Zamówienia publiczne Ustawa
Katalog znalezionych frazArchiwum
Widzisz odpowiedzi znalezione dla frazy: Zamówienia publiczne Ustawa
Temat: Zamowienia publiczne
www.uzp.gov.pl
To adres Urzedu Zamowien Publicznych, a na stronach:
- Biuletyny Zamowien Publicznych
- Ustawa o zamowieniach publicznych i akty wykonawcze
- Informatory UZP zawierajace m.in. interpretacje przepisow
- Kontakty do UZP
- Dyrektywy UE
- Inne adresy zwiazane z zamowieniami publicznymi
Sobbo napisał(a) w wiadomości: <3628fed@news.vogel.pl...
Witam !
Poszukuje informacji na temat " Zamowienia Publiczne ".
Potrzebne linki albo inne takie np. gotowe opracowania ; )
Z gory dzieki
Sobbo
So@polbox.com
Temat: Interes ubity na wojskowej ziemi
Interes ubity na wojskowej ziemi
I znowu przekręt z przetargiem. Takie i podobne przekręty z przetargami są wynikem bardzo złych ustaw o handlu nieruchomościami i Prawa zamówień publicznych (ustawy gospodarcze przygotowane przez prawniów (mafi prawniczą). Proszę pomyśleć ile zajęć będą teraz mieli prawnicy, adwokaci sędziowie, prokuratorzy, policjanci, CBŚ, a może i CBA, bo z pewnością przetarg ten będzie zaskarżony do prokuratury, będzie oskarżenie, rozprawy sądowe, apelacje i znowu rozprawy-horror i trwonienie pieniędzy, woże i większych niż ta korupcja warta. A przecież przy kupnie i sprzedaży obowiązywać powinna tylko jedna procedura-licytacja, bo w sprzedaży jest tylko jedno kryterium- cena. Przetarg ogłasza się wówczas, gdy w grę wchodzi więcej kryteriów niż jedno. Bo, ale skąd prawnicy mają to wiedzieć? Drugi błąd, który też sobie uchwalili prawnicy, to to, że kalcelaria prawnicza może zajmować wszystkim (Kupnem, sprzedażą, przetargami, budownictwem) zamiast tylko i wyłącznie usługami prawniczymi. Nie wiem, czy PO będzie w stanie wszystkie te błędy naprawić? Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Praca dla koordynatora ds. transportu
Praca dla koordynatora ds. transportu
PRACA DLA KOORDYNATORA DS. TRANSPORTU w BIURZE EURO 2012 w Urzędzie
Miejskim Wrocławia.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe
b) doświadczenie zawodowe: przynajmniej 2 lata w zakresie
budownictwa drogowego lub transportu publicznego lub zarządzania
projektami inwestycyjnymi lub nieinwestycyjnymi
c) znajomość procesu inwestycyjnego
d) umiejętność monitoringu finansowego projektu we wszystkich
stadiach
e) znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na
swobodną komunikację
f) obsługa programów komputerowych Word, Excel, Power Point
g) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach
publicznych
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie budowlane i/lub z zakresu zarządzania
b) zdolność koordynowania i współpracy z dużą ilością jednostek
c) zdolność komunikacji interpersonalnej, umiejętność pracy z ludźmi
d) szybka analiza sytuacji, dokładność, rzetelność, pracowitość,
kreatywność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) koordynacja zadań dotyczących transportu, związanych z
organizacją EURO 2012
Szczegółowe informacje:
www.e2012.eu/artykul.php?cid=9&aid=92
Biuro ds. EURO, tel. 071/7779445 Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: czy to przekręt
Zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych ustawy nie stosuje się
do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w
złotych równowartości 14 tys euro. W takich przypadkach w zasadzie
jednostki nie muszą robić żadnych mini-przetargów, postępowań,
zapytań. Ale jeżeli jednostka należy do sektora finansów publicznych
to powinna dokonywać wszelkich wydatków publicznych,nawet tych nie
podlegajacych rygorowi ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z
ustawą o finansach publicznych, a więc w sposób celowy i oszczędny z
zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości czy jednostka postępuje zgodnie
z zasadami wynikającymi z ustawy o finansach publicznych to
skorzystaj z ustawy o dostępie do informacji publicznej. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Rzecznik Praw Dziecka RP
Właśnie kwestionuję potrzebę powoływania *odrębnych* urzędów. Przecież w każdym
urzędzie oprócz pionów merytorycznych działają również piony administracyjne,
które ze względu na uwarunkowania prawne (np. Prawo zamówień publicznych,
Ustawa o finansach publicznych) są w administracji publicznej i tak mocno
nadmuchane. Nie sugeruję likwidacji funkcji rzecznika, uważam jedynie, że jego
zadania powinny być realizowane w ramach innych struktur (np. MPiPS, skoro są
tam komórki zajmujące się kobietami, rodziną dyskryminacją, niepełnosprawnymi
lub Rzecznik Praw Obywatelskich).
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Koordynator ds. trnasportu
Koordynator ds. trnasportu
PRACA DLA KOORDYNATORA DS. TRANSPORTU w BIURZE EURO 2012 w Urzędzie
Miejskim Wrocławia.
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe
b) doświadczenie zawodowe: przynajmniej 2 lata w zakresie
budownictwa drogowego lub transportu publicznego lub zarządzania
projektami inwestycyjnymi lub nieinwestycyjnymi
c) znajomość procesu inwestycyjnego
d) umiejętność monitoringu finansowego projektu we wszystkich
stadiach
e) znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na
swobodną komunikację
f) obsługa programów komputerowych Word, Excel, Power Point
g) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach
publicznych
Szczegółowe informacje: www.e2012.eu/artykul.php?
cid=9&aid=92 , Biuro ds. EURO, tel. 071/7779445
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Co da nam Unia
"Poślizg centralnie sterowany
Polska administracja w żaden sposób nie jest przygotowana do wykorzystania
funduszy strukturalnych. Opóźnienia dotyczą wszystkich najważniejszych
aspektów: prac legislacyjnych, programów szkoleniowych, wdrażania odpowiednich
instytucji i procedur. Najgorsza sytuacja panuje w wojewódzkich urzędach pracy.
Najnowszy raport Instytutu Spraw Publicznych nie pozostawia suchej nitki na
urzędnikach odpowiedzialnych za przygotowania do wdrażania funduszy
strukturalnych. Według analizy Polska nie ma w tej chwili żadnych podstaw do
sięgnięcia po unijne wsparcie.
Brakuje podstawowych aktów prawnych, takich jak ustawa o Narodowym Funduszu
Rozwoju, Prawo Zamówień Publicznych, ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym.
W powijakach jest tworzenie zaplecza finansowego – nie podjęto żadnych
negocjacji z europejskimi bankami w sprawie dofinansowania projektów, wątpliwe
i grożące niepotrzebnymi poślizgami są procedury uruchamiania środków i
przekazywania ich samorządom. Mimo że rząd założył możliwość wsparcia
finansowego najbiedniejszych jednostek samorządu terytorialnego, nie ma żadnej
delegacji ustawowej dotyczącej kryteriów i zasad udzielania takiej pomocy.
............
www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1121&dok=1121.6.3.2.4.1.0.1.htm
pozdr. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Rafał Dutkiewicz o wypowiedzeniu umowy Mostosta...
ad. 1 - wbrew pozorom, ta ustawa nie zawiera takiego umocowania. Określa tylko,
że w razie zerwania umowy (pomijając jeszcze inne wątpliwości proceduralne)
można powierzyć dokończenie inwestycji innemu przedsiębiorcy. Tyle że nie
oznacza to, że wyłącza się zastosowania Prawa zamówień publicznych. Ustawa o
euro wyłącza zastosowanie PZP tylko w takim zakresie, w jakim Gmina powierza
określone zadania powołanej spółce celowej. W pozostałym zakresie (powierzenie
wykonania inwestycji przedsiębiorcom) PZP jak najbardziej obowiązuje.
Miasto zamierza raczej skorzystać z art. 67 ust. 1 pkt 3 PZP, zamówienia z
wolnej ręki :
"ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie
zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe
wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych
trybów udzielenia zamówienia"
Tyle tylko, że dopuszczenie zastosowania tego trybu w tej akurat sytuacji jest
mocno wątpliwe, przepis ten służy raczej w sytuacjach nagłych awarii,
kataklizmów naturalnych itp. , których skutki zagrażają życiu lub zdrowiu
ludzkiemu. Zagrożenia o charakterze ekonomicznym (zagrożenie niewykonaniem w
terminie inwestycji na Euro) do tej pory nie były uznawane za podchodzące pod
ten przepis.
W każdy razie będzie ciekawie, bardzo ciekawie Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Przetarg na terenówki też był ustawiony
Przetarg na terenówki też był ustawiony
A pani redaktor mogłaby choć raz przeczytać ustawę dotyczącą
zamówień publicznych ?? Ustawy o zamówieniach publ. nie ma już od
2004 roku. Od tego czasu jest prawo zamówień publicznych. I tak się
składa że procedura unieważnienia postępowania z powodu braku ofert
jest w nim precyzyjnie opisana. Może trochę rzetelności
dziennikarskiej ?? Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Bo to zły wskaźnik był
Skok na kasę
Hmm od razu widać, że rząd chce dobrać się do rozdziału pieniędzy pomocowych
pochodzących z UE. Niszczy system, który rodził się w bólach.
Nie podobają się eksperci oceniający wnioski - Oni się nie znają, urzędnicy
wiedzą lepiej!
Nie podoba się dokładne przygotowanie wniosków projektowych. Po co oceniać jakie
korzyści ekonomiczne, społeczne, ekologiczne może dać dana inwestycja.
Ważniejsze jest aby można było szybko wydać pieniądze przez firmy swoje.
SLD, wie że kończy się władza polityczne, trzeba sobie przygotować ekonomiczne
podstawy przetrwania braku rządzenia bezpośredniego krajem.
Likwidowano PARR - Polską Aaagencję Rozwoju Regionalnego (instytucje posiadającą
olbrzymie doświadczenie w wykorzystywaniu środków pomocowych) nie licząc się z
kosztami opóźnień w prowadzonych projektach. Odbijało się to na naszej
gospodarce i obrazie Polski w UE. Nie było to ważne, liczyły się chore pryncypia
oraz urażone ambicje polityków SLD.
Na naszych oczach zaczyna dokonywać się niszczenie polskich struktur
zarządzających środkami UE.
Podjęte decyzje świadczą o tym, że jest pomysł na likwidację PARP - Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jej zadania SLD zapewne będzie chciało
wsadzić na głowę urzędnikom różnych ministerstw. Osobom, które nie posiadają
takiej praktycznej wiedzy i doświadczenia co osoby od wielu lat dystrybujące
pieniądze UE. Widać dążenie obecnej opcji politycznej do centralizacji wielu
procesów ekonomicznych, społecznych i gospodarczych.
SLD wie, że po zrzuceniu zadań jednostek wdrażających i koordynujących na barki
urzędów, będa w komfortowej sytuacji. Chaos będzie musiał się pojawić, a to jest
okazja do lewych zarobków. Straty jakie poniesie Polska, SLD będzie mogła
zrzucić na nową ekipę rządzącą. Widzicie nie wywiązują się z obowiązków,
przyszli i wszystko się wali. Jeśli natomiast dziwnych trafem uda się jakoś w
urzędach centralnych zapanować nad zadaniami, SLD będzie się chwalić: To nasz
pomysł!!! Zlikwidowaliśmy następną agencję!!! zredukowaliśmy koszty i liczbę
urzędników.
Perfidny plan.
Boję się że takich ruchów będzie niedługo bardzo wiele. Rząd zacznie tworzyć
instytucje, w których będą zatrudniani Ci, którzy bezwzględnie stracą pracę po
zmianie rządu. Najlepiej aby te instytucje nie podlegały ustawie prawo zamówień
publicznych, ustawa o służbie cywilnej i etc. A do tego aby szefów wybierano na
dłużej niż kadencja rządu.
HH Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Radni dobrze się bawią, a łodzianie czekają
Fałszywa troska
A za rogiem czekają uchwały godzące w prawo własności. naruszone prawo zamówień
publicznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami.
Dlaczego te problemy nie wywołują troski dziennikarki ani innych dyskutujących? Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Miód dla Prezydent Zabrza
Faktem jest, ze DZ i GZ otrzymywaly zlecenia na promocje (skosne finansowanie,
zatrudnianie dziennikarzy na umowe przez urzad).
Fragment sesji z kwietnia (protokol z BIP):
"Radny Jerzy Wereta powiedział, że Klub Radnych Lewicy i Demokratów miał duże
wątpliwości, czy udzielić Pani Prezydent absolutorium. Przeszło rok temu Radny
zwracał się do Pani Prezydent z prośbą o to, aby takie rzeczy jak ogłoszenia
prasowe, promocja, odbywały się zgodnie z ustawą o samorządzie i ustawą „Prawo
zamówień publicznych”. Po pewnym czasie Pani Prezydent wcieliła w życie sugestie
Radnego. W roku 2008 odbył się konkurs, do którego stanęły 3 podmioty.
W rozstrzygnięciu wygrały „Nowiny Zabrzańskie”. I co się teraz stało? Radny
wyraził zaniepokojenie, że Pani Prezydent nie przestrzega ustaleń tego przetargu,
a dodatkowo, następuje „skośne” finansowanie artykułów prasowych, które w
polskim prawie jest zabronione. Są tutaj ustawy: prawo prasowe, prawo zamówień
publicznych, ustawa o ochronie konkurencji oraz ustawa o podatku akcyzowym VAT.
Dziennikarze pisali dla Pani Prezydent na umowę – zlecenie w Urzędzie Miejskim
w Zabrzu. Oni byli zatrudnieni w Urzędzie. Artykuły, które zostały wytworzone w
tym Urzędzie, za pieniądze podatnika, następnie były publikowane w prasie bez
oznaczenia jako reklama czy ogłoszenie promocyjne. A to już jest poważne
wykroczenie. Czy w ten sposób chciano ukryć wydatki na promocję? Jaką wartość
miały umowy – zlecenia wystawiane na dziennikarzy? Niektóre opiewają na kwotę
powyżej 10 tysięcy złotych. Dwie gazety brały w tym udział. W sposób nagminny
„Głos Zabrza”, gazeta niezależna, lecz nie od pieniędzy podatnika. Również
dziennikarze „Dziennika Zachodniego” także z tego „skośnego” finansowania
korzystali. Prasa jest wtedy wolna, gdy zdobywa zlecenia na konkurencyjnym rynku
w sposób jasny i czytelny. Radny stwierdził, że zawiadomi Śląski Urząd Skarbowy
oraz RIO, jeśli Pani Prezydent nie ureguluje tej kwestii i nie zaniecha tych
praktyk od tej Sesji. " Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Na Oporowie rury pękają przez gejzery i wulkany
> i twoim zdaniem on jako osoba maw ogole jakkolwiek z tym do czynienia ? Czytaj
> !
> Do tego ma instytucję w formie Urzędu Miejskiego.
Wybacz, ale mam wrażenie, że dyskutuję z dzieckiem. Więc postaram się o
przykład, który będzie dla Ciebie zrozumiały:
Pan Prezydent jest szefem wszystkich szefów. Co oznacza, że bezpośrednio
podlegają mu wszyscy pracownicy Urzędu Miejskiego, a pośrednio - szefowie
miejskich spółek.
Innymi słowy - reprezentuje on gminę Wrocław na zewnątrz. Urząd miejski to jest
tylko aparat pomocniczy (ma NIP, adres itp.).
Pan Prezydent, w myśl różnych przepisów (ustawa o samorządzie gminnym, prawo
zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych) odpowiada za wszystko, co
leży w kompetencjach gminy(odpowiednio jako prezydent, zamawiający, kierownik
jednostki sektora finansów publicznych).
Jeśli ktoś źle pracuje, to Pan Prezydent może go ukarać, zabierając premię,
dostęp do internetu albo nawet wyrzucając z pracy.
Jeśli źle pracuje miejska spółka, to może ukarać jej prezesa (zabierając
internet, służbowe auto albo wyrzucając).
Jeśli źle pracuje firma wyłoniona w przetargu, to istnieje mechanizm odbioru
robót, który umożliwia nie przyjęcie fuszerki. Jeśli wykonawca spóźnia się z
robotą, można wykorzystać kary umowne.
Wrocławscy urzędnicy jednak nie przeczytali strony 2,3,4,5,6,..,n w umowie, więc
o tym nie wiedzą. I jeszcze udają przed szefem (Pan Prezydent), że jest ok.
Mam nadzieję, że teraz spojrzysz na problem szerzej.
Wszystkiego najlepszego i sukcesów w nowym roku szkolnym!! Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: ...W y b o r y 2007 - Zakopane
W Sejmie i Senacie będzie nas, Małopolan reprezentować 48
parlamentarzystów. Według konstytucji mają być reprezentantami
całego narodu. Naszym zdaniem powinni jednak działać także na rzecz
ludzi, przez których tu - w Krakowie, Nowym Sączu, Tarnowie,
Oświęcimiu, Zakopanem, Wadowicach - zostali wybrani. Małopolska jest
przecież jednym z najważniejszych regionów naszego kraju.
Najważniejsze inwestycje dla Małopolski
Drogi, komunikacja, transport:
Autostrada A4
Droga ekspresowa S7
Modernizacja dróg krajowych: Kraków - Bielsko, Tarnów - Kielce,
Brzesko - Nowy Sącz i Wadowice - Jasło
Trasa Balicka (z centrum Krakowa do lotniska)
Północna obwodnica Krakowa
Obwodnica Nowego Sącza
Rozbudowa lotniska w Balicach
Rozbudowa lotniska w Nowym Targu
Modernizacja linii kolejowych: Kraków - Medyka, Kraków - Zakopane,
Kraków - Balice
Budowa szlaku kolejowego Podłęże - Piekiełko
Gospodarka i nauka:
Narodowe Centrum Radioterapii Hadronowej - Cyklotron
Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego
Małopolskie Centrum Biotechnologii
Małopolski Obszar Inwestycyjny (dla gmin przy autostradzie)
Rozbudowa infrastruktury parków przemysłowych
Budowa parku technologicznego na Podhalu
Rozbudowa kampusów uniwersyteckich
Hale kongresowe, widowiskowe i konferencyjne w Krakowie
Centrum szkolenia mistrzów rzemiosła
Dla społeczeństwa:
Centrum Jana Pawła II
Modernizacja Uniwersyteckiego Szpitala Dzięciecego w Krakowie-
Prokocimiu
Modernizacja Szpitala Jana Pawła II w Nowym Targu
Budowa zbiornika Świnna Poręba
Kanał ulgi (przeciwpowodziowy) w Krakowie
Przebudowa stadionu Wisły
Nowoczesny obiekt muzealny - wizytówka Krakowa
Najważniejsze przepisy dla Małopolski
Projekty:
prawo górskie
ustawa metropolitalna
specustawa budowlana
Nowelizacje:
ustawa o ochronie przyrody
prawo zamówień publicznych
ustawy kominowe
ustawa o rzemiośle
ustawa o planowaniu i gospodarowaniu przestrzennym
ustawa o drogach publicznych
ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym
ustawa o ochronie przed klęskami żywiołowymi (GN)
No i dlatego trzeba nam wybrać tych i takich posłow i senatorów,
którzy temu podołają i wytyczone cele będą realizowali....
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Zły naczelnik - jest ciąg dalszy
Nie jestem blisko Logistyki, ale w pełni się z Tobą zgadzam. Miałem przede wszystkim na myśli wydatki inwestycyjne: "System Stanowiska Dowodzenia", kilka z rzędu programów na potrzeb Płac, kolejne serwery, komputery, czy koszty adaptacji siedzib SM, które czasami funkcjonowały zaledwie kilka miesięcy, po czym kolejny, nowy lokal, etc.
Natomiast to o czym piszesz, kupowanie materiałów eksploatacyjnych (papier, długopisy, etc.), rozwalające się buty i inne złej jakości towary, to efekt wadliwego funkcjonowania całej procedury zamówień publicznych. Ustawa wprawdzie nie daje tu wielkiego wyboru, bo więcej szkodzi, niż pomaga, ale generalnie obowiązuje zasada: "byle więcej i byle taniej" Stąd taka, a nie inna jakość kupowanych artykułów.
Co się zaś tyczy komputerów, to zasada jest podobna. Do niektórych zadań niewątpliwie powinien być kupowany sprzęt droższy, typu "heavy duty", tak jak drukarki o dużej obciążalności, np.: do drukowanie dużej ilości zdjęć. Inną jeszcze sprawą jest rozdział zakupionego sprzętu … najczęściej "po uważaniu".
I na koniec piszesz, jak zrozumiałem, o uwalonych przetargach. Racja! Ale jeżeli specyfikacja sprzętu, jaki ma być zakupiony, zawiera bezsensownie dużo szczegółowych parametrów (być może pisana pod konkretnego dostawcę?) to trudno się dziwić temu, że potencjalni dostawcy gubią się w takim gąszczu wymagań (co do parametrów) i oferują sprzęt, który nie spełnia choćby jednego z nich, a więc ... nie spełniają tym samym, warunków przetargu. A do tego, jeżeli wymogiem jest, aby w przetargu wzięła jakaś określona, minimalna ilość kontrahentów, to w efekcie przetarg jest ... uwalony!
Poprawne przeprowadzenie przetargu nie jest sprawą prostą, dlatego pisałem o profesjonalizmie. A na na to składa się, przypadku większych zakupów inwestycyjnych:
- stwierdzenie i umotywowanie potrzeb;
- rzetelnie, uczciwie i ... po polsku napisana specyfikacja, czy wymagania techniczne;
- przetarg i wyłonienie dostawcy;
- zakup i jak najszybsze wdrożenie.
Pozdrawiam,
B.G. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Winiarnia Kondrata bez przetargu
Masz rację, od dziś w gminie nie robię żadnych przetargów - nie chcę
gangsterskich firm. Znam "porządne firmy" i im będę dawał zlecenia.
A ustawa zamówienia publiczne ? pieprzyć ją Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Praca w UMŁ
Czemu syn pułkownika nie może zostać generałem?
Bo generał tez ma syna.
przypomniało mi się jak startowałem kiedyś w konkursach z biuletynu
służby cywilnej.
Pierwszy urząd:
Warunki w ogłoszeniu - niezbędne:
Znajomość : ustawy Prawa Zamówień Publicznych, Ordynacji Podatkowej,
ustawy o Rachunkowości, doświadczenie kilkuletnie
Według BIPu warunki formalne spełniam ja i jeszcze jedna osoba.
Na rozmowę kwalifikacyjną razem ze mną przychodzą trzy a nie dwie
osoby – rozwiązujemy test składający się ze stu pytań dotyczących
trzech ustaw – wyniki, poprawne odpowiedzi:
osoba nie wymieniona w BIPie 100%
ja 84 %
trzecia osoba 78%
Drugi urząd:
Warunki w ogłoszeniu - niezbędne:
Znajomość : ustawy Prawa Zamówień Publicznych, kilkuletnie
doświadczenie.
Pożądane: znajomość archiwistyki
według BIPu warunki niezbędne spełniam ja i jeszcze trzy osoby.
Rozmowa przed komisją kwalifikacyjną składającą się o osób o
nazwiskach: Świnoga, Kulawiec, Szczotka i Strąk
Komisja: Jak tam panie ze znajomością archiwistyki?
ja: W jednej z firm, w której pracowałem prowadziłem archiwum
zakładowe a poza tym poza prawem skończyłem historię-tam też tego
uczyli.
Komisja: ale kursu archiwistycznego pan nie masz?
ja: nie ale..
Komisja: widzisz pan, jedna z osób startujących w konkursie na to
stanowisko ma, ale my niczego nie przesadzamy… Jakieś pytania do nas?
ja: a z zamówień publicznych państwo mnie spytają?
Komisja: a po co, po tylu latach pracy zna pan je lepiej niż my.
Trzeci urząd:
Warunki w ogłoszeniu - niezbędne:
Znajomość : ustawy Prawa Zamówień Publicznych, ustawy o Finansach
Publicznych, ustawy o Rachunkowości, doświadczenie kilkuletnie,
poświadczone zdolności empatyczne.
Tu nawet nie szedłem..
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Piec elektrodowy:najtańsze ogrzewanie czy ściema?!
Piec elektrodowy:najtańsze ogrzewanie czy ściema?!
Czytałem na stronie jednego z producentów takich "wiecznych pieców" (bez
grzałki (trwałość podobno 50 lat)marketingową informację nt. wydajności i
kosztów takiego pieca typu "JOGI" czy "Yogi". Jak patrzyłem sam piec (bez
instalacji dodatkowej) pasujący do mieszkanka do 500m3 to koszt ok. 5.500zł ;-
) tylkow to zużycie prądu to już sie normalnie wierzyc nie chce ;-) nawet
jakby przesadzili o 100 proc to i tak różnica, w porównaniu (chyba) z gazem
czy olejem - o tradycyjnych grzałkach elektrycznych nie wspomnę ;-) bo w moim
przypadku wg. moich szacunkowych obliczeń w wariancie pesymistycznym czyli
mrozy - 20st. C, w domu 20 st.C, kiepska izolacja (co mnie nie dotyczy bo 70-
metrową przybudówke mam superzaizolowaną ;-) i stawka za 1kWh z
cennika ENEI dla Bydgoszczy z i-netu (jest ciut drożej niż mi sie wydaje,
że ja mam na rachunku) to koszt ogrzewania całego mieszkania TYLKO piecem
elektrycznym przez 31 dni to: 288zł - jeżeli grzejemy całą dobę (tylko
piecem) i 66,61zł - jeżeli przez 31 dni grzejemy TYLKO w taryfie nocnej.
Pytanie: czy ktoś ma u Siebie taki piec "na chodzie" i chciałby się podzielić
wrażeniami z tego jak zmieniła się jego mina po porównaniu rachunków za
ogrzewanie w porównaniu z poprzednimi (innymi) sposobami. Bede BAAAARDZO
wdzięczny - tym bardziej, że jestem w tych sprawach raczej "lajkonikiem" ;-)
A to fragment marketingowy dotyczący wydajności pieca. Ciekawe ile w tym
prawdy ;-)
"Oferta dotyczy propozycji modernizacji systemów grzewczych
oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej przy użyciu Elektrodowych Kotłów
Grzewczych typu "JOGI". Za taką modernizacją przemawiają następujące
argumenty:
małe gabaryty,
w pełni automatyczna praca,
czystość i bezpieczeństwo,
wygoda użytkowania,
mała bezwładność cieplna,
bardzo wysoka sprawność energetyczna,
usuwanie kamienia kotłowego,
trwałość użytkowania (w/g ekspertów) 50 lat,
24 miesięczna gwarancja,
może pracować samodzielnie lub równolegle z innego rodzaju piecem np. na
PALIWO STAŁE,
przy dużych jednostkach nie wymaga zatwierdzenia inwestycji przez Prezesa
Urzędu Zamówień Publicznych
(Ustawa o zamówieniach publicznych zezwala na zakup z "Wolnej ręki"
[art.70 i 71]
nie ma również zagrożenia wybuchu lub pożaru.
Dzięki bardzo wysokiej sprawności 99,999 % oraz zgodności z
restrykcyjnymi normami bezpieczeństwa na świecie nasze kotły przewyższają
swoimi parametrami inne elektryczne urządzenia grzewcze. W roku 1992 były
nominowane w konkursie "TERAZ POLSKA". Każdy kocioł podlega indywidualnej
certfikacji. Moc kotłów wyliczamy sobie sami przyjmując wg PN-36W/m
sześcienny kubatury obiektu. Kotły wykonywane są na indywidualne
zamówienie bezpośrednio pod obiekt który mają zasilać, dlatego też w
momencie zamówienia należy dostarczyć do YOX-POL 1-1,5 l wody z przyszłego
miejsca zainstalowania kotła, która będzie spełniała rolę czynnika
grzewczego. Kotły elektrodowe "JOGI" nie posiadają grzałek tzw. Wieczny
piec, dlatego też od konduktywności czynnika zależy moc jednostki. Kocioł
spełnia również rolę bardzo intensywnego magnetyzera, wypłukuje z
instalacji i z wody kamień kotłowy i inne związki żelaza, dlatego też
niezbędnym jest wyposażyć instalację w odpowiedni filtr-odmulacz, który
należy okresowo poddać płukaniu. Ze względów ekonomicznych należy niekiedy
rozważyć możliwość ogrzewania większych obiektów tzw. sektorami przy użyciu
większej liczby, mniejszych jednostek grzewczych, niż zasilać cały obiekt z
jednego miejsca. Łatwiej jest bowiem doprowadzić kabelek z prądem, niż rury
z ciepłem C.O.
W/g informacji napływających z terenu całego kraju zużycie
energii elektrycznej w przeliczeniu na metr sześcienny na godzinę (wtedy
gdy na dworze było -20 stopni C, a w mieszkaniu 20 stopni C) licząc w
skali miesiąca nigdzie nie było wyższe niż 0,0067 kWh, a w budynkach
dobrze ocieplonych, nowoczesnych licznik elektryczny obracał się jeszcze
wolniej z prędkością 0,0053 kWh."
A tu strona producenta takiego pieca:
www.yox-pol.wroclaw.pl/oferta.html
Jesli nie mozna jej umieszczać to pliz do admina - żeby tylko wyciął adres a
wątek zostawił ;-)
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Zostan szefem programowym w Radiu Opole (praca)
Zostan szefem programowym w Radiu Opole (praca)
www.radio.opole.pl/?kat=akcje&subkat=dyr_prog
KONKURS NA STANOWISKO
DYREKTORA PROGRAMU-ZASTĘPCY REDAKTORA NACZELNEGO RADIA OPOLE S.A.
1. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- nadzór nad działalnością programową Radia Opole,
- nadzór finansowy nad realizacją programu Radia Opole,
- kontrolę realizacji zadań rozgłośni wynikających z Ustawy o radiofonii i
telewizji oraz stosownych rozporządzeń w tym zakresie,
- inicjowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją słuchowisk oraz innych
dużych form literackich i artystycznych,
- nadzór na nad przygotowaniem, wdrożeniem i realizacją strategii
regionalności Radia i jego promocji w regionie województwa opolskiego
- nadzór nad działalnością wydawniczą / również w zakresie fonografii /,
- kontrolę działalności Archiwum Programowego - taśmoteki,
- nadzór nad działalnością programową Studia M,
- nadzór nad Ośrodkami Terenowymi Radia Opole,
2. Kandydaci powinni spełnić następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- staż dziennikarski w prasie, radiu lub telewizji co najmniej 5 lat, w tym
pełnienie funkcji kierowniczej co najmniej 2 lata,
- znajomość przepisów ustawy o radiofonii i telewizji, kodeksu spółek
handlowych, ustawy - prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach
publicznych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz innych
przepisów prawa, istotnych dla prowadzenia spraw Radia Opole S.A.,
- posiadanie pełni praw publicznych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- dobry stan zdrowia,
- znajomość co najmniej jednego języka obcego,
- znajomość zasad funkcjonowania rynku reklamowego,
- znajomość problematyki regionu opolskiego.
3. Zgłoszenia kandydatów powinny zawierać:
1) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej i osiągnięć zawodowych,
2) oświadczenie o akceptacji warunków konkursu i o zgłoszeniu przystąpienia
do konkursu,
3) kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) kopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy lub kopie kontraktów,
5) oświadczenia o:
- korzystaniu z pełni praw publicznych,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- niekaralności,
- nie podleganiu określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom
zajmowania
stanowisk kierowniczych,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata przez Radio
Opole S.A. dla
celów konkursu,
- informację o ewentualnej współpracy (bądź jej braku), o której mowa w tzw.
ustawie
lustracyjnej (wg. obowiązującego w ustawie wzoru),
- adres do korespondencji.
Pozostałe wymagania kandydaci powinni udokumentować według własnego uznania.
Ocena dopełnienia wymogów konkursu pozostawiona jest Zarządowi Radia Opole
S.A.
4. Pisemne zgłoszenia należy składać w terminie od 17 grudnia 2004 r. do 06
stycznia 2005 r. za potwierdzeniem odbioru w Biurze Zarządu Radia Opole S.A.
(pokój 116) lub drogą pocztową (list polecony lub poczta kurierska) na adres:
Radio Opole S.A., 45-084 Opole ul. Strzelców Bytomskich 8.
O dochowaniu terminu złożenia zgłoszenia decyduje data doręczenia przesyłki
do siedziby Spółki. Zgłoszenia nadesłane po terminie będą odsyłane bez
rozpatrzenia.
Zgłoszenie powinno zostać złożone w kopercie z dopiskiem "Konkurs na
stanowisko Dyrektora Programu -Zastępcy Redaktora Naczelnego Radia Opole
S.A.". Wewnątrz pierwszej koperty powinna znajdować się druga koperta
zawierająca zgłoszenie wraz z załącznikami. Na drugiej kopercie należy
zamieścić imię i nazwisko oraz adres kandydata.
Wszystkie strony złożonych dokumentów powinny być ponumerowane w następujący
sposób: */** ("*" - numer kolejny strony, "**" - łączna ilość stron, np.
1/20,2/20 ... 20/20).
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Praca w urzędzie miasta
Praca w urzędzie miasta
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy podinspektora w Referacie
Zamówień Publicznych
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
podinspektora w Referacie Zamówień Publicznych.
Wymagania:
a) obywatelstwo polskie
b) wykształcenie wyższe
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
2.Wymagania niezbędne na stanowisku podinspektora:
a) wykształcenie wyższe preferowane administracyjne, prawnicze
b) bardzo dobra obsługa komputera w zakresie Ms Office,
c) znajomość regulacji prawnych dotyczących systemu zamówień publicznych
(ustawa Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze), kodeksu cywilnego w
zakresie terminów, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o
samorządzie gminnym. Znajomość powyższych regulacji zostanie zweryfikowana
przez wypełnienie testu i rozmowę kwalifikacyjną.
d) umiejętność pracy w zespole odpowiedzialność systematyczność, terminowość,
dobra organizacja pracy, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych obowiązków:
Do zakresu wykonywanych obowiązków danej osoby byłoby m.in.:
-Realizacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
-Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji,
sekretarza.
-Przygotowywanie dokumentacji wymaganej Prawem zamówień publicznych ksero,
ogłoszenie przetargu, obsługa strony internetowej w zakresie prowadzonego
przetargu, prowadzenie protokołu, korespondencji z wykonawcami, rejestru
przetargów.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys (CV) z przebiegiem nauki i ewentualnie pracy zawodowej
list motywacyjny
kopie dokumentów poświadczający posiadane wykształcenie
kwestionariusz osobowy
kopie dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku
życia
inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach (kursy, szkolenia itp.)
podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa
popełnione umyślnie
Proponowane warunki zatrudnienia
Stanowisko podinspektora w Referacie Zamówień Publicznych, umowa zawarta na 3-
miesięczny okres próbny,
Po okresie próbnym możliwość zawarcia drugiej umowy na czas określony 6
miesięczny lub na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu
Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, lub pocztą na adres: Urząd Miasta
i Gminy Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno w terminie do dnia
25.08.2006r (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem " Pracownik w
Referacie Zamówień Publicznych".
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być
opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn.zm. oraz ustawą z dnia 22
marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz.1593 z
póżn.zm.).
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Praca w UM Ząbki - inspektor ds. inwestycji
Praca w UM Ząbki - inspektor ds. inwestycji
Burmistrz Miasta Ząbki ogłasza konkurs na w/w stanowisko. Osoba ubiegająca się
o przyjęcie musi spełniać następujące kryteria:
– wykształcenie co najmniej średnie o specjalności budowa dróg,
– staż pracy co najmniej 3 lata – dla osoby posiadającej wykształcenie średnie,
– znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 27
kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność
pracy z interesantami, elastyczność, dyspozycyjność, nastawienie na efekty
pracy, kursy i szkolenia w zakresie ochrony środowiska (inspektor) oraz w
zakresie realizacji inwestycji drogowych (podinspektor).
Zakres zadań:
1) przygotowywanie zleceń, kontrola i rozliczanie zamówień publicznych (w
ramach ustawy – prawo zamówień publicznych),
2) przygotowywanie formalne dokumentacji do uzyskania decyzji budowlanej,
3) tworzenie i sprawdzanie dokumentacji projektowej kosztorysowej,
4) uczestniczenie w odbiorach technicznych wykonanych robót,
5) opisywanie i przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia postępowań
przetargowych.
Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1.C V i list motywacyjny,
2.kopie świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej,
3.kopia ukończenia szkoły wyższej, wyższej szkoły zawodowej lub średniej,
4.oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
5.oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzysta z pełni praw publicznych,
6.podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji , zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 ze zm.)”
Dokumenty należy składać osobiście, w zamkniętych kopertach lub przesłać
pocztą (decyduje data stempla pocztowego) z podanym adresem zwrotnym i
dopiskiem „konkurs ofert pracy – inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony
środowiska” lub „konkurs ofert pracy – podinspektor ds. inwestycji”, w
terminie do dnia 8 maja 2007 r. w Kancelarii Urzędu. O sposobie rozpatrzenia
wniosków kandydaci zostaną poinformowani drogą pisemną. Wnioski oraz komplety
załączników rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone.
Tel. Kontaktowy 022 781-68-14 (do 17) wew 117
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: cos bylo na grupie o radnych i zarzadzie miasta..;)
| jasne gdyby przeczytali oświadczenie Sochy na pewno zajęlibyśmy I
miejsce
| pod względem zarządzania finansami:
| http://www.um.zory.pl/osw_p.htm
nie widze zwiazku - chyba, ze polityczny...
nie widzisz związku między II miejscem za zarządzanie finansami w
zestawieniu z oświadczeniem Sochy?:
"...Niestety, kontrola przeprowadzona w ubiegłym roku (pierwsza taka
kontrola od 10 lat! MOSiR nigdy wcześniej nie był poddany kontroli
kompleksowej!) wykazała ogromny bałagan organizacyjny. Od początku źle były
zorganizowane służby księgowo - finansowe, kadrowe i zamówień publicznych.
Ustawa o zamówieniach publicznych traktowana była szczególnie lekceważąco,
czego przejawem było m.in. to, że od długiego czasu zlecano z pominięciem
prawa usługi firmie powiązanej z panem Stępniem więzami rodzinnymi. Jednym z
bulwersujących faktów było również to, że panowie dyrektorzy pobierali
zaliczki (czasem nie określając nawet ich celów) np. w wysokości 10 tysięcy
złotych, które przetrzymywali 1 lub 2 miesiące, a po ich rozliczeniu, a
czasem i przed, zaraz pobierali następne. W tym samym czasie MOSiR płacił
karne odsetki za nieterminowe płatności np. za media, bo ponoć na koncie nie
było pieniędzy.
Przypadków nieprzestrzegania prawa było tak wiele (rzecznik dyscypliny
finansów publicznych został poinformowany tylko o tych, które wprost
wynikają ze złamania ustawy o finansach publicznych), że Zarząd Miasta nie
miał żadnych wątpliwości i jednogłośnie podjął decyzję o odwołaniu dyrektora
Stępnia ze stanowiska.
Porażającym jest fakt, , że poinformowani o wynikach kontroli koledzy z
ugrupowania pana Krystiana Stępnia stwierdzili, że te fakty łamania prawa to
nic takiego i po kilku miesiącach forsowali jego kandydaturę na dyrektora
Miejskiego Ośrodka Kultury..."
Jeśli MOSIR- jako jeden z zakładów budżetowych jest zarządzany w ww. stylu,
to ja akurat zwiazek widze i to taki, który z polityka nie ma nic wspolnego
, za to ma wiele wspolnego z zarzadzaniem finansami.
| "Dużym atutem przy udzielaniu odpowiedzi na te pytania był fakt
posiadania
| przez UM Żory systemu zarządzania jakością określonego certyfikatem ISO
| 9001:2000
| szkoda że tego nie dopisałeś w swoim poscie- niewiele instytucji na
śląsku
| go ma więc to jest ogólnie pozytywne ale jako jedno z głównych
kryteriów???
| biorąc pod uwagę - to wg. mnie nieporozumienie.
przeciez nikt nie pisal, ze to glowne kryterium
przeczytałem regulamin konkursu i założenia - tam było to jasno określone
| zapomniałeś jeszcze o jednym
| "...oraz wieloletniej "Strategii Rozwoju Miasta Żory" określającej wizję
| rozwoju miasta w okresie najbliższych 20 lat."
| -strategia została uchwalona w 99 roku i do tej pory nie zrealizowano de
| facto zadnego z jej punktow. Gdyby w kryteriach konkursu byla realizacja
| strategi to mielibyśmy zapewne ostatnie miejsce
hm..tez nie rozumiem - skoro przyznali nam I miejsce w kat. "zarzadzanie
rozwojem" to chyba to ocena czynow - czyli poprawa infrastruktury pod
inwestorow - w tej kategorii chyba nie przyznaje sie I nagrody za
papier...
powtarzam - zarzadzanie rozwojem...
tu sie zgadzamy bo ja też nie rozumiem
| I nie powstaną w efekcie uzyskania tego wyroznienia nowe miejsca pracy
(a
to
| jest celem nadrzednym rankingu gmin). Jest to więc tylko prestiżowe
| wyrożnienie, bez większych mozliwosci na docelowe wykorzystanie (no
chyba
że
| jako kiełbasa wyborcza)
ee...tam - tego nie mozesz byc pewien - warunki dobre dla inwestorow
trzeba
zawsze stwarzac..i pozostaje miec nadzieje, ze wlasnie takie wyroznienie
przyciagnie kogos do miasta (teraz - po wyroznieniu - jest na pewno
wieksza
szansa !)
co do bezrobocia - to z tym problemem boryka sie caly kraj i wszelkie
takie
wyroznienia sa potrzebne.. a juz na pewno tym regionom, gdzie ono
wystepuje...
to oczywiste
na pewno jest to prestizowe wyroznienie...
na pewno - byle efektywnie wykorzystane
co do "kielbasy" to pewnie masz racje - na pewno ten fakt wykorzystaja -
tez
bym to zrobil na ich miejscu... i Ty pewnie tez..;)
kazdy na ich miejscu pochwaliłby się taką nagrodą- to oczywiste
podsumowujac - nie pisalem tego watku w kontekscie wyborow... a Ty tu o
"kielbasie" zaraz..;)
w kazdym razie ..jak juz tak stawiac sprawe - to ONI maja kielbase, a ty
ledwo cienkie parowki ..;)
tak stawiając sprawę to ja wolę cienkie parówki ;-)
JAck
Temat: Praca w Urzędzie - Ochrona Środowiska
Praca w Urzędzie - Ochrona Środowiska
Burmistrz Miasta Ząbki
ogłasza konkurs dla zainteresowanych pracą w Urzędzie Miasta Ząbki na stanowiska:
1. Inspektor/podinspektor ds. oświatowych (cały etat),
2. Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska (cały etat).
3. Podinspektorów ds. inwestycji (dwa całe etaty).
Wymagania niezbędne na wszystkich stanowiskach: znajomość przepisów prawa w
zakresie stanowiska pracy, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność oraz
inicjatywa, komunikatywność, umiejętność biegłej obsługi komputera oraz dla:
1. inspektora/podinspektora ds. oświatowych
- wykształcenie wyższe (inspektor), co najmniej średnie (podinspektor),
- staż pracy co najmniej 3 lata - dla osoby posiadającej wykształcenie
średnie,preferowany jest staż pracy na porównywalnym stanowisku,
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy
z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, ustawy z dnia 26 stycznia 1982
r. Karta Nauczyciela, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych,
- znajomość rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
2. podinspektora ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
- wykształcenie co najmniej średnie o kierunku ochrona środowiska lubpokrewnym,
- staż pracy co najmniej 3 lata - dla osoby posiadającej wykształcenie
średnie,
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z
dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej, ustawy z dnia 27 nia 2001 r.
Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym
zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
- znajomość rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
3. podinspektora ds. inwestycji
- wykształcenie co najmniej średnie,
- staż pracy co najmniej 3 lata - dla osoby posiadającej wykształcenie
średnie,
- znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia
27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie
gminnym.
Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność
pracy z interesantami, elastyczność, dyspozycyjność, nastawienie na efekty
pracy, kursy i szkolenia w zakresie związanym ze stanowiskiem o które kandydat
się ubiega oraz mile widziane uprawnienia budowlane/branżowe (podinspektor ds.
inwestycji).
Zakres wykonywanych zadań:
1. Inspektora/podinspektora ds. oświatowych:
1) ewidencja realizacji obowiązku szkolnego,
2) rozliczanie dotacji przekazywanych placówkom oświatowym niepublicznym,
3) rozliczanie wzajemnych zobowiązań finansowych między gminami, z racji
dotowania dzieci uczęszczających do przedszkoli,
4) prowadzenie systemu informacji oświatowej,
5) współdziałanie z placówkami oświatowymi w sprawach różnorodnych
inicjatyw oświatowych,
6) współdziałanie z organami nadzoru pedagogicznego w zakresie zadań
własnych gminy,
7) przygotowywanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli,
8) przygotowywanie procedur konkursowych na stanowiska dyrektorów placówek
oświatowych.
2. Podinspektora ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska:
1) prowadzenie racjonalnej gospodarki zadrzewieniowej na terenie Miasta, w
tym wydawanie odpowiednich decyzji administracyjnych,
2) wydawanie decyzji w sprawach ochrony środowiska zgodnie z odpowiednimi
aktami prawnymi,
3) prowadzenie całości zagadnień i spraw związanych z gospodarką odpadami
na terenie Miasta, w tym kontrola prawidłowości odprowadzania i gromadzenia
nieczystości stałych i płynnych,
4) prowadzenie praw z zakresu likwidacji zjawiska bezdomnych zwierząt,
5) prowadzenie spraw związanych z realizacją usług w zakresie dostarczania
wody,
6) inicjowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na
projekty Miasta z zakresu ochrony środowiska i gospodarki komunalnej,
7) sporządzanie na potrzeby Burmistrza Miasta planów, analiz i sprawozdań
z zakresu gospodarki komunalnej i ochrony środowiska,
8) przeprowadzanie kontroli zakładów pracy, jednostek oraz domów
mieszkalnych w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska.
3. Podinspektora ds. inwestycji:
1) przygotowywanie zleceń, kontrola i rozliczanie zamówień publicznych (w
ramach ustawy - prawo zamówień publicznych),
2) przygotowywanie formalne dokumentacji do uzyskania decyzji budowlanej,
3) tworzenie i sprawdzanie dokumentacji projektowej kosztorysowej,
4) uczestniczenie w odbiorach technicznych wykonanych robót,
5) opisywanie i przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia postępowań
przetargowych.
Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1. CV i list motywacyjny,
2. kopie świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej,
3. kopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej, wyższej szkoły zawodowej lub
świadectwa ukończenia szkoły średniej,
4. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
5. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzysta z pełni praw publicznych,
6. podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji , zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 ze zm.)”
Dokumenty należy składać osobiście, w zamkniętych kopertach lub przesłać
pocztą (decyduje data stempla pocztowego) z podanym adresem zwrotnym
i dopiskiem „konkurs ofert pracy - Inspektor/Podinspektor ds. oświatowych”,
„konkurs ofert pracy - Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony
środowiska” lub „konkurs ofert pracy - podinspektor ds. inwestycji” w terminie
do dnia 18 czerwca 2007 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ząbki www.umzabki.bip.org.pl
<http://www.umzabki.bip.org.pl/> - tablica ogłoszeń oraz na tablicy
informacyjnej Urzędu przy ul. Wojska Polskiego 10.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku