Zamówienia publiczne ustawy
Katalog znalezionych frazArchiwum
Widzisz odpowiedzi znalezione dla frazy: Zamówienia publiczne ustawy
Temat: Interes ubity na wojskowej ziemi
Interes ubity na wojskowej ziemi
I znowu przekręt z przetargiem. Takie i podobne przekręty z przetargami są wynikem bardzo złych ustaw o handlu nieruchomościami i Prawa zamówień publicznych (ustawy gospodarcze przygotowane przez prawniów (mafi prawniczą). Proszę pomyśleć ile zajęć będą teraz mieli prawnicy, adwokaci sędziowie, prokuratorzy, policjanci, CBŚ, a może i CBA, bo z pewnością przetarg ten będzie zaskarżony do prokuratury, będzie oskarżenie, rozprawy sądowe, apelacje i znowu rozprawy-horror i trwonienie pieniędzy, woże i większych niż ta korupcja warta. A przecież przy kupnie i sprzedaży obowiązywać powinna tylko jedna procedura-licytacja, bo w sprzedaży jest tylko jedno kryterium- cena. Przetarg ogłasza się wówczas, gdy w grę wchodzi więcej kryteriów niż jedno. Bo, ale skąd prawnicy mają to wiedzieć? Drugi błąd, który też sobie uchwalili prawnicy, to to, że kalcelaria prawnicza może zajmować wszystkim (Kupnem, sprzedażą, przetargami, budownictwem) zamiast tylko i wyłącznie usługami prawniczymi. Nie wiem, czy PO będzie w stanie wszystkie te błędy naprawić? Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Praca dla koordynatora ds. transportu
Praca dla koordynatora ds. transportu
PRACA DLA KOORDYNATORA DS. TRANSPORTU w BIURZE EURO 2012 w Urzędzie
Miejskim Wrocławia.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe
b) doświadczenie zawodowe: przynajmniej 2 lata w zakresie
budownictwa drogowego lub transportu publicznego lub zarządzania
projektami inwestycyjnymi lub nieinwestycyjnymi
c) znajomość procesu inwestycyjnego
d) umiejętność monitoringu finansowego projektu we wszystkich
stadiach
e) znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na
swobodną komunikację
f) obsługa programów komputerowych Word, Excel, Power Point
g) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach
publicznych
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie budowlane i/lub z zakresu zarządzania
b) zdolność koordynowania i współpracy z dużą ilością jednostek
c) zdolność komunikacji interpersonalnej, umiejętność pracy z ludźmi
d) szybka analiza sytuacji, dokładność, rzetelność, pracowitość,
kreatywność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) koordynacja zadań dotyczących transportu, związanych z
organizacją EURO 2012
Szczegółowe informacje:
www.e2012.eu/artykul.php?cid=9&aid=92
Biuro ds. EURO, tel. 071/7779445 Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: czy to przekręt
Zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych ustawy nie stosuje się
do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w
złotych równowartości 14 tys euro. W takich przypadkach w zasadzie
jednostki nie muszą robić żadnych mini-przetargów, postępowań,
zapytań. Ale jeżeli jednostka należy do sektora finansów publicznych
to powinna dokonywać wszelkich wydatków publicznych,nawet tych nie
podlegajacych rygorowi ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z
ustawą o finansach publicznych, a więc w sposób celowy i oszczędny z
zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości czy jednostka postępuje zgodnie
z zasadami wynikającymi z ustawy o finansach publicznych to
skorzystaj z ustawy o dostępie do informacji publicznej. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Koordynator ds. trnasportu
Koordynator ds. trnasportu
PRACA DLA KOORDYNATORA DS. TRANSPORTU w BIURZE EURO 2012 w Urzędzie
Miejskim Wrocławia.
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe
b) doświadczenie zawodowe: przynajmniej 2 lata w zakresie
budownictwa drogowego lub transportu publicznego lub zarządzania
projektami inwestycyjnymi lub nieinwestycyjnymi
c) znajomość procesu inwestycyjnego
d) umiejętność monitoringu finansowego projektu we wszystkich
stadiach
e) znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na
swobodną komunikację
f) obsługa programów komputerowych Word, Excel, Power Point
g) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach
publicznych
Szczegółowe informacje: www.e2012.eu/artykul.php?
cid=9&aid=92 , Biuro ds. EURO, tel. 071/7779445
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Przetarg na terenówki też był ustawiony
Przetarg na terenówki też był ustawiony
A pani redaktor mogłaby choć raz przeczytać ustawę dotyczącą
zamówień publicznych ?? Ustawy o zamówieniach publ. nie ma już od
2004 roku. Od tego czasu jest prawo zamówień publicznych. I tak się
składa że procedura unieważnienia postępowania z powodu braku ofert
jest w nim precyzyjnie opisana. Może trochę rzetelności
dziennikarskiej ?? Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: ...W y b o r y 2007 - Zakopane
W Sejmie i Senacie będzie nas, Małopolan reprezentować 48
parlamentarzystów. Według konstytucji mają być reprezentantami
całego narodu. Naszym zdaniem powinni jednak działać także na rzecz
ludzi, przez których tu - w Krakowie, Nowym Sączu, Tarnowie,
Oświęcimiu, Zakopanem, Wadowicach - zostali wybrani. Małopolska jest
przecież jednym z najważniejszych regionów naszego kraju.
Najważniejsze inwestycje dla Małopolski
Drogi, komunikacja, transport:
Autostrada A4
Droga ekspresowa S7
Modernizacja dróg krajowych: Kraków - Bielsko, Tarnów - Kielce,
Brzesko - Nowy Sącz i Wadowice - Jasło
Trasa Balicka (z centrum Krakowa do lotniska)
Północna obwodnica Krakowa
Obwodnica Nowego Sącza
Rozbudowa lotniska w Balicach
Rozbudowa lotniska w Nowym Targu
Modernizacja linii kolejowych: Kraków - Medyka, Kraków - Zakopane,
Kraków - Balice
Budowa szlaku kolejowego Podłęże - Piekiełko
Gospodarka i nauka:
Narodowe Centrum Radioterapii Hadronowej - Cyklotron
Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego
Małopolskie Centrum Biotechnologii
Małopolski Obszar Inwestycyjny (dla gmin przy autostradzie)
Rozbudowa infrastruktury parków przemysłowych
Budowa parku technologicznego na Podhalu
Rozbudowa kampusów uniwersyteckich
Hale kongresowe, widowiskowe i konferencyjne w Krakowie
Centrum szkolenia mistrzów rzemiosła
Dla społeczeństwa:
Centrum Jana Pawła II
Modernizacja Uniwersyteckiego Szpitala Dzięciecego w Krakowie-
Prokocimiu
Modernizacja Szpitala Jana Pawła II w Nowym Targu
Budowa zbiornika Świnna Poręba
Kanał ulgi (przeciwpowodziowy) w Krakowie
Przebudowa stadionu Wisły
Nowoczesny obiekt muzealny - wizytówka Krakowa
Najważniejsze przepisy dla Małopolski
Projekty:
prawo górskie
ustawa metropolitalna
specustawa budowlana
Nowelizacje:
ustawa o ochronie przyrody
prawo zamówień publicznych
ustawy kominowe
ustawa o rzemiośle
ustawa o planowaniu i gospodarowaniu przestrzennym
ustawa o drogach publicznych
ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym
ustawa o ochronie przed klęskami żywiołowymi (GN)
No i dlatego trzeba nam wybrać tych i takich posłow i senatorów,
którzy temu podołają i wytyczone cele będą realizowali....
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Winiarnia Kondrata bez przetargu
Masz rację, od dziś w gminie nie robię żadnych przetargów - nie chcę
gangsterskich firm. Znam "porządne firmy" i im będę dawał zlecenia.
A ustawa zamówienia publiczne ? pieprzyć ją Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Praca w UMŁ
Czemu syn pułkownika nie może zostać generałem?
Bo generał tez ma syna.
przypomniało mi się jak startowałem kiedyś w konkursach z biuletynu
służby cywilnej.
Pierwszy urząd:
Warunki w ogłoszeniu - niezbędne:
Znajomość : ustawy Prawa Zamówień Publicznych, Ordynacji Podatkowej,
ustawy o Rachunkowości, doświadczenie kilkuletnie
Według BIPu warunki formalne spełniam ja i jeszcze jedna osoba.
Na rozmowę kwalifikacyjną razem ze mną przychodzą trzy a nie dwie
osoby – rozwiązujemy test składający się ze stu pytań dotyczących
trzech ustaw – wyniki, poprawne odpowiedzi:
osoba nie wymieniona w BIPie 100%
ja 84 %
trzecia osoba 78%
Drugi urząd:
Warunki w ogłoszeniu - niezbędne:
Znajomość : ustawy Prawa Zamówień Publicznych, kilkuletnie
doświadczenie.
Pożądane: znajomość archiwistyki
według BIPu warunki niezbędne spełniam ja i jeszcze trzy osoby.
Rozmowa przed komisją kwalifikacyjną składającą się o osób o
nazwiskach: Świnoga, Kulawiec, Szczotka i Strąk
Komisja: Jak tam panie ze znajomością archiwistyki?
ja: W jednej z firm, w której pracowałem prowadziłem archiwum
zakładowe a poza tym poza prawem skończyłem historię-tam też tego
uczyli.
Komisja: ale kursu archiwistycznego pan nie masz?
ja: nie ale..
Komisja: widzisz pan, jedna z osób startujących w konkursie na to
stanowisko ma, ale my niczego nie przesadzamy… Jakieś pytania do nas?
ja: a z zamówień publicznych państwo mnie spytają?
Komisja: a po co, po tylu latach pracy zna pan je lepiej niż my.
Trzeci urząd:
Warunki w ogłoszeniu - niezbędne:
Znajomość : ustawy Prawa Zamówień Publicznych, ustawy o Finansach
Publicznych, ustawy o Rachunkowości, doświadczenie kilkuletnie,
poświadczone zdolności empatyczne.
Tu nawet nie szedłem..
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Zostan szefem programowym w Radiu Opole (praca)
Zostan szefem programowym w Radiu Opole (praca)
www.radio.opole.pl/?kat=akcje&subkat=dyr_prog
KONKURS NA STANOWISKO
DYREKTORA PROGRAMU-ZASTĘPCY REDAKTORA NACZELNEGO RADIA OPOLE S.A.
1. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- nadzór nad działalnością programową Radia Opole,
- nadzór finansowy nad realizacją programu Radia Opole,
- kontrolę realizacji zadań rozgłośni wynikających z Ustawy o radiofonii i
telewizji oraz stosownych rozporządzeń w tym zakresie,
- inicjowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją słuchowisk oraz innych
dużych form literackich i artystycznych,
- nadzór na nad przygotowaniem, wdrożeniem i realizacją strategii
regionalności Radia i jego promocji w regionie województwa opolskiego
- nadzór nad działalnością wydawniczą / również w zakresie fonografii /,
- kontrolę działalności Archiwum Programowego - taśmoteki,
- nadzór nad działalnością programową Studia M,
- nadzór nad Ośrodkami Terenowymi Radia Opole,
2. Kandydaci powinni spełnić następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- staż dziennikarski w prasie, radiu lub telewizji co najmniej 5 lat, w tym
pełnienie funkcji kierowniczej co najmniej 2 lata,
- znajomość przepisów ustawy o radiofonii i telewizji, kodeksu spółek
handlowych, ustawy - prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach
publicznych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz innych
przepisów prawa, istotnych dla prowadzenia spraw Radia Opole S.A.,
- posiadanie pełni praw publicznych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- dobry stan zdrowia,
- znajomość co najmniej jednego języka obcego,
- znajomość zasad funkcjonowania rynku reklamowego,
- znajomość problematyki regionu opolskiego.
3. Zgłoszenia kandydatów powinny zawierać:
1) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej i osiągnięć zawodowych,
2) oświadczenie o akceptacji warunków konkursu i o zgłoszeniu przystąpienia
do konkursu,
3) kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) kopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy lub kopie kontraktów,
5) oświadczenia o:
- korzystaniu z pełni praw publicznych,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- niekaralności,
- nie podleganiu określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom
zajmowania
stanowisk kierowniczych,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata przez Radio
Opole S.A. dla
celów konkursu,
- informację o ewentualnej współpracy (bądź jej braku), o której mowa w tzw.
ustawie
lustracyjnej (wg. obowiązującego w ustawie wzoru),
- adres do korespondencji.
Pozostałe wymagania kandydaci powinni udokumentować według własnego uznania.
Ocena dopełnienia wymogów konkursu pozostawiona jest Zarządowi Radia Opole
S.A.
4. Pisemne zgłoszenia należy składać w terminie od 17 grudnia 2004 r. do 06
stycznia 2005 r. za potwierdzeniem odbioru w Biurze Zarządu Radia Opole S.A.
(pokój 116) lub drogą pocztową (list polecony lub poczta kurierska) na adres:
Radio Opole S.A., 45-084 Opole ul. Strzelców Bytomskich 8.
O dochowaniu terminu złożenia zgłoszenia decyduje data doręczenia przesyłki
do siedziby Spółki. Zgłoszenia nadesłane po terminie będą odsyłane bez
rozpatrzenia.
Zgłoszenie powinno zostać złożone w kopercie z dopiskiem "Konkurs na
stanowisko Dyrektora Programu -Zastępcy Redaktora Naczelnego Radia Opole
S.A.". Wewnątrz pierwszej koperty powinna znajdować się druga koperta
zawierająca zgłoszenie wraz z załącznikami. Na drugiej kopercie należy
zamieścić imię i nazwisko oraz adres kandydata.
Wszystkie strony złożonych dokumentów powinny być ponumerowane w następujący
sposób: */** ("*" - numer kolejny strony, "**" - łączna ilość stron, np.
1/20,2/20 ... 20/20).
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Praca w UM Ząbki - inspektor ds. inwestycji
Praca w UM Ząbki - inspektor ds. inwestycji
Burmistrz Miasta Ząbki ogłasza konkurs na w/w stanowisko. Osoba ubiegająca się
o przyjęcie musi spełniać następujące kryteria:
– wykształcenie co najmniej średnie o specjalności budowa dróg,
– staż pracy co najmniej 3 lata – dla osoby posiadającej wykształcenie średnie,
– znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 27
kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność
pracy z interesantami, elastyczność, dyspozycyjność, nastawienie na efekty
pracy, kursy i szkolenia w zakresie ochrony środowiska (inspektor) oraz w
zakresie realizacji inwestycji drogowych (podinspektor).
Zakres zadań:
1) przygotowywanie zleceń, kontrola i rozliczanie zamówień publicznych (w
ramach ustawy – prawo zamówień publicznych),
2) przygotowywanie formalne dokumentacji do uzyskania decyzji budowlanej,
3) tworzenie i sprawdzanie dokumentacji projektowej kosztorysowej,
4) uczestniczenie w odbiorach technicznych wykonanych robót,
5) opisywanie i przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia postępowań
przetargowych.
Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1.C V i list motywacyjny,
2.kopie świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej,
3.kopia ukończenia szkoły wyższej, wyższej szkoły zawodowej lub średniej,
4.oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
5.oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzysta z pełni praw publicznych,
6.podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji , zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 ze zm.)”
Dokumenty należy składać osobiście, w zamkniętych kopertach lub przesłać
pocztą (decyduje data stempla pocztowego) z podanym adresem zwrotnym i
dopiskiem „konkurs ofert pracy – inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony
środowiska” lub „konkurs ofert pracy – podinspektor ds. inwestycji”, w
terminie do dnia 8 maja 2007 r. w Kancelarii Urzędu. O sposobie rozpatrzenia
wniosków kandydaci zostaną poinformowani drogą pisemną. Wnioski oraz komplety
załączników rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone.
Tel. Kontaktowy 022 781-68-14 (do 17) wew 117
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Praca w Urzędzie - Ochrona Środowiska
Praca w Urzędzie - Ochrona Środowiska
Burmistrz Miasta Ząbki
ogłasza konkurs dla zainteresowanych pracą w Urzędzie Miasta Ząbki na stanowiska:
1. Inspektor/podinspektor ds. oświatowych (cały etat),
2. Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska (cały etat).
3. Podinspektorów ds. inwestycji (dwa całe etaty).
Wymagania niezbędne na wszystkich stanowiskach: znajomość przepisów prawa w
zakresie stanowiska pracy, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność oraz
inicjatywa, komunikatywność, umiejętność biegłej obsługi komputera oraz dla:
1. inspektora/podinspektora ds. oświatowych
- wykształcenie wyższe (inspektor), co najmniej średnie (podinspektor),
- staż pracy co najmniej 3 lata - dla osoby posiadającej wykształcenie
średnie,preferowany jest staż pracy na porównywalnym stanowisku,
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy
z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, ustawy z dnia 26 stycznia 1982
r. Karta Nauczyciela, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych,
- znajomość rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
2. podinspektora ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
- wykształcenie co najmniej średnie o kierunku ochrona środowiska lubpokrewnym,
- staż pracy co najmniej 3 lata - dla osoby posiadającej wykształcenie
średnie,
- znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z
dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej, ustawy z dnia 27 nia 2001 r.
Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym
zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
- znajomość rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
3. podinspektora ds. inwestycji
- wykształcenie co najmniej średnie,
- staż pracy co najmniej 3 lata - dla osoby posiadającej wykształcenie
średnie,
- znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia
27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie
gminnym.
Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność
pracy z interesantami, elastyczność, dyspozycyjność, nastawienie na efekty
pracy, kursy i szkolenia w zakresie związanym ze stanowiskiem o które kandydat
się ubiega oraz mile widziane uprawnienia budowlane/branżowe (podinspektor ds.
inwestycji).
Zakres wykonywanych zadań:
1. Inspektora/podinspektora ds. oświatowych:
1) ewidencja realizacji obowiązku szkolnego,
2) rozliczanie dotacji przekazywanych placówkom oświatowym niepublicznym,
3) rozliczanie wzajemnych zobowiązań finansowych między gminami, z racji
dotowania dzieci uczęszczających do przedszkoli,
4) prowadzenie systemu informacji oświatowej,
5) współdziałanie z placówkami oświatowymi w sprawach różnorodnych
inicjatyw oświatowych,
6) współdziałanie z organami nadzoru pedagogicznego w zakresie zadań
własnych gminy,
7) przygotowywanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli,
8) przygotowywanie procedur konkursowych na stanowiska dyrektorów placówek
oświatowych.
2. Podinspektora ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska:
1) prowadzenie racjonalnej gospodarki zadrzewieniowej na terenie Miasta, w
tym wydawanie odpowiednich decyzji administracyjnych,
2) wydawanie decyzji w sprawach ochrony środowiska zgodnie z odpowiednimi
aktami prawnymi,
3) prowadzenie całości zagadnień i spraw związanych z gospodarką odpadami
na terenie Miasta, w tym kontrola prawidłowości odprowadzania i gromadzenia
nieczystości stałych i płynnych,
4) prowadzenie praw z zakresu likwidacji zjawiska bezdomnych zwierząt,
5) prowadzenie spraw związanych z realizacją usług w zakresie dostarczania
wody,
6) inicjowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na
projekty Miasta z zakresu ochrony środowiska i gospodarki komunalnej,
7) sporządzanie na potrzeby Burmistrza Miasta planów, analiz i sprawozdań
z zakresu gospodarki komunalnej i ochrony środowiska,
8) przeprowadzanie kontroli zakładów pracy, jednostek oraz domów
mieszkalnych w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska.
3. Podinspektora ds. inwestycji:
1) przygotowywanie zleceń, kontrola i rozliczanie zamówień publicznych (w
ramach ustawy - prawo zamówień publicznych),
2) przygotowywanie formalne dokumentacji do uzyskania decyzji budowlanej,
3) tworzenie i sprawdzanie dokumentacji projektowej kosztorysowej,
4) uczestniczenie w odbiorach technicznych wykonanych robót,
5) opisywanie i przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia postępowań
przetargowych.
Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1. CV i list motywacyjny,
2. kopie świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej,
3. kopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej, wyższej szkoły zawodowej lub
świadectwa ukończenia szkoły średniej,
4. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
5. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzysta z pełni praw publicznych,
6. podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji , zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 ze zm.)”
Dokumenty należy składać osobiście, w zamkniętych kopertach lub przesłać
pocztą (decyduje data stempla pocztowego) z podanym adresem zwrotnym
i dopiskiem „konkurs ofert pracy - Inspektor/Podinspektor ds. oświatowych”,
„konkurs ofert pracy - Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony
środowiska” lub „konkurs ofert pracy - podinspektor ds. inwestycji” w terminie
do dnia 18 czerwca 2007 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ząbki www.umzabki.bip.org.pl
<http://www.umzabki.bip.org.pl/> - tablica ogłoszeń oraz na tablicy
informacyjnej Urzędu przy ul. Wojska Polskiego 10.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku