabli samoregulujących w części centralnej
(podcienie) oraz wykonanie nowej nawierzchni z płyt granitowych wraz z
krawężnikami". Oprócz tego Biuro Administracyjno-Finansowe Kancelarii
Prezydenta zamawia też wymianę nawierzchni i waloryzację układu
komunikacyjnego wraz z małą architekturą, przebudowę fontanny i remont sieci
wody oligoceńskiej na terenie ogrodu.
Wadium dla firm startujących w przetargu to 45 tys. zł.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Pałac antyposlizgowy.....
Pałac antyposlizgowy.....
"Po nieszczęśliwym wypadku premiera Kaczyńskiego przed Pałacem Prezydenckim,
Kancelaria Prezydenta ogłosiła przetarg na szeroko zakrojone prace budowlane,
mające na celu uchronienie w przyszłości od tak nieszczęśliwych przypadków.
"Wymiana nawierzchni ciągów pieszych wraz z podgrzewaniem wzdłuż Korpusu
Głównego w zespole Pałacu Prezydenckiego" to jeden z elementów zamówienia na
roboty budowlane, które ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych, kilka
dni po tym, jak premier Jarosław Kaczyński wywrócił się w drodze na mszę w
kaplicy Pałacu Prezydenckiego i złamał rękę.
Zamówienie obejmuje także m.in. "demontaż istniejącej nawierzchni i
krawężników wraz z podbudową , wykonanie nowych warstw podkładowych wraz z
izolacją termiczną, wykonanie systemu grzejnego z zastosowaniem kabli
samoregulujących w części centralnej (podcienie) oraz wykonanie nowej
nawierzchni z płyt granitowych wraz z krawężnikami". Oprócz tego Biuro
Administracyjno-Finansowe Kancelarii Prezydenta zamawia też wymianę
nawierzchni i waloryzację układu komunikacyjnego wraz z małą architekturą,
przebudowę fontanny i remont sieci wody oligoceńskiej na terenie ogrodu.
Wadium dla firm startujących w przetargu to 45 tys. zł."
Pozdro
Krzysztof
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Jacek Turski prawnik za 1,5 miliona złotych
Zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych (Dz. U. 2004.19.177):
Art. 55. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji z
ogłoszeniem, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego
albo przetargu ograniczonego nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie
oferty zostały odrzucone, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione;
2) w wyjątkowych sytuacjach, gdy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub
usługi, których charakter lub związane z nimi ryzyko uniemożliwia wcześniejsze
dokonanie ich wyceny;
3) nie można z góry określić szczegółowych cech zamawianych usług w taki
sposób, aby umożliwić wybór najkorzystniejszej oferty;
4) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane prowadzone wyłącznie w celach
badawczych, doświadczalnych lub rozwojowych, a nie w celu zapewnienia zysku lub
pokrycia poniesionych kosztów badań lub rozwoju;
5) wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60
000 euro.
Z mecenasem zawarto umowę, zgodnie z informacjami w Biuletynie Zamówień
Publicznych, według tej procedury. Niestety żadna z przesłanek tu nie zachodzi.
Czyż nie doszło tu złamania przpisów prawa?
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Newsletter 15
Remont Sadu Apelacyjnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Wrocław: remont budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Powstańców
Śląskich 124
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Sądu Apelacyjnego
we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane
obejmujące następujący zakres prac: remont stolarki okiennej i drzwiowej,
infrastruktury technicznej w tym m.in. przebudowę instalacji wodociągowej,
kanalizacyjnej, wentylacyjnej, instalacje c.o. i cwu, instalacji elektrycznej,
instalacji zasilania i sieci komputerowej, instalacji alarmowej pożaru,
włamania i napadu, demontaż dźwigu towarowego i montaż dźwigu osobowego z
przebudową szybu windowego, roboty dekarskie i elewacyjne.
Chociaz mieszkalem w tej okolicy ponad 20 lat to jakos nie moge sobie
przypomniec ktora to kamienica. (bo chyba nie stary galeriowiec???) Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: A nie lepiej zainwestować w nowe gumofilce?
A nie lepiej zainwestować w nowe gumofilce?
"Antypoślizgowy" Pałac Prezydencki
Po nieszczęśliwym wypadku premiera Kaczyńskiego przed Pałacem Prezydenckim,
Kancelaria Prezydenta ogłosiła przetarg na szeroko zakrojone prace budowlane,
mające na celu uchronienie w przyszłości od tak nieszczęśliwych przypadków.
"Wymiana nawierzchni ciągów pieszych wraz z podgrzewaniem wzdłuż Korpusu
Głównego w zespole Pałacu Prezydenckiego" to jeden z elementów zamówienia na
roboty budowlane, które ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych, kilka
dni po tym, jak premier Jarosław Kaczyński wywrócił się w drodze na mszę w
kaplicy Pałacu Prezydenckiego i złamał rękę.
Zamówienie obejmuje także m.in. "demontaż istniejącej nawierzchni i
krawężników wraz z podbudową , wykonanie nowych warstw podkładowych wraz z
izolacją termiczną, wykonanie systemu grzejnego z zastosowaniem kabli
samoregulujących w części centralnej (podcienie) oraz wykonanie nowej
nawierzchni z płyt granitowych wraz z krawężnikami".
Oprócz tego Biuro Administracyjno-Finansowe Kancelarii Prezydenta zamawia też
wymianę nawierzchni i waloryzację układu komunikacyjnego wraz z małą
architekturą, przebudowę fontanny i remont sieci wody oligoceńskiej na terenie
ogrodu.
Wadium dla firm startujących w przetargu to 45 tys. zł. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Związana z PO firma zarobi na samorządzie
Jakkolwiek jest to zgodne z rozporządzeniem.
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w
sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy w punkcie 2 mówi, że:
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać
następujących dokumentów:
1) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych
pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie
ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane lub usługi;
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Fatum zawisło nad olsztyńskim aquaparkiem
Fatum zawisło nad olsztyńskim aquaparkiem
W artykule powinno być napisane "Kosztorys sporządza się w oparciu o
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja 2004 r. w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego......" oraz,
że zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych - Art. 35.
1. Ustalenia wartości zamówienia dokonuje się nie wcześniej niż 3 miesiące przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli przedmiotem
zamówienia są dostawy lub usługi, oraz nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli przedmiotem zamówienia są
roboty budowlane.
2. Jeżeli po ustaleniu wartości zamówienia nastąpiła zmiana okoliczności
mających wpływ na dokonane ustalenie, zamawiający przed wszczęciem postępowania
dokonuje zmiany wartości zamówienia.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Ale jaja podgrzewane chodniki u Prezia
Ale jaja podgrzewane chodniki u Prezia
jg2007-02-06, ostatnia aktualizacja 2007-02-06 10:04
"Wymiana nawierzchni ciągów pieszych wraz z podgrzewaniem wzdłuż Korpusu
Głównego w zespole Pałacu Prezydenckiego" to jeden z elementów zamówienia na
roboty budowlane, które ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Ogłoszenie zostało złożone kilka dni po tym, jak premier Jarosław Kaczyński
wywrócił się w drodze na mszę w kaplicy Pałacu Prezydenckiego i złamał rękę.
Zamówienie w części dotyczącej wymiany ciągów pieszych obejmuje
m.in. "demontaż istniejącej nawierzchni i krawężników wraz z podbudową ,
wykonanie nowych warstw podkładowych wraz z izolacją termiczną, wykonanie
systemu grzejnego z zastosowaniem kabli samoregulujących w części centralnej
(podcienie) oraz wykonanie nowej nawierzchni z płyt granitowych wraz z
krawężnikami". Oprócz tego Biuro Administracyjno-Finansowe Kancelarii
Prezydenta zamawia też wymianę nawierzchni i waloryzację układu
komunikacyjnego wraz z małą architekturą, przebudowę fontanny i remont sieci
wody oligoceńskiej na terenie ogrodu.
Wadium dla firm startujących w przetargu to 45 tys. zł.
Szczegóły zamówienia można znaleźć w Biuletynie Zamówień Publicznych Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Modernizacja E-30 - przyspieszenie prac w 2003!
Witam!
Z http://www.uzp.gov.pl/ przekazuje
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 21 z dnia 17.02.2003
POZYCJA 8844
OGŁOSZENIE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
o wartości powyżej 500 000 EURO
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Centrala - Biuro Inwestycji, 03-734
Warszawa, ul. Targowa 74, woj. mazowieckie, pow. warszawski, tel. 022
5133867, e-mail: k.tyczyn@pkp.com.pl, informuje, że planuje w roku
2003 przeprowadzić następujące postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego:
roboty budowlane
1) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica,
likwidacja stacji Dąbrowa Niemodlińska ze zmianą na posterunek odgałęźny
i przystanek osobowy. - rozpoczęcie w marcu
2) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica,
likwidacja stacji Łosiów ze zmianą na przystanek osobowy. - rozpoczęcie
w maju
3) Modernizacja obiektów inżynierskich wraz z zabudową ekranów
ochronnych na odc. Opole - Wrocław. - rozpoczęcie w marcu
4) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica,
likwidacja stacji Lipki ze zmianą na przystanek osobowy. - rozpoczęcie w
kwietniu
5) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica,
likwidacja stacji Lizawice wraz z przebudową na przystanek osobowy. -
rozpoczęcie w czerwcu
6) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica,
modernizacja stacji Św. Katarzyna. - rozpoczęcie w maju
7) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, szlak
Miękinia - Przedmoście Święte tor nr 1 i 2. - rozpoczęcie w kwietniu
8) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, p.o.
Przedmoście Święte. - rozpoczęcie w kwietniu
9) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, szlak
Przedmoście Święte - Środa Śląska tor 1 i 2. - rozpoczęcie w kwietniu
10) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, szlak
Wrocław Muchbór - Wrocław Nowy Dwór wraz z post. odg. Wrocław Nowy Dwór.
- rozpoczęcie w lipcu
11) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, szlak
Wrocław Nowy Dwór - Wrocław Żerniki tor 1 i 2. - rozpoczęcie w lipcu
12) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, stacja
Wrocław Żerniki wraz ze szlakiem Wrocław Żerniki - Wrocław Leśnica tor 1
i 2. - rozpoczęcie w lipcu
Temat: Modernizacja E-30 - plany przetargow na 2004
http://www.uzp.gov.pl/biulety/2004/26/26_10258.html
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 26 z dnia 23.02.2004
POZYCJA 10258
OGŁOSZENIE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
o wartości powyżej 500 000 EURO
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrala Spółki, 03-734 Warszawa, ul.
Targowa 74 skrz. A (wysoki parter) , lok. 5, woj. mazowieckie, pow.
warszawski, tel. 022 5133867; 5132080, fax 022 5132696, e-mail:
k.tyczyn@pkp.com.pl, informuje, że planuje w roku 2004 przeprowadzić
następujące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
roboty budowlane
1) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, budowa
podstacji Łosiów. - rozpoczęcie w maju
2) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica,
modernizacja stacji Oława - rozpoczęcie w czerwcu
3) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, stacja
Wrocław Żerniki. - rozpoczęcie w lipcu
4) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, szlak
Wrocław Żerniki - Wrocław Leśnica tor nr 1 i 2. - rozpoczęcie w lipcu
5) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, projekt i
budowa urządzeń srk na odcinku Wrocław - Legnica. - rozpoczęcie w lipcu
6) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica, szlak
Malczyce - Szczedrzykowice tor 1 i 2. - rozpoczęcie w sierpniu
7) Przebudowa linii E-30 na odcinku Opole - Wrocław - Legnica,
modernizacja stacji Brzeg. - rozpoczęcie w sierpniu
xxmWarszawa
xxzPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrala Spółki
xxwmazowieckie
xxr@
xxp@
Temat: Umowa o administrowanie a ustawa o zam.publicznych
Wyjątek z orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego
UCHWAŁA1 z dnia 12 marca 1997 r.
sygn. akt W. 8/96:
"3. W gruncie rzeczy podobnie jest z wyjaśnieniem kwestii, czy pojęcie ?jednostki organizacyjne? w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy o zamówieniach publicznych obejmuje również dysponujące środkami publicznymi wspólnoty mieszkaniowe, określone w ustawie o własności lokali, w przypadku udzielania przez nie zamówień na roboty budowlane, dostawy oraz wykonywanie usług. Tu również stwierdzić należy, że i w tym zakresie obowiązujące przepisy ustawy o zamówieniach publicznych w związku z przepisami ustawy o własności lokali, nie pozostawiają wątpliwości interpretacyjnych, na które powołuje się wnioskodawca. Wspólnoty te nie są ani państwowymi, ani komunalnymi jednostkami organizacyjnymi, o których mówi art. 4 ust. 1 pkt 4. Zgodnie z art. 6 ustawy o własności lokali wspólnotę mieszkaniową tworzy ogół właścicieli, których lokale wchodzą w skład określonej nieruchomości. Wspólnota nie jest osobą prawną, chociaż może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, pozywać i być pozywana. Wspólnoty mieszkaniowe zostały utworzone w związku z potrzebami zarządu nieruchomością wspólną. Wspólnota mieszkaniowa odpowiada bez ograniczeń za zobowiązania dotyczące nieruchomości wspólnej, podczas gdy każdy właściciel lokalu w części odpowiadającej jego udziałowi w tej nieruchomości (art. 17). Tym samym zarówno cel powołania wspólnot mieszkaniowych, jak i to, że ustawa o zamówieniach publicznych nie wymienia ich jako podmiotów zobowiązanych do jej stosowania nie pozostawiają wątpliwości co do tego, że wspólnota mieszkaniowa nie należy do grupy podmiotów, o których mówi art. 4 ust. 1 pkt 4. Zaliczenie wspólnoty mieszkaniowej do podmiotów, które mają obowiązek stosowania procedur udzielania zamówień przewidzianych w ustawie o zamówieniach publicznych nie jest możliwe w drodze wykładni przepisów tej ustawy, wymaga bowiem odpowiedniej decyzji ustawodawczej.
Całość Uchwały na stronie www j.w. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Czy WM powinny stosować Prawo Zamówień Publicznych
08-11-2006
Jacek Sadowy
naczelnik Wydziału Opinii Prawnych Urzędu Zamówień Publicznych
PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych dokonała istotnej zmiany w
podmiotowym zakresie stosowania ustawy. W stanie prawnym obowiązującym przed
wejściem w życie noweli – przed 25 maja 2006 r. – co do zasady każdy podmiot
prywatny zobligowany był do stosowania procedur określonych ustawą, o ile
zamówienie publiczne finansowane było w ponad 50 proc. ze środków publicznych
(art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy). W powyższych okolicznościach obowiązek ten
dotyczył m.in. fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych,
kościelnych osób prawnych oraz beneficjentów środków unijnych, którzy często
korzystali ze środków publicznych przy realizacji projektów, a więc często
stosowali procedury ustawy.
Zgodnie z nowym brzmieniem art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy podmioty te zobowiązane
są do stosowania ustawy, jeżeli łącznie zachodzą następujące okoliczności:
• ponad 50 proc. wartości udzielanego przez nie zamówienia jest finansowane ze
środków publicznych lub przez podmioty prawa publicznego,
• wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8,
• przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie czynności w
zakresie inżynierii lądowej lub wodnej, budowy szpitali, obiektów sportowych,
rekreacyjnych lub wypoczynkowych, budynków szkolnych, budynków szkół wyższych
lub budynków wykorzystywanych przez administrację publiczną lub usługi związane
z takimi robotami budowlanymi.
Istotne jest, że objęcie obowiązkiem stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust.
1 pkt 5 uzależnione zostało od łącznego zaistnienia wszystkich wymienionych
wyżej warunków. Brak spełnienia którejkolwiek z wymienionych przesłanek
powoduje wyłączenie obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych
na podstawie przedstawionego przepisu.
Oprócz finansowania zamówienia w ponad 50 proc. ze środków publicznych,
warunkiem powstania obowiązku stosowania przepisów ustawy na podstawie art. 3
ust. 1 pkt 5 jest, aby wartość zamówienia była równa lub przekraczała kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Stosując
odpowiednio przepisy rozporządzenia wydanego na podstawie ww. delegacji (tzn.
rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie kwot
wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek
przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich –
Dz.U. 2006 r. nr 87, poz. 604) obowiązek stosowania ustawy na podstawie
cytowanego przepisu zachodzi w sytuacji, gdy wartość zamówienia jest równa lub
przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty: 211 000 euro – dla usług,
oraz 5 278 000 euro – dla robót budowlanych. Jeżeli zatem wartość udzielanego
zamówienia, finansowanego nawet w ponad 50 proc. ze środków publicznych, jest
mniejsza od tych kwot, określony podmiot nie będzie zobowiązany do stosowania
procedur ustawy na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Ostatnią przesłanką, której spełnienie jest niezbędne dla objęcia obowiązkiem
stosowania procedur ustawy na podstawie przytoczonego przepisu, jest
okoliczność, że przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
Roboty te obejmując wykonanie czynności w zakresie inżynierii lądowej lub
wodnej, budowy szpitali, obiektów sportowych, rekreacyjnych lub wypoczynkowych,
budynków szkolnych, budynków szkół wyższych lub budynków wykorzystywanych przez
administrację publiczną lub usługi związane z takimi robotami budowlanymi.
Przepis ten nie obejmuje zatem wszystkich robót budowlanych, lecz jedynie gdy
przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane wymienione w tym przepisie lub
usługi związane z tymi robotami budowlanymi.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Stosowanie ustawy Pzp - pomocowe środki Unijne
I wariant
Jeżeli „Zamawiający” stara się o dotację, to rozumiemy że jeszcze
przed uzyskaniem środków był zobowiązany do stosowania upzp. W takim
przypadku uzyskanie dotacji nie wpływa na obowiązek stosowania upzp.
II wariant
„Zamawiający” przed uzyskaniem dotacji de facto nie
jest „Zamawiającym” w rozumieniu upzp. Czy stanie się nim po
otrzymaniu dotacji a konsekwencji będzie zobowiązany do stosowania
upzp? Odpowiedzi na 1)wyżej postawione pytanie należy szukać w art.
3 ust. 1 pkt 5 upzp. Przepis uzależnia obowiązek stosowania upzp od
łącznego zaistnienia następujących warunków:
a) ponad 50 % wartości udzielanego przez nie zamówienia jest
finansowane ze środków publicznych lub przez podmioty, o których
mowa w pkt 1-3a,
b) wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8,
c) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie
czynności w zakresie inżynierii lądowej lub wodnej, budowy szpitali,
obiektów sportowych, rekreacyjnych lub wypoczynkowych, budynków
szkolnych, budynków szkół wyższych lub budynków wykorzystywanych
przez administrację publiczną lub usługi związane z takimi robotami
budowlanymi.
Zgodnie z przywołanym w pytaniu stanem faktycznym bezsprzeczne jest,
że co najmniej 50% wartości zamówienia jest finansowane ze środków
publicznych (warunek z punktu a) został spełniony). Ponadto z uwagi
na program z jakiego pochodzą środki zakładamy, że również spełniony
będzie warunek określony w pkt c). Tym samym do rozważenia pozostaje
ostatnia z przesłanek wyrażona w pkt b). Wartość szacunkową dla
robót budowlanych winno się określić na podstawie art. 33 upzp.
Zgodnie z tym przepisem wartość robót budowlanych ustala się na
podstawie kosztorysu inwestorskiego lub planowanych kosztów robót
budowlanych (ewent. łącznie z kosztami prac projektowych)
określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Ponadto przy
obliczaniu wartości uwzględnia się wartość dostaw związanych z
wykonywaniem robót. Tym samym wartością zamówienia będzie odrębnie
wartość robót dotycząca danego obiektu budowlanego objęta jednym
programem funkcjonalno-użytkowym. Powyższe jest pochodną definicji
robót budowlanych określonej w ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo
budowlane, zgodnie z którą za robotę budowlaną uznaje budowę, a
także prace polegające na montażu, przebudowie, remoncie lub
rozbiórce obiektu budowlanego (art. 3 pkt 7 tejże ustawy). Dopiero w
przypadku, gdy tak rozumiana i oszacowana wartość zamówienia jest
równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 (tzn. dla robót budowlanych równowartość
kwoty 5 150 000 euro) będzie istniał obowiązek zastosowania
przepisów upzp. W związku z tym, wspomniane w pytaniu odrębne
zadania (w rozumieniu art. 33 upzp), oszacowane na ok. 4 mln euro,
nie będą wymagały zastosowania upzp do wybory wykonawcy robót.
Pozdrawiamy
Zespół Ekspertów
Kancelarii Zamówień Publicznych Sp. z o.o.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Pociągiem do Warszawy w godzinę& & #35; 8230; za trzy lata
CMK na 200 - 250 mk/h
Witam raz jeszcze!
Poniżej przedstawiam fragment z jednej z wielu ofert przetargowych PKP PLK na
modernizację CMK do prędkości 200-250 km/h. Niektóre rozjazdy są już do takich
prędkości przystosowane, jak widać nowe zamówienia cały czas płyną więc jest
szansa że za parę lat cała CMK bedzie na takie prędkosci gotowa. Kontrast z
naszą "wieeeeeeelką" modernizacją do 160 km/h jest aż nadto widoczny :(((
maxxman
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 152 z dnia 2004.09.03
POZYCJA 43325
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Lublin: modernizacja stacji Góra Włodowska na linii kolejowej Nr 4 - E
65 odc. Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie (CMK)
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie
zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe
S.A. - Oddział Regionalny - Lublin - Wydział Realizacji Inwestycji, do
kontaktów: inż. Maria Sadło tel. + 48 81 531 36 65, fax. + 48 81 531 36
66, ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5313665,
e-mail: m.sadlo@pkp.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt.
I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PKP Polskie Linie
Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie, inż. Maria Sadło, ul.
Okopowa 5, 20-022 LUBLIN, woj. lubelskie, tel. 081 5313665, fax 081
5313666.
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie.
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja stacji
Góra Włodowska na linii kolejowej Nr 4 - E 65 odc. Grodzisk Mazowiecki -
Zawiercie (CMK).
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. przebudowa układu torowego z zabudową
15 szt. rozjazdów i wymianą nawierzchni torowej, 2. przebudowa sieci
trakcyjnej do V=200/250km/h, związanej z przebudową stacji, 3. zabudowa
zewnętrznych urządzeń srk typu EBILOCK, 4. dostosowanie nastawni do
zabudowy wewnętrznych komputerowych urządzeń srk typu EBILOCK, 5.
przebudowa urządzeń EOR związanych z zabudową rozjazdów, 6. budowa
stacji transformatorowych (3szt.) i oświetlenie stacji. 7. przebudowa
łączności..
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
linia kolejowa Nr 4 - E 65 stacja Góra Włodowska.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Rewitalizacja Centrum Zgierza
cd. Rewitalizacja Centrum Zgierza
9). Uchwała Rady Miasta Zgierza Nr XLII/407/05 r. z dnia 29 grudnia
2005 r. w sprawie wytycznych dla Prezydenta Miasta Zgierza,
dotyczących koncepcji zagospodarowania przestrzennego części Placu
Jana Pawła II wraz z układem komunikacyjnym przed kościołem farnym.
10). Zarządzenie Prezydenta Miasta Zgierza Nr 10/IV/2006 z dnia 13
lutego 2006 roku,w sprawie powołania Komisji Przetargowej do
przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na wykonanie inwestycji przewidzianych w
projekcie „Rewitalizacja Strefy Śródmiejskiej Miasta Zgierza”.
Zarządzenie dostępne na stronie Urzędu Miasta Zgierza.
11). Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane „Rewitalizacji
Strefy Śródmiejskiej Miasta Zgierza”zamieszczone w Biuletynie
Informacji Publicznej Nr 117 z dnia 12.05.2006 r., POZYCJA 24848.
Link: stare-www.uzp.gov.pl/biulety/2006/117/117_4848.html
12). Informacja o spotkanie Komisji Inicjatyw Gospodarczych RMZ z
dnia 21.01.2005 r. w sprawie analizy
projektu „Rewitalizacja Strefy Śródmiejskiej Miasta Zgierza”.
13). Informacja ze „Sprawozdania Prezydenta Miasta Zgierza pomiędzy
kolejnymi Sesjami RMZ” mówiąca, że po wielu wcześniejszych prośbach
dnia 10 kwietnia 2006 r., nastąpił osobisty odbiór ( przez
Prezydenta Miasta Zgierza) z Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi podpisanej
umowy na projekt „Rewitalizacja Strefy Śródmiejskiej Miasta Zgierza”.
14). Informacja ze „Sprawozdania Prezydenta Miasta Zgierza pomiędzy
kolejnymi Sesjami RMZ” mówiąca, że dnia 10 maja 2006 r. odbyło się
spotkanie w Łodzi z Wojewodą Heleną Pietraszkiewicz w sprawie
współpracy Miasta i służb Wojewody, w tym w zakresie
projektu „Rewitalizacja Strefy Śródmiejskiej Miasta Zgierza” oraz
likwidacji składowisk odpadów niebezpiecznych składowanych na
terenach miasta Zgierza.
15). Informacja o firmie „CONSTRUCTION” , która wygrała przetarg na
roboty budowlane dotyczące „Rewitalizacji Strefy Śródmiejskiej
Miasta Zgierza”.
Link: www.construction.com.pl/realizacje.htm
16). Lista realizowanych projektów w ramach priorytetu 3 ZPORR w
woj. łódzkim wg stanu na dzień 31 sierpnia 2006 r. Poz. Nr 156,
ujmuje Gminę Miasto Zgierz i projekt „Rewitalizacja Strefy
Śródmiejskiej Miasta Zgierza”. Link: 209.85.135.104/search?
q=cache:ainDkzkC6BwJ:www.mrr.gov.pl/NR/rdonlyres/65A9C80D-0FB0-476E-
BC76-DD97048F0B6A/
17). Linki Internetowe dotyczące „Rewitalizacji Strefy
Śródmiejskiej Miasta Zgierza” - www.google.pl/search?
hl=pl&q=Rewitalizacja+strefy+%C5%9Br%C3%
B3dmiejskiej+miasta+Zgierza&btnG=Szukaj+w+Google&lr
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Napisali o komunalkach na Ruczaju :)
trochę szczegółów
Zamówienia Publiczne Urzędu Miasta Krakowa
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości przekraczającej 130 000 Euro dla dostaw lub
usług,
lub 5 000 000 Euro dla robót budowlanych
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
(...)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
GMINA MIEJSKA KRAKÓW, URZĄD MIASTA KRAKOWA,
(...)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
Projektowanie i wykonanie
II.1.4) Czy jest umowa ramowa? Nie
II.1.5) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Zaprojektowanie i
wybudowanie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą
towarzyszącą na gruntach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków
II.1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie
i wybudowanie, zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędnymi
usługami, parkingami na terenach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków.
Teren objęty inwestycją to działki o numerach 743/11, 743/13, 743/15, 743/17,
743/21, 743/26, 743/27, 744/2, 744/3, 744/4, 744/5, 744/7, 744/8, 744/9, 744/10
położone w rejonie ulic: Magnolii, Zalesie, Sąsiedzkiej obr. 33 Podgórze o
łącznej pow. 2.9880 ha.
Przedmiotowy teren jest niezabudowany, bez ogrodzeń, niezagospodarowany,
porośnięty trawą, miejscami zadrzewiony.
Planowana inwestycja to osiedle mieszkaniowe dla około 1000 mieszkańców.
Zamierzenie inwestycyjne obejmuje budowę:
- budynków mieszkalnych wielorodzinnych czterokondygnacyjnych z usługami w
parterach,
o powierzchni zabudowy około 6.000 m2,
- około 300 miejsc parkingowych.
(...)
Wykończenie i wyposażenie lokali:
Lokale mieszkalne w pełni wykończone i wyposażone.
Lokale użytkowe do samodzielnego wykończenia.
Wymagany standard zagospodarowania terenu - zgodny z obowiązującymi przepisami
Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych.
II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków,
rejon ulic: Magnolii, Zalesie, Sąsiedzkiej obr. 33 Podgórze
(...)
SEKCJA IV: PROCEDURA
(...)
IV.3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: 15/11/2004
Godzina: 16:30
IV.3.4) Wysłanie zaproszenia do skladania ofert do wybranych kandydatów
Przybliżona data: 28/12/2004
(...)
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
(...)
VI.5) Data wysłania ogłoszenia: 08/10/2004
całość: www.bip.krakow.pl/zamowienia/umk/bip_ogloszenie.php?id=1077 Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: samochód z Wrocławia - dziury, zawieszenie
On Wed, 14 Jul 2004 03:31:26 +0000 (UTC), Seba wrote:
Czyli mam rozumiec, iz wg. Ciebie remont na ul. Drobnera byl bardziej
wskazany, anizeli np. na ul. Sienkiewicza (na odcinku miedzy ul
Gornickiego a mostem Szczytnickim)? Nie zgodze sie z Toba zupelnie.
IMO w dziwny sposob wybierane sa odcinki drog przeznaczone do
remontu.
Przyznam ci racje - i to od wielu lat.
Kiedys pamietam jak rozkopali Braniborska i Sikorskiego .. i zabrali
sie jeszcze za 1 Maja. A to trzy rownolegle drogi przez ktore
ze 100 tys osob musi jezdzic do centrum. Nie mozna bylo remontowac
drog w roznych rejonach ?
Niedawno remontowano Obornicka ... ona nie byla taka zla, na pewno
w duzo lepszym stanie niz Krakowska.
Estakada i nowy most ... koszty jakies astronomiczne, a droga
z nikad do nikad. Nowa trasa bedzie niewykorzystana, bo brak do niej
dojazdu. Zaczna teraz Klecinska robic to nie bedzie sensu na estakade
wjezdzac. Nowy most odciazy centrum .. no, ciut odciazy, ale problemem
byl korek na Baltyckiej, ten sie chyba nie zmieni.
Tak troche bez glowy to wszystko robione. Ciekaw jestem ile w tym
problemu pieniedzy a ile ilosci inwestycji - jakbysmy zamkneli
wszystkie drogi ktore wymagaja remontu to by Wrocek byl nieprzejzdny
w ogole, a z drugiej strony - ostatnio tempo remontow jakos oslablo ..
i jest to dziwnie skorelowane z estakada i mostem.
P.S. A ostatnio ciekawostke slyszalem - lokalne firmy wykupily
produkcje asfaltu z lokalnych wytworni. A na Osobowicka przetarg
wygrala "obca" firma. No i bedzie ja transport kosztowal :-)
J.
P.S. co nas czeka ... Ale nie widze zeby Klecinska byla w planach
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 27 z dnia 24.02.2004
OGŁOSZENIE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych,[...]
informuje, że planuje w roku 2004 przeprowadzić następujące
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
roboty budowlane
1) Remont kapitalny wiaduktu w ciągu al. Armii Krajowej (nad torami
kolejowymi i ul. Krakowską) (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w lipcu
2) Przebudowa drogi krajowej nr 94 (ul. Lotnicza) -etap I (PKWiU:
45.23.1) - rozpoczęcie w lipcu
3) Budowa Mostów Warszawskich (wraz z remontem istniejacych mostów
oraz remontem placu Kromera) (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w
październiku
[Gdzie te mosty ?]
4) Przebudowa pl. Grunwaldzkiego (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie we
wrześniu
5) Przebudowa ul. Wołowskiej (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w maju
6) Przebudowa ul. Świdnickiej (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w marcu
7) Budowa łącznika od ul. Avicenny do ul. Mokronoskiej - zad. 1
(PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w październiku
8) Budowa parkingu przy ul. Osobowickiej (PKWiU: 45.23.1) -
rozpoczęcie w marcu
9) Przebudowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Nową Akademią
Medyczną (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie we wrześniu
10) Przebudowa ul. Grodzkiej (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w czerwcu
11) Przebudowa ul. Łaciarskiej (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w marcu
12) Budowa ul. Szewskiej (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie we wrześniu
13) Przebudowa ul. Bolesława Krzywoustego (PKWiU: 45.23.1) -
rozpoczęcie w czerwcu
14) Przebudowa ul. Żmigrodzkiej (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w
czerwcu
15) Przebudowa ul. Oławskiej (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w lipcu
16) Remonty planowo-zapobiegawcze (PKWiU: 45.23.1) - rozpoczęcie w
marcu
17) Budowa sygnalizacji świetlnej ul. Karwińska-Krakowska (PKWiU:
45.23.1) - rozpoczęcie we wrześniu
18) Wykonanie remontów torów tramwajowych (PKWiU: 45.23.1) -
rozpoczęcie w sierpniu
usługi
1) Dokumentacja projektowa dla budowy Obwodnicy Śródmiejskiej na
odcinku od ul. Krakowskiej do ul. Mickiewicza (PKWiU: 74.20.3) -
rozpoczęcie w sierpniu
2) Dokumentacja projektowa dla budowy Obwodnicy Śródmiejskiej na
odcinku od ul. Osobowickiej do ul. Żmigrodzkiej (PKWiU: 74.20.3) -
rozpoczęcie w październiku
[Dla Slawka - we wrzesniu 2005 moze juz gotowa bedzie]
3) Dokumentacja projektowa dla przebudowy ul. Pułaskiego w ciągu drogi
krajowej nr 8 (PKWiU: 74.20.3) - rozpoczęcie we wrześniu
4) Dokumentacja projektowa dla przebudowy mostu Szczytnickiego (PKWiU:
74.20.3) - rozpoczęcie w czerwcu
5) Dokumentacja projektowa dla budowy ul. Skarbowców (PKWiU: 74.20.3)
- rozpoczęcie w maju
6) Dokumentacja projektowa dla budowy pętli autobusowej przy ul.
Hermanowskiej (PKWiU: 74.20.3) - rozpoczęcie we wrześniu
7) Dokumentacja projektowa dla przebudowy skrzyżowania
Karmelkowa-Wałbrzyska (PKWiU: 74.20.3) - rozpoczęcie w maju
8) Dokumentacja projektowa dla budowy sygnalizacji świetlnej (PKWiU:
74.20.3) - rozpoczęcie w marcu
10) Dokumentacja projektowa remontu przepompowni na pl. Dominikańskim
(PKWiU: 74.20.3) - rozpoczęcie w marcu
11) Dokumentacja projektowa na remont dylatacji jezdni i chodników z
organizacją ruchu zastępczego na mostach Mieszczańskich i moście
Grunwaldzkim (PKWiU: 74.20.3) - rozpoczęcie w marcu
Temat: [BZP] Przebudowa torów w Al. Zwycięstwa w Gdańsku na odcinku od ul. Hallera do ul. 3-go Maja
Gdańsk: 1. Przebudowa torów w Al. Zwycięstwa w Gdańsku na odcinku od ul.
Hallera do ul. 3-go Maja
Potnę dla wyciągnięcia meritum.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
- Roboty budowlane:
- roboty torowo-drogowe
- roboty elektroenergetyczne
- roboty inne.
Roboty torowo-drogowe, m.in.:
- przebudowa torów tramwajowych z robotami towarzyszącymi
- wymiana nawierzchni na przejazdach drogowych i przejściach przez tory
- przebudowa przystanków z montażem wiat przystankowych
- zieleń z humusowaniem
Roboty elektroenergetyczne, m.in.:
- remont sieci trakcyjnej z wyminą słupów
- wymiana układu trakcyjnego
Roboty inne:
- usunięcie ewentualnych kolizji i elektroenergetycznych, teletechnicznych i
innych
- regulacja studni teletechnicznych, włazów oraz wymiana wpustów ulicznych
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z elementami
bezpieczeństwa ruchu.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia:
30.11.2007;
Al. Zwycięstwa miała przeciez NS całkiem rak niedawno. Fakt, przystanki
są do wymiany, ale torowisko? W planach jest NG? (to byłby bardzo mił zaskok).
Myślałem, że wpis Zwycięstwa na listę GPKMu dotyczył wcześniejszego NSa torów
oraz regulacji sieci górnej, co też było już zrobione.
Jeśli to będzie NG + wymiana sieci + wymiana słupów + wymiana przystanków +
przejazdy (pewnie gumowe Strail) to Gdańsk po GPKMie będzie wted jedną
z lepszych torowo sieci w PL! :)
Czy ktoś wie, jaki jest DOKŁADNY zakres prac planowany? (technologia wieszania
sieci, NG cz wymiana TYLKO szyn na nowe bez reszty...) czy uderzać do jednego
ze współautorów GPKMu?
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 200 000,00 PLN.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz
informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi
ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają
warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca:
a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych przerób ogółem w
wysokości powyżej 30.000.000,- zł;
b) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat licząc od upływu terminu
składania ofert, co najmniej 3 będących przedmiotami odrębnych umów roboty
drogowo-torowe z uzbrojeniem terenu, o wartości brutto każdej z nich równej
lub większej od 2.000.000 zł, w tym minimum jedno zadanie o wartości brutto
równej lub wyższej od 5 000 000 zł;
c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10%
ceny swojej oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty;
d) dysponuje dla realizacji zamówienia kadrą projektową posiadającą
uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branżach: kolejowej, drogowej,
elektroenergetycznej;
e) dysponuje do realizacji zamówienia Kierownikiem Budowy posiadającym
uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności (kolejowe lub
drogowe);
f) dysponuje do realizacji zamówienia kadrą techniczną zdolną do kierowania
robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących
specjalnościach: kolejowej, drogowej, elektroenergetycznej,
g) posiada w pełni sprawny sprzęt techniczny do realizacji robót torowych, w
tym min.:
- aparaturę do termitowego spawania szyn 2 kpl.
- szlifierkę do spoin szynowych 2 szt.
- podbijarkę automatyczna z nasuwarką 1 szt.
- naprężacze szynowe do regulacji naprężeń 2 szt.
h) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności
gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 5 000 000 zł;
i) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.05.2006, cena - 60 PLN.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: 22.05.2006 godzina 08:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2006, godzina 10:00,
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk ul. Piekarnicza 16, pok. nr
06.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt
jest współfinansowany w 50% ze środków Unii Europejskiej - z Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego ZPORR Nr Z/2.22/I/1.6/26/05.
2) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Temat: Konkursy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Wrocław: wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej inwestycji: rozbudowa
i przebudowa zespołu budynków Instytutu Historycznego Uniwersytetu
Wrocławskiego (dawna rezydencja Piastów Legnicko-Brzeskich) - Wrocław, ul.
Szewska 49
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień
rządowych (GPA): Tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski, do
kontaktów: KATARZYNA NAWROCKA BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, pl. Uniwersytecki 1,
50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail:
bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BIURO ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH UWR, KATARZYNA NAWROCKA BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. KUŹNICZA
49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. DOLNOŚLĄSKIE, tel. 0-71/375-22-34, fax 0-71/375-24-
72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
UWR, KATARZYNA NAWROCKA BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138
WROCŁAW, woj. DOLNOŚLĄSKIE, tel. 0-71/375-22-34, fax 0-71/375-24-72, e-mail:
bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, KATARZYNA NAWROCKA BIURO ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. DOLNOŚLĄSKIE, tel. 0-
71/375-22-34, fax 0-71/375-24-72, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl,
www.bzp.uni.wroc.pl.
5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11.
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie kompleksowej
dokumentacji projektowej inwestycji: rozbudowa i przebudowa zespołu budynków
Instytutu Historycznego Uniwersytetu Wrocławskiego (dawna rezydencja Piastów
Legnicko-Brzeskich) - Wrocław, ul. Szewska 49.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
kompleksowej dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbudowie
i przebudowie zespołu budynków Instytutu Historycznego Uniwersytetu
Wrocławskiego, w tym na : a) przebudowie istniejących budynków na działce o
numerze ewid. 49 i przystosowanie ich do współczesnych wymagań dydaktycznych
przy zachowaniu wymogów wynikających z wytycznych konserwatorskich, a w
szczególności - rewitalizacji budynku dawnej rezydencji Piastów Brzesko -
Legnickich w rozumieniu konserwatorskim i kulturowym, b)włączeniu do
projektowanego układu funkcjonalno-przestrzennego istniejącej sali audytoryjnej
na I-szym piętrze budynku istniejącego na działce nr ewid. 50/8, c) budowie
nowego obiektu (budynku plombowego) na działce nr 47, powiązanego formalnie i
funkcjonalnie oraz zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego
z budynkami wymienionymi w punktach a) oraz b). d) funkcjonalnym i programowym
powiązaniu wymienionych budynków (szczególnie w strefie podziemi i parterów) z
funkcjami ogólnomiejskimi Starego Miasta we Wrocławiu. W zakres zamówienia
wchodzi wykonanie następujących opracowań: a) Inwentaryzacja obiektów
istniejących; b) Przygotowanie materiałów wyjściowych (mapy dla celów
projektowych, WTP mediów, uzgodnienia wstępne i inne); c) Pomiary geodezyjne (w
tym pomiary poziome i pionowe, szczególnie na stykach działki nr ewid. 47, z
przyległymi); d) Badania geologiczne warunków posadowienia; e) Badania bieżące,
historyczne - uzupełniające (detal, malarstwo ścienne, stiuki - w strefie
piwnic, parterów i I-go piętra); f) Koncepcja programowo przestrzenna -
materiał do przedstawienia Zleceniodawcy celem wypracowania poglądu na
ostateczny rozkład funkcji i wielkości powierzchni dla poszczególnych funkcji,
uzgodnienie koncepcji ze Zleceniodawcą i doprowadzenie do ustaleń wspólnych; g)
Ekspertyzy techniczne stanu istniejącego - w miarę potrzeb projektowych, h)
Projekt budowlany, zakres kompleksowy, zgodny z opisem zamówienia w załączniku
nr 4; i) Projekt wykonawczy, zakres kompleksowy zgodny z opisem zamówienia w
załączniku nr 4; j) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych zgodna z aktualnym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
2.09.2004, z późniejszymi zmianami; k) Przedmiary robót i kosztorysy
inwestorskie wszystkich branż (opracowane po Projekcie wykonawczym) spójne z
konkretnymi, ustalonymi w projekcie wykonawczym standardami i wykończeniem
wnętrz oraz opracowanymi detalami, zgodne z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 18 maja 2004, z późniejszymi zmianami oraz zbiorcze
zestawienie kosztów.
Dokumentacja projektowa winna być wykonana w programie do projektowania Auto-
CAD (wymagany dołączony zapis cyfrowy w formacie dwg), zgodnie z obowiązującymi
w swoim zakresie przepisami prawa, przepisami i normami technicznymi.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław.
wro@Na Pułaskiego na pewno był konkurs a na te pozostałe chyba przetargi. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku