Zamość WROCŁAW
Katalog znalezionych frazWidzisz odpowiedzi znalezione dla frazy: Zamość WROCŁAW
Temat: Przystanek Woodstock
Nocna awantura na jarosławskiej stacji PKP
GW napisala:
dw 31-07-2003, ostatnia aktualizacja 31-07-2003 13:17
Pijana młodzież jadąca na "Przystanek Woodstock" wstrzymała na dwie godziny
odjazd pociągu z jarosławskiej stacji. Kilkaset awanturujących się osób
opanowała policja
czytaj dalej »
r e k l a m a
Awantura zaczęła się około 0.30, gdy nocny pociąg relacji Zamość - Wrocław
wjechał na stację w Jarosławiu. Podróżowała nim około 300 osobowa grupa młodych
ludzi. Zmierzali na "Przystanek Woodstock" do Żar w województwie lubuskim.
Kolejarze próbowali wyegzekwować opłaty od osób, które podróżowały bez biletu. -
Wtedy młodzież zaczęła się awanturować. Wiele osób było pijanych i pod wpływem
narkotyków - mówi podinspektor Wiesław Dybaś, rzecznik KWP w Rzeszowie.
Obsługa pociągu wezwała na pomoc policję. - Gdy nasz patrol zobaczył, że
pociągiem podróżuje kilkaset młodych ludzi od razu zaczęliśmy wzywać posiłki z
całego powiatu. Zatrzymaliśmy dwie najbardziej agresywne osoby, to rozjuszyło
pozostałych. Gdy pociąg zaczął odjeżdżać młodzi ludzie zaciągnęli ręczny
hamulec - relacjonuje nadkomisarz Krzysztof Pobuta, zastępca komendanta
jarosławskiej policji.
Pociąg kilkakrotnie próbował ruszyć z peronu ale za każdym razem uniemożliwiali
to podróżni. Zaciągali hamulce ręczne.
Policja ściągnęła posiłki z Przeworska i Leżajska. Z Rzeszowa przyjechali
antyterroryści i oddział prewencji. Do pociągu opanowanego przez młodzież
wkroczyło około 50 policjantów. Zatrzymali czternaście pijanych osób w tym dwie
kobiety i przewieźli do policyjnej izby zatrzymań. Kilkadziesiąt, które nie
miały biletów policja wysadziła na peron. - Na szczęście nie doszło do
poważnych zniszczeń w pociągu ani na peronie. Rano wysadzeni przez nas z
pociągu wycieczkowicze rozjechali się w różnych kierunkach - dodaje Pobuta.
Pociąg odjechał z jarosławskiej stacji z dwugodzinnym opóźnieniem.
Antyterroryści i oddział prewencji konwojowali podróżnych do granic
województwa, w Tarnowie przejęli ich tamtejsi policjanci.
- Zatrzymani przez jarosławską policję chuligani będą w trybie przyśpieszonym
odpowiadać przed sądem grodzkim za awanturę - wyjaśnia Dybaś.
Temat: Zamość-Zawada od 2/02/2004
Cześć!!!
Czy ktoś coś wie o łącznikach z Zamościa od ROZTOCZA. W rozkładzie ich nie ma. Czy w zamian jest autobus? Jeśli tak to kto go obsługuje i jakie są jego godziny?
Czekam na wieści.
Pozdrawiam.
Łukasz (Zamość<-Wrocław)
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Pytanka o najwolniejszy i najszybszy pociąg
| Skoro pytanie bylo o najszybszy pociag prowadzony trakcja
spalinowa,
| to rowniez nocny Wroclaw-Zamosc-Wroclaw na odcinku Munina-Rzeszow
i
| nazad ma max 120 km/h.
A jakaż to lokomotyffka go tam ciągnie?
SU45
Temat: Nocny Wrocław-Zamość - 50 minut w Rzeszowie
Witam!!!
Od 17.V do 16.VI nocne wagony Wrocław-Zamość będą miały postój w Rzeszowie
trwający aż 50 minut i tym samym wydłuży się podróż w tej relacji z 12:02 do
12:32. Jednym słowem: PORAŻKA.
Pozdrawiam.
Łukasz
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Nocny Wrocław-Zamość - 50 minut w Rzeszowie
Od 17.V do 16.VI nocne wagony Wrocław-Zamość będą miały postój w Rzeszowie
trwający aż 50 minut i tym samym wydłuży się podróż w tej relacji z 12:02
do
12:32. Jednym słowem: PORAŻKA.
a czemu tak?
Temat: RJ 02/03 - dwie nowosci
- dzienny pospieszny Warszawa - Szczecin - Warszawa bedzie nazywal sie
"Galczynski" (pierwotna nazwa - Merkury)
- nocny Wroclaw - Zamosc bedzie jezdzil codziennie na calej trasie (jak
widac nie byly to tylko przedwyborcze obiecanki samorzadowcow)
Temat: RJ 02/03 - dwie nowosci
- nocny Wroclaw - Zamosc bedzie jezdzil codziennie na calej trasie (jak
widac nie byly to tylko przedwyborcze obiecanki samorzadowcow)
Ciesze sie ze ktos w koncu potwierdzil ta wiadomosc.
Pozdrawiam.
Lukasz
Temat: RJ 02/03 - dwie nowosci
Redaktor Michał Jaroszyński, zdradzacz przyszłych rozkładów, zadepeszował:
| - dzienny pospieszny Warszawa - Szczecin - Warszawa bedzie nazywal sie
| "Galczynski" (pierwotna nazwa - Merkury)
| No to zostaje nam wolna nazwa "Merkury", którą można by obdarzyć, np.
| nieszczęsnego "Starostę". Chyba, ze nazwa ta zawiera w sobie jakieś aluzje
| pod adresem starostów jeżdżących załatwiać sprawy urzędowe do Stolicy. 8-
PR twierdzily, ze wszystkie konkurencyjne pospieszne uruchamia po to aby
dowiesc do W-wy lud z miast powiatowych.
Dobrze, ze nie skończyło się to uruchomieniem pociągów Września - Warszawa,
Choszczno - Warszawa (przez obwodnicę Poznania), Myszków - Warszawa czy
Malbork - Warszawa.
Aby wzmoznic ta teze nadano nazwe
Starosta "najlepszemu" z nich (ta lepszosc wynikala niby z predkosci maks.
140 km/h - to bedzie jedyny krajowy pospieszny z taka predkoscia)
No. Szybszy od co niektórych Exów a nawet niektórych IC. 8-
| - nocny Wroclaw - Zamosc bedzie jezdzil codziennie na calej trasie (jak
| widac nie byly to tylko przedwyborcze obiecanki samorzadowcow)
| Fajnie. Z wyrkami, czy bez?
Bez. W zasadzie wszystkie pociagi ktore w ciagu obecnego rozkladu
uszczesliwiono poprawka znacznie ograniczajaca terminy kursowaia WL lub Bc
(typu kursuje 6 razy przez cale wakacje i tyle)
Czy ta poprawka, wprowadzająca jakieś dzikie terminy kursowania,
indywidualne dla każdego wagonu, była związana z tym, ze tylko w tych
dniach te wagony miały jakieś obłożenie (tzn. były już wykupione w
przedsprzedaży bilety na te dni i głupio było likwidować na amen)?
- a Wroclaw-Zamosc sie do
takich zalicza - nie beda mialy juz wagonow z wyrkami zupelnie.
Szkoda... Fajny pan jeździł z Biłgoraja do Wrocławia i z powrotem. Dawał
sute napiwki i sam się budził. 8-)
Marek A. Salwa
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątkuTemat: Podkarpacie:połączenia SWR-Tarnów
Patrzac co sie dzieje w Pks w niedziele, pociag do osrodkow akademickich
(bezposredni) bylby dobrym rozwiazaniem. Moglby dajmy na to kursowac w
niedziele, czy w okresach newralgicznych. Mysle, ze wladze troche zwatpily w
Tarnobrzeg, po awaryjnym kursowaniu przez to miasto pociagów warszawskich
(po podmyciu mostu w Sandomierzu po powodzi). No ale pomysł jak najbardzie
celny.
Użytkownik Marinio21 <Bory@wp.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3dd0.00000d9e.3f7c8@newsgate.onet.pl...
| Co myślicie o relacji STW (ewentualnie Tarnobrzeg) - Tarnów. Jak dotąd
| wszystkie pociągi osobowe kończą bieg w Dębicy. Gdyby pociągnąc je
jeszcze
do
| Tarnowa mogłyby znacznie zwiększyć frekwencję wśród pasażerów.
Oczywiście są
to
| tylko moje wywody. Co o tym myślicie, szanowni MK ??
| -- Myśle, że Twoja propozycja jest ciekawa. Wydłużenie relacji do
Tarnowa
pozwoliłoby na dogodne kontynoowanie podróży w kierunku Nowego Sącza i
dalej
do granicy. Jednak chciałbym zwrócic uwagę na inną sprawę aczkolwiek
związaną
z Twoją myślą. Dużo podróżuje do Krakowa. Zazwyczaj jadę Hetmanem z SWR.
Według mnie dużym błędem PKP było przeniesienie nocnego Zamość-Wrocław na
inną trasę. Hetman oraz zlikwidowany nocny to pociągi o dużym zapełnieniu.
SW,
Tarnobrzeg, Mielec to spora wymiana pasażerów. Jaką alternatywą dla
pasażerów
ma być PKP jeśli ze SW dziennie, o ile sie nie myle, odjeżdża 6 autobusów
PKS
a tylko jeden pociąg Hetman. Czyż uruchomienie popołudniowego lub nocnego
pociągu do Krakowa, Katowic czy Wrocławia byłoby złym pomysłem? Wiem, że
moje
i Kolegi przemyslenia powinny kierowane byc do ludzi z PKP ale chciałbym
poznać waszą opinie na ten temat. Pozdrawiam.
| Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Temat: gdy ucieknie skomunikowany pociąg...
<m-kowal@wp.plwrote in message
Witam.
Otóż jeszcze w lipcu przytrafiła mi się taka przygoda.
Jechałem sobie pośpiechem Wrocław-Zamość z myślą o przesiadce w Zawadzie
na
poc. do Lublina i dalej Kostrzyna. Wrocek meldował się w Zawadzie o 6.22,
a
Lublin odjeżdżał o 6:30. Z Przeworska wyjechaliśmy nawet planowo, ale już
w
Bełżcu mieliśmy 20 min w plecy. Jasne stało się że nie złapiemy drugiego
pociągu. Bilet miałem rel. Rzeszów-Lublin. Pan Kondi rzekł, że nie ma
możliwosci zatrzymania tamtego pociągu, bo dla jednej osoby to się nie da,
musi
być przynajmniej 15, i coś tam jeszcze. Pociąg rzeczywiście mi uciekł.
Następny
był za 12 godzin. Czy było to słuszne? Czy pociąg ten może uciec mimo, że
następny jest za 12 godzin? Podobno jest przepis że w przypadku
niewywiązania
się PKP z umowy przewozu mają pasażerowi zapewnić bezpłatny transport do
stacji
końcowej? (haha) Jak to jest i czy można tego jakoś uniknąć? Rozumiem, że
gdy
mam następny pociąg za godzinę, dwie, OK mogę sobie poczekać. Ale tu było
12
godzin. No więc jak?
Bzdura - nastepnym razem popros o okazanie przez kondiego stosownego
przepisu.
Na grupie kiedys opisywalem przypadek, jak jadac pospiechem Hel-Lodz Kaliska
czekal on 55 min. w Kutnie, bo byl skomunikowany z tylez opozniona
"Berolina".
Przesiadala sie wtedy _tylko_ jedna pasazerka z tego co dobrze spojrzalem.
Az sie boje spoznic jutro na Reymonta w Kozlowie... najblizszy pociag do
Lodzi
mialbym o 22 przez Czestochowe - przyjazd do LF o 5:00, zamiast 22:00 ;-(
Pozdrowienia, T. Ciemnoczułowski
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątkuTemat: gdy ucieknie skomunikowany pociąg...
| Jechałem sobie pośpiechem Wrocław-Zamość z myślą o przesiadce w Zawadzie
[ciach - okazuje sie, ze pociag nie poczeka w Zawadzie]
| Pan Kondi rzekł, że nie ma możliwosci zatrzymania tamtego pociągu,
| bo dla jednej osoby to się nie da, musi być przynajmniej 15, i coś tam
jeszcze.
| Bzdura. Kondi nie powinien gadać takich rzeczy, lecz zgłosić przez radio
| dyżurnemu ruchu (a ten dyspozytorowi pasażerskiemu), że ma podróżnego na
| przesiadkę do Lublina i podróżny ten nie ma innego połączenia.
A skad moglo sie wziasc owe 15 osob? Ja tez sie z tym spotkalem [dokladnie z
ta sama liczba].
Jakies prawo powielaczowe?
Przypadek - podano losową liczbę naturalną z zakresu 1-20. Wypowiedź kondiego,
niestety, skandaliczna - mająca na celu zbycie podróżnego.
I co oznacza zapis, mowiacy iz 'podrozny nie ma innego polaczenia'?
To nie jest zapis, lecz moje stwierdzenie oparte na analizie konkretnej
sytuacji na st. Zawada. Z rozkładu jazdy wynika, że przez cały dzień nie można
z tej stacyjki się wydostać (zarówno do celu podróży - Lublina, jak i do stacji
wyjazdu - Rzeszowa). To samo powinien stwierdzić kondi, gdy podróżny zgłosi się
do niego sygnalizując chęć przesiadania (albo podczas kontroli biletów). Przy
ocenie potrzeby skomunikowania, dyspozytor powinien wziąć pod uwagę nie tylko
liczbę podróżnych na przesiadanie, lecz również możliwości zapewnienia przewozu
zastępczego (czyli kiedy jest następne połączenie, albo czy będzie
możliwe/celowe uruchomienie komunikacji zastępczej autobusowej).
Oczywiście - samo stwierdzenie 'podrozny nie ma innego polaczenia' nie jest w
istocie prawdziwe, bo zawsze jest inne połączenie - w tym przypadku za 12
godzin (pomijam sytuację, że do utraty połączenia doszło w ostatnim dniu
kursowania pociągów na danej linii - wtedy cytowane stwierdzenie jest prawdą).
Ale przecież nie o to chodzi, prawda?
Pozdr.
Aragorn
Temat: Z cyklu "cieknie" - zblizajace sie zmiany
Czesc!
Skoro chca zlikwidowac "Kostrzewe" to co w zwiazku z tym z "Chelmianinem"?
Jakie nocniki zlikwiduja w ZPR Lublin? Co z Zamosc-Wroclaw i Lublin-Wroclaw?
Z gory dziekuje za informacje.
Pozdrawiam.
Lukasz
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: PODKARPACIE - szynobus na linię Mielec - Dębica !!
Od 14.12.2003 nocny Zamość-Wrocław-Zamość poza wkacjami będzie kursował w
połączeniu z Przemyśl-Wrocław-Przemyśl nadal przez Bełżec
Pozdrawiam
Łukasz Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: PODKARPACIE - szynobus na linię Mielec - Dębica !!
Od 14.12.2003 nocny Zamość-Wrocław-Zamość poza wkacjami będzie
kursował w
połączeniu z Przemyśl-Wrocław-Przemyśl
Zapomniałeś dodać: z wagonami do Zamościa przez Bełżec.
Pozdrawiam serdecznie!
Temat: Rzeszowski kolejarz z PKP PR ostro krytykuje centrale i klamie az sie kurzy!!!
Jakie konkretnie kłamstwa widzisz w tej wypowiedzi?
Zanim posądzisz kogoś o kłamstwo, powiedz, jaka jest prawda...
Cale mnostwo, poczawszy od wymieniania nieprawdziwych kwot co "komu jak komu"
ale naczelnikowi dzialu sprzedazy czynic nie wolno skonczywszy na takich
rzeczach jak to ze:
1. nie tylko podkarpackie nie dostalo calej puli na przewozy reginalne w 2001
r.,
2.podawanie nieprawdziwej ceny szynobusow,
3.bezpodstawne oskarzenia o gorsze traktowanie Podkarpackiego Zakladu Przewozow
regionalnych przez Centrale w Warszawie,
3.Urojenia co do Polski "C" itp.,
4.klamliwe przedstawianie obrazu polaczen Rzezowa z Warszawa (nie skorygowal
nawet falszywych danych dziennikarza) gdyz dlugosc czasowa tego polaczenia
wynosi nie kilkanascie godzin, lecz niecale 5!!!,
5.fałszywe przestawianie sytuacji jesli chodzi o skrocenie sie polaczenia z
Warszawa, gdy pociag jechalby przez Kolbuszowa.
Pragne jeszcze w tym kontekscie przypomniec:
1.straszliwe zaniedbania i nierobstwo w Podkarpackim Zakladziwe Przewozów
Regionalnych (brak tabliczek z rozkladami, nie usuwanie sniegu z peronow, nie
koszenie trawy, nie oglaszanie na czas o zmianach w rozkladzie jazdy..itp.itd.)
2.celowe dekomunikowanie polaczen na linii 25 i innnych,
3.sztuczne wydluzanie czasow jazdy pociagow,
4.dzialanie na szkode spolki PKP PR,
5.wydluzenie trasy jazdy pociagu nocnego Zamosc - Wroclaw o ok. 100 km.!!!!
6.likwidacje b.dobrze oblozonych pociagow szkolnych z linii 25,
7.puszczanie pociagow o skrajnych godzinach porannych,
8.likwiacje z linii 25 dobrze frekwendowanego pociagu nocnego
Hrubieszow/Bełżec - Wrocław
9.zamiar likwidacji z tej linii czesto zapchanego Hetmana,
10.dziesieciokrotne zmniejszenie potokow podroznych na tej linii w 2000 r.
poprzez wprowadzene celowo, niedostosowanego spolecznie rozkladu jazdy pociagow
osobowych,
11.dzialanie na rzecz likwidacji infrastruktury na linii 25,
12.wyrazenie zgody na fizyczna likwidacje 3 stacji na linii 25,
13.likwidacja kas bletowych na linii 25 i innych liniach,
14.brak dzialan na rzecz promocji polaczen na zagroznych likwidacja liniach
kolejowych,
15.brak reakcji na karygodne trasownie pociagow osobowych na linii 25, jak i
Hetmana, przez co zwiekaszano celeowo koszty funkcjonownia tej linii klejowej.
Tu Kolejarzom z Rzeszowa nie przeszkadzalo to ze pociag jedzie droga okrezna
(ok. 100 km. wiecej) i czasowo dluzsza o prawie 2 h.!!!!
Popatrzcie wiec jak oni klamia, jak naciagaja fakty. Dzieki tym wlasnie
zabiegom kolejarzy z Rzeszowa nocny Zamosc - Wrocław zostal na calym prawie
odcinku zlikwidowany (procz okresu wakacyjnego)!!!
Temat: Koszmar w Hetmanie
Jechałem wczoraj pospiesznym Hetman (Wrocław -Zamość) na trasie Dębica -
Tarnobrzeg. Skład ten wyglądał następująco: B+B+B+RES+A+B+B. Wszystko było
zawalone ludźmi, jedynka wypchana po brzegi, a o dwójkach to strach mówić.
Ludzie siedzieli po 9-10 osób w przedziale, korytarze były pełne ludzi i
bagaży. Podczas podróży kondzior sprawdzał bilety a ja sie go zapytałem o
miejsca wolne. Usłyszałem od niego wiele przykrych i ciekawych epitetów na
mój
temat. Oczywiście odpowiedziałem mu tym samym. Wziąłem od niego nazwisko i
jego numer, nie będę podawał, i obiecałem temu panu, że napisze stosowną
skargę na niego. Tak też uczyniłem.
Wszystkich, którzy mają zamiar podróżować Hetmanem proszę o uzbrojenie się w
cierpliwość i stalowe nerwy bo to naprawde będzie potrzebne. Pociąg ten,
kiedy
jade,jest wiecznie zatłoczony i moim zdaniem przydałaby się jescze z jedna
jedynka w tym pociągu i conajmniej dwie dwójki, to by poprawiło sytuację. A
jak mi ktoś powie, że jest on nierentowny to go z miejsca strzele.
Przypominam, iż ten pociąg jeździ w G - czyli do odwołania
Pozdrawiam.
Z tym G to jest dziwna sprawa, bo ani w Debicy, ani w Tarnobrzegu, ani w
Mielcu na rozkladzie nie pisze, ze kursuje w G, spotkalem sie z tym dopiero w
Krakowie...
A co do konduktorow, to tacy sa z "Kasy Dopłat w SWR", chamscy, niedouczeni.
Kilka razy mialem z nimi utarczke, pisalem skargi do Rzeszowa, ale odpisali,
ze konduktor wypelnial swoje obowiazki... (nie bede komentowal)
Jesli bedziesz jechal Hetmanem w drugo strone (do Wroclawia) z Tbga, to jedz
osobowka do Debicy i potem wsiadziesz do Hetmana. W tej osobowce w Tbgu jest
zmiana druzyny konduktorskiej i od Tbga jedzie druzyna z Rzeszowa albo
Przeworska.
Temat: 5395 km by PKP-PR
Hradec <hra@op.plnapisał(a):
To tyle... Możnaby jeszcze pisać i pisać o tym tygodniu w pociągach
PKP-PR, ale zakończę na tym, żeby ten post nie zamienił się w epopeję...
Ewentualnie służę szczegółami, poradami, uściśleniami :-)
Możnaby, fajnie fajnie było, oprócz ostatniego nadrania, kiedy to straciłem
plecak, a wraz z nim trochę wartościowych, fajnych, przyjemnych, cennych (oraz
trochę brudnych :D) rzeczy. Nieważne, bo znów się zacznę irytować, dodam
jeszcze tylko, że gdyby nie Hradec, który pożyczył mi pieniądze na bilet do
Wawy, nadal bym siedział na dworcu w Lesznie i zastanawiał się, co dalej. :)
Raz jeszcze wielkie dzięki za pomoc i towarzystwo. :)
Uwag kilka dodatkowych jeszcze...
- z 'nowych' dla mnie linii największe wrażenie zrobiły te leśne - Zwierzyniec
- Horyniec, choć nocą, bardzo pozytywne; także Słupsk - Szczecinek wyglądało
fajnie, też po części ciemnym wieczorem;
- Krościenko bardzo fajne; sporo osób wsiadało w Ustrzykach i Krościenku, więc
sądzę, że jeszcze pojeździ... może; pochwały dla kierownika rzeźni
wrocławskiej za załatwienie przesiadki w Nowym Łupkowie (!) na Chyrów;
- kierpocina w Chyrowie (chyba), na widok cegły Bartka: 'a poprawki wszystkie
panowie macie? bo ja męża i dwóch synów do tego zatrudniłam...' :D
- do Hrebennego do Zamość - Wrocław na każdej stacji ktoś wsiada, także wysiadają;
- rozkomunikowanie w Szczecinku pociągu ze Słupska z którąś tam rzeźnią
(Katowice?) artystyczne. Za to zwiedziliśmy Szczecinek by night;
- fajnie były kasowane nasze tygodniówki... w pierwszym pociągu skasowane,
później długo nic, później co któryś pociąg kasowane; na koniec wszyscy
kasowali :D
- trzeciego dnia Czechowice wziąłem za Bielsko, a pociąg do Krakowa w Tunelu
za pociąg do Katowic. Ups.
- powrót z Katowic Narwią do Wawy miałem radosny. Od Częstochowy pociąg
opanował Zlot Rodzin Radia Maryja. Yeah, to lubię.
- aglo krakowskie muchy wiozło akurat, i to kiblem;
- rowerowy w RYBAKU bez firanek :/
- Darłowo nudne. Do Darłowa jakieś 30 osób, w drugą stronę chyba mniej.
I chyba tyle. Zdjęć nie będzie, uleciały w siną dal w okolicach Posena.
Pozdrawiam,
f.
Temat: [ Kr ] Pociąg odjechał bez pasażerów
http://www1.gazeta.pl/krakow/1,35798,1780275.html
( jeśli już było na grupie to przepraszam )
Pociąg odjechał bez pasażerów
Małgorzata Nałęcka 17-11-2003, ostatnia aktualizacja 17-11-2003 20:30
Pociąg relacji Wrocław-Zamość miał odjechać z dworca w Płaszowie o godzinie
17.03. Niedługo przed 17 zapowiedziano godzinne opóźnienie. Po 40 minutach
okazało się jednak, że opóźniony pociąg już był, a nawet odjechał. Nie
zabierając oczekujących nań pasażerów
Zdarzyło się to w czwartek 13 listopada. Pani Halina musiała być Zamościu w
piątek rano. Prowadzi tam zajęcia w Wyższej Szkole Zarządzania i
Administracji. Przyjechała na dworzec w Płaszowie sporo przed planowanym
odjazdem pociągu, przed g. 17 usłyszała komunikat o opóźnieniu. 40 minut
później podeszła do kasy z pytaniem, ile jeszcze będzie musiała czekać na
pociąg. Kasjerka poinformowała ją, że pociąg do Zamościa właśnie odjechał.
Dyżurny peronowy nie zapowiedział ani wjazdu, ani odjazdu pociągu.
Na pewno nie zatrzymał się on na wyznaczonym peronie, gdzie czekali
pasażerowie, m.in. starsza pani, która tylko na jeden dzień przyjechała do
Polski z Paryża, oraz kilkoro studentów. Pani Halina próbowała zadzwonić do
dyżurnego peronowego.
- Pani zapowiadająca przyjazdy i odjazdy pociągów rzuciła tylko słuchawką
bez słowa wyjaśnienia czy przeprosin - relacjonuje pasażerka.
Zrobionym w konia podróżnym pozostało więc tylko czekać na następne
połączenie o północy oraz wpis do książki skarg i zażaleń, co też uczynili.
- Mamy sygnały o czwartkowym zajściu. Powodem opóźnienia i dezinformacji
było zamknięcie torów pomiędzy dworcami Kraków Główny i Kraków Płaszów,
pociągi jeździły jednym torem i nie dało się ustalić, na którym peronie
staną. Za zaistniałą sytuację wszystkich podróżnych bardzo przepraszamy, a
pracownik odpowiedzialny za to zaniedbanie zostanie ukarany. Wszczęliśmy już
dochodzenie - tłumaczy Katarzyna Dzierżak-Piotrowicz, rzecznik Małopolskiego
Zakładu Przewozów Regionalnych.
Temat: [ Kr ] Pociąg odjechał bez pasażerów
Pociąg relacji Wrocław-Zamość miał odjechać z dworca w Płaszowie o
godzinie
17.03. Niedługo przed 17 zapowiedziano godzinne opóźnienie. Po 40 minutach
okazało się jednak, że opóźniony pociąg już był, a nawet odjechał. Nie
zabierając oczekujących nań pasażerów
LOL
Zdarzyło się to w czwartek 13 listopada. Pani Halina musiała być Zamościu
w
piątek rano. Prowadzi tam zajęcia w Wyższej Szkole Zarządzania i
Administracji. Przyjechała na dworzec w Płaszowie sporo przed planowanym
odjazdem pociągu, przed g. 17 usłyszała komunikat o opóźnieniu. 40 minut
później podeszła do kasy z pytaniem, ile jeszcze będzie musiała czekać na
pociąg. Kasjerka poinformowała ją, że pociąg do Zamościa właśnie odjechał.
Dyżurny peronowy nie zapowiedział ani wjazdu, ani odjazdu pociągu.
LOL2
Na pewno nie zatrzymał się on na wyznaczonym peronie, gdzie czekali
pasażerowie, m.in. starsza pani, która tylko na jeden dzień przyjechała do
Polski z Paryża, oraz kilkoro studentów. Pani Halina próbowała zadzwonić
do
dyżurnego peronowego.
tu juz ROTFL
- Pani zapowiadająca przyjazdy i odjazdy pociągów rzuciła tylko słuchawką
bez słowa wyjaśnienia czy przeprosin - relacjonuje pasażerka.
To normalne zachowanie pracownikow PKP - nie ma jak panstwowa posada.
Zrobionym w konia podróżnym pozostało więc tylko czekać na następne
połączenie o północy oraz wpis do książki skarg i zażaleń, co też
uczynili.
Ciekawe co to da.
- Mamy sygnały o czwartkowym zajściu. Powodem opóźnienia i dezinformacji
było zamknięcie torów pomiędzy dworcami Kraków Główny i Kraków Płaszów,
pociągi jeździły jednym torem i nie dało się ustalić, na którym peronie
staną. Za zaistniałą sytuację wszystkich podróżnych bardzo przepraszamy, a
pracownik odpowiedzialny za to zaniedbanie zostanie ukarany. Wszczęliśmy
już
dochodzenie - tłumaczy Katarzyna Dzierżak-Piotrowicz, rzecznik
Małopolskiego
Zakładu Przewozów Regionalnych.
Oczywiscie... Ciekawe czy zwrocili/zamierzaja zwrocic chociaz za bilety.
Temat: Nowy rozkład - mała prośba
Tak to niestety sie nie dostaniesz. Ale altetrnatywa jest taka:
Gorzow Wlkp. 09:39 -Pila Glowna 11:42 (pospieszny)
Pila Glowna 12:26 -Katowice 19:26 (pospieszny)
(polaczenie realizowane codziennie oprocz 26 XII, 12 IV)
Kurde. Niedługo to przez Warszawę będę jeździł. Albo przez Suwałki :(
| O której odchodzi Barbakan z Katowic na Szczecin
| 3810 7:34 -13:20 Krzyż
| 33327 13:25 -14:27 Gorzów
| Express przesiadka :) Mam nadzieję, że w Krzyżu czeka w razie
spóźnienia.
Osobowy to raczej na pewno poczeka.
| 21.47 P z Katowic na Szczecin. Czy nadal jest połączenie w Krzyżu
do
| Gorzowa.
| 38204 21:54 -4:38 Krzyż
| 33321 5:23 -6:27 Gorzów
| Czyli tak jak było, mniej więcej
Tylko ze niekoniecznie fajne jest to, ze pospieszny Krakow - Swinoujscie
pojedzie tylko w okresie 07/08 IV - 25/26 IX.
Zamiast niego mozna pojechac nieco inaczej:
Katowice 01:12 -Krzyz 08:21 (pospieszny Zakopane/Krakow - Szczecin)
Krzyz 08:30 -Gorzow Wlkp. 09:34 (pn - pt oprocz swiat).
Brak mi cenzuralnych słów. @$$Q#$&!#(*$
| 8.28 P Katowice - Wrocław
| 38101 "KRAKOWIANKA" 8:47 -Poznań 14:02
| Czyli nie wyrzucili
No i da sie z niej przesiasc na pospieszny do Krzyza o 14:15, a w Krzyzu
przesiadka na osobowy 15:25 / 15:31 i w Gorzowie jest sie o 16:33.
| A może doszły jakieś nowe połączenia Gorzów - Katowice (Sosnowiec) i
| z powrotem ?
No wiec oprocz powyzszych:
Katowice 12:47 -Wroclaw Glowny 15:36 (HETMAN Zamosc - Wroclaw)
Wroclaw Glowny 16:08 -Poznan Glowny 18:20 (STOCZNIOWIEC Wroclaw -
Gdynia)
Poznan Glowny 18:35 -Gorzow Wlkp. 21:13 (GORZOWIAK Poznan - Gorzow)
(codziennie oprocz jakichs tam dni swiatecznych)
Katowice 14:47 -Krzyz 21:42 (SWIATOWID Przemysl - Szczecin)
Krzyz 21:50 -Gorzow Wlkp. 22:54
(codziennie)
Z powrotem (oprocz powyzszych):
Gorzow Wlkp. 14:15 -Krzyz 15:21 (pn - pt oprocz swiat)
Krzyz 15:26 -Poznan Glowny 16:31 (WLOKNIARZ Szczecin - Lodz)
Poznan Glowny 17:05 -Wroclaw Glowny 19:25 (MAMRY Elk - Wroclaw)
Wroclaw Glowny 19:40 -Katowice 22:28 (pospieszny Wroclaw - Katowice)
To tyle co znalazlem.
Zdroowka z Wroclawia,
Marzipan
Temat: Nocny Zamość - Wrocław
Nocny Zamość - Wrocław poza sezonem jako grupa
Ja tylko dodam zestawienie:
2B+A+1B(f)
(f) - na zarzadzenie.
Kiefer
Temat: Kolejowo w "Echu Dnia"
Napisali też że w nowym rozkładzie (ciekawe skąd wiedzą) nocny
Zamosc-Wroclaw nadal przez Lubaczów Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Dzisiaj w Opolu
Tak oto prawi osobistość sieciowa znana jako "Jacek "Kuba"
Dressler" <dr@go2.pl
To nie Kuba ino jam prawil jak ponizej 8-)
| 1. Zakopane- Szczecin +330 min (faktycznie ponad 400)
| 2. Zamosc- Wroclaw +180 min (zwiekszone do 260)
| 3. Gliwice- Opole +70 min
| 4. Nysa- Opole +60 (zwiekszone do 110)
| 5. Ex "Barbakan" +60 (zwiekszone do 120)
| 6. Bielsko- B.- Wroclaw +120.
We Wrocławiu:
[...]
Sudety do Jeleniej / Kudowy / Stronia + 160 (Na całym składzie
jedna tablica kierunkowa, "Jelenia Góra - Warszawa", manewrowi
nie wiedzieli, w którym miejscu urwać wagony do Jeleniej)
Wagony do Stronia w ogole nie byly oznaczone, tabliczke Wawa-Kudowa zdjal
kondi w Ostrowie.
Ponadto na Kaliskim popsulo sie dziadostwo z Grochowa i 1 wagon do Kudowy
trza bylo wylaczyc [stracilismy na tym tak ok. 45 minut]
Do Jeleniej jechalo prawdopodobnie 6 dwojek. [Rewident na Grochowie powinien
dostac po dupie.]
z łódzką ET22
ostrowska. Wczesniej przyprowadzila ona do Lodzi Zagorz.
Wawel do Krakowa odjechał (planowo) przed Wawelem do Hamburga,
a ten do Hamburga miał za to aż dziewięć wagonów, w tym polską
jedynkę jako dwójkę.
Moze pozbieral po drodze jakies...albo doczepili jako dodatkowe i jechali
nimi podrozni z pospiesznych, ktore zasypalo?
Na tle tego całego zamieszania korzystnie wyróżnił się
Światowid do Przemyśla (z ET22 oczywiście), który przybył i
odjechał z Wrocławia o czasie.
Ponoc z polnocnego zachodu nie bylo wiekszych opoznien.
Temat: Pyt. o zamojskie SP32
| Jest na odwrot.
A to moze ja sie dokleje z pytaniem o Zamosc.
Jak wiemy to wyjatkowo poszkodowany przez PKP rejon kraju. A w szopie pare
latek temu stacjonowalo calkiem sporo "zemst". Mam wiec pytanko - ile jest
obecnie w Zamosciu SP32,
Według ilostanu 20 .
w tym ile na chodzie,
Tego nie jestem w stanie określić ale sądzę że nie nie więcej niż 15 .
a takze jakie jest dobowe
zapotrzebowanie na te lokomotywy (najlepiej ze skroconymi obiegami jesli
ktos
posiada - interesuje mnie czy jezdza wiecej z pociagami czy bez nich
;-P )?
Mogę jedynie podać pociągi z którymi wiem że na pewno jeżdżą .
Na odcinku Rejowiec - Zamość : "Chełmianin" Kostrzyn - Zamość
Na odcinku Rejowiec - Hrebenne : "Roztocze" W-wa Zach. - Rawa Ruska
Na odcinku Zawada - Zamośc : łącznik do "Roztocza"
Na odcinku Zamość - Przeworsk : 26106/62107 nocny Zamośc - Wrocław
Na odcinku Zamość - Hrubieszów : łącznik do 26106/62107
Na odcinku Horyniec Zdrój - Jarosław/Przeworsk : 3 pary osobówek
Łącznie 8 par pociągów . Jeśli zaś chodzi o luzaki to konieczne są one na
odcinku Hrebenne - Horyniec Zdrój . Kiedyś było przejście osobowego 3343 na
Roztocze i odwrotnie , ale np. gdy byłem tam ostatnio w czerwcu to takie
zmiany nie miały miejsca i ten sam lok któy przyjechał do Horyńca po oblocie
składu wracał do Przeworska . Poza tym lok z pociągu Zamośc - Hrubieszów
podczas całodziennego postoju w Hrubieszowie wykonuje prace manewrową dla
sekcji napraw wagonów normalnotorowych na terenie terminalu LHS .
Temat: Pyt. o zamojskie SP32
<
| A to moze ja sie dokleje z pytaniem o Zamosc.
| Jak wiemy to wyjatkowo poszkodowany przez PKP rejon kraju. A w szopie
pare
| latek temu stacjonowalo calkiem sporo "zemst". Mam wiec pytanko - ile
jest
| obecnie w Zamosciu SP32,
Według ilostanu 20 .
| w tym ile na chodzie,
Tego nie jestem w stanie określić ale sądzę że nie nie więcej niż 15 .
Oj nawet nie wiem czy tyle:(
Ostatnio widywałem na szlakach tylko te numerki: 037, 061, 066, 136, 144,
145, 206, 207
| a takze jakie jest dobowe
| zapotrzebowanie na te lokomotywy (najlepiej ze skroconymi obiegami
jesli
ktos
| posiada - interesuje mnie czy jezdza wiecej z pociagami czy bez nich
;-P )?
Mogę jedynie podać pociągi z którymi wiem że na pewno jeżdżą .
Na odcinku Rejowiec - Zamość : "Chełmianin" Kostrzyn - Zamość
Na odcinku Rejowiec - Hrebenne : "Roztocze" W-wa Zach. - Rawa Ruska
Jeszcze niedawno było tak że "Roztocze" i "Chełmianina" często obsługiwał
ten sam lok. Ale jak jest teraz to nie wiem.
Na odcinku Zawada - Zamośc : łącznik do "Roztocza"
Na odcinku Zamość - Przeworsk : 26106/62107 nocny Zamośc - Wrocław
"Rzeźnie" z Wrocławia i łącznika do roztocza też często obługuje ten sam
lok.
Na odcinku Zamość - Hrubieszów : łącznik do 26106/62107
Na odcinku Horyniec Zdrój - Jarosław/Przeworsk : 3 pary osobówek
Z tymi pociągami zwykle jeżdżą 2 loki.
Moje wiadomości zbierałem w czasie wakacji tego roku, więc chyba niewiele
się zmieniło.
PS. Przepraszam jeżeli cytaty nie są dobrze zaznaczone ale musiałem klecić
tą odpowiedź ręcznie bo Outlook nie ściągnął orginału.
Temat: Pyt. o zamojskie SP32
Kolbak wystukal na pl.misc.kolej co nastepuje:
Na odcinku Zamość - Przeworsk : 26106/62107 nocny Zamośc - Wrocław
Warto dodac, ze planowo tylko z tym pociagiem jezdza 206 i 207.
Temat: Komitet w obronie linii Debica - Rozwadow
Dziennik Polski napisal:
Na terenie powiatów: dębickiego, mieleckiego, tarnobrzeskiego i
stalowowolskiego rozpoczęła się akcja zbierania podpisów pod protestem
przeciwko planom likwidacji kolejowego ruchu lokalnego na obwodnicy
funkcjonującej od ponad 115 lat. Przedsięwzięcie zorganizował Społeczny
Komitet Obrony Linii Kolejowej Dębica - Rozwadów.
Akcja społecznego komitetu to nie jedyny element obrony lokalnych
przewozów. Pismo w sprawie przyszłości ruchu kolejowego na tej linii do
marszałka województwa przesłał samorząd miasta Mielca - zabiegający o
ratowanie lokalnego ruchu pasażerskiego już od 1999 r. Z odpowiedzi
marszałka wynika, że jest jeszcze szansa, iż do połowy grudnia br. ruch
na linii Dębica - Rozwadów może zostać utrzymany (obecnie zarząd
województwa negocjuje z PKP umowy w sprawie usług przewozowych w
bieżącym roku).
Zdaniem samorządu Mielca, PKP od kilku lat "wygasza popyt" na ruch
kolejowy na linii Dębica - Rozwadów. Jak wyliczają Janusz Chodorowski -
prezydent Mielca, oraz Zdzisław Nowakowski, przewodniczący Rady
Miejskiej, owo "wygaszanie" polega na braku troski o jakość usług PKP,
braku stałej ochrony mienia kolejowego, utrzymywaniu w złym stanie
technicznym torowiska, poboczy, nieruchomości, urządzeń rozrządowych,
wprowadzaniu znacznych ograniczeń w ruchu pasażerskim przez Mielec czy
też na zlikwidowaniu przewozów nocnych. Podobne opinie można usłyszeć od
członków Społecznego Komitet Obrony Linii Kolejowej Dębica - Rozwadów.
Inicjatorzy obywatelskiej formy obrony linii podkreślają, że rozkład
jazdy pociągów na niej jest fatalnie skonstruowany. To znacznie
zmniejsza liczbę osób, które mogą korzystać z usług kolei. Komitet
zwraca także uwagę, że przez lata z linii Dębica - Rozwadów wycofywane
były pociągi dalekobieżne. Obecnie kursuje po niej ostatni z nich, czyli
"Hetman", relacji Zamość - Wrocław. Komitet obawia się, że i to
połączenie niebawem może zostać zlikwidowane.
Do sprawy przyszłości ruchu kolejowego na linii Dębica - Rozwadów
powrócimy w jednym z najbliższych wydań "Dziennika". (JS)
Widze, ze robi sie coraz gorecej i jak to wynika z poprzednich postow za
sprawa MK.
Powodzenia
Tomekhimself.
Temat: Kryzys finansów publicznych a sytuacja P.K.P. S.A. dlugie i chyba ciekawe.!!
Grzegorz Piotrowski <pcru@klub.chip.plpopelnil byl txt
| Ale np. zaufanie do kolei jako takiej spadlo dramatycznie, m.in. z
| powodu katastrof spowodowanych zwyklymi zaniedbananiami.
I co? Bylo kilka wypadkow rozdmuchanych przez prase i juz mowa o tym jaka ta
kolej jest niebezpieczna, ale juz o bezpieczenstwie na drogach nic sie nie
mowi.
To ja spytam i co? Rozdmuchane w prasie, czy Ci sie podoba czy nie, w
UK kolej ma bardzo niskie notowania w spoleczenstwie. I odbudowa
odpowiedniego wizerunku zajmie wielokrotnie dluzej niz naprawa
torowiska.
Porownaj sobie ilosc ofiar w wypadkach kolejowych i dogowych, a dopiero
pozniej bedzie mozna mowic o jakis konkretach.
A co ma piernik do wiatraka?
A zaufanie... hmm nie slyszales ze prasa to 3 sila rzadzaca? Oni maja taki
wpyl, ze potrafia wmowic czlowiekowi ze trawa jest czerwona, z nimi nikt
jeszcze nie wygral i jezeli wysili sobie ze ta prywatyzacja to cos "be" to
beda w tym tkwic, ale na lotosc, przeciez jeszcze mozna na to trzezwo patrzec
i samego oceniac, a nie przez pryzmat podawanych wiadomosci.
A czy ja pisalem o sobie?
A u nas to niby co?
A czy ja sie choc slowem o .pl zajaknalem?
Ostatnio Wetlina (Suchedniow), niedawno Sztygar (Zarzeka), nocna rzeznia
Zamosc - Wroclaw (gdzies w okolicach Zwierzynca, niedlugo po Sztygarze),
Bolko (Gorazdze), posp. Przemysl - Wroclaw (skasowana EU06 w okolicach Opola
w zderzeniu w innnym lokiem (chyba, bo nie pamietam dokladnie)),
Z drezyna, no i kolejnosc pokreciles.
Ludzie, sprobojcie sami oceniac fakty, a nie kierowac sietym po napisze
'marny dziennikarzyna'.
Ludziu, naucz sie sztuki dyskusji. Na proste stwierdzenie, nie
wymagajace w zasadzie zadnego komentarza, walisz ponad 20 linijek
txtu, atakujesz stwierdzenia, ktore nie padly, insynujesz, jakoby
przedposter nie myslal i tak powstaje kolejny mega watek na 200
postow. Watek oczywiscie do niczego nie prowadzi, poza Twoim pierwszym
miejscem na liscie spamerow. A konczy sie zwykle Twoim stwierdzeniem,
ze od zawsze popierales ten na poczatku zaatakowany przez siebie
argument. Ze przypomne tylko slynny watek dot. jazdy 200 km/h bez
kabinowki...
Ode mnie bezwgledny EOT.
Marek Drewniak
(0-77) 4421856
vre@poczta.onet.pl lub MarekDrewn@interia.pl
EN57 - the essence of polish railways.
Temat: Pociąg który omija...
<a_soczo@poczta.onet.plwrote in message
: | Ale sprawdziłem na www.pkp.pl i faktycznie
: | Poc posp 62104 rel.Wrocław-Zamość
: | omija Kraków Głowny
: | I co mądrale ? ;-))))))))
Nie omija
Wg hafasa
P 62104:
Wrocław Główny --Zamość
Stacja Przyjazd Per/Tor Odjazd Per/Tor
------------------------------ -------- -------- ------ --------
Wrocław Główny 12:35
Oława 12:55 12:56
...
Krzeszowice 16:16 16:16
Kraków Główny 16:45 16:55
Kraków Płaszów 17:01 17:02
...
Zawada 22:31 22:32
Zamość 22:43
Dni komunikacji
----------------
Wrocław Główny --Zamość :
kursuje codziennie
Informacja o torach bez odpowiedzialności, proszę zwracać uwagę na
informacje stacyjne.
Temat: HOT 35/36
Użytkownik SUM napisał:
Przez ostatnie dwa lata nocny pospieszny Wrocław - Zamość, był na trasie
Rzeszów - Zamość prowadzony prawie cały czas ta samą SP32-207!!
Pozdrawiam, BS
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątkuTemat: Nowy rozklad, HETMAN, JAGIELLO i takie tam
MD Kolejarz wrote:
| Cos Ci sie chyba pomylilo, albo dales sie wpuscic w maliny. Sztygar ma
obieg,
| nie z Hetmanem a z nocna rzeznia Zamosc - Wroclaw. Numer tego obiegu to
2152. A
| obieg Hetmana to 2151 czyli zupelnie inny.
Aha! Mozliwe - nie jestem specem od nr pociagow tylko nr lokomotyw. W takim
razie to rzeznia Zamosc-Wroclaw bedzie skrocona do Katowic. Przepraszam za
dezinformacje w tym aspekcie.
Ale to w sumie tez bez sensu, bo obieg wroclawskiej czesci Sztygara jest inny
niz katowickiej. Katowicka czesc ma sama z soba obieg i nie wplywa ani na
Hetmana, ani na nocna rzeznie z Zamoscia. Wiec uciecie Sztygara tylko do
Katowic nie powinno miec wplywu na te pociagi. A natomiast tak jak wspominales,
Kielce nie maja wagonow nawet na jeden sklad, wiec mozliwe ze ten pociag Kielce
- Wroclaw bedzie miec obieg z nocna rzeznia do Zamoscia tak jak jest obecnie.
BTW.
Czemu nikt nie pomysli troche inaczej. Dalczego nie moznaby zrobic Sztygara tak
samo jak Bolka czyli przedluzyc czesc katowicka. Sprawy wagonowe bylyby
rozwiazane, gdyz wystarczylby jeden sklad (obecnie jezdza dwa: do Wroclawia i
Katowic), ktory spokojnie tak jak teraz moglby przechodzic na nocny pociag do
Zamoscia. Jezeli nie zmienionoby drastycznie godzin kursowania innych pociag to
spokojnie moznaby tego Sztygara wpisac w obecny takt:
12:35 Hetman
14:35 Sztygar
15:35 Swiatowid
Nie zmienia sie rozklad zadnego pociagu, a Sztygar jedzie jako dodatkowy
pociag. W Katowicach melduje sie o 17:15 czyli _dokladnie_ co do minuty o tej
samej porze co przyjezdza w dni kursowania z Bielska. Dalej do Lublina rozklad
moze byc taki sam.
W strone przeciwna takze nie trzeba zmieniac rozkladu aby od Katowic wpisac sie
w takt.
Z Kielc po rozlaczeniu z Jagiellem ruszamy tak jak do tej pory - o 9:20 ale
jedziemy tak jak w strone przeciwna po CMK i w Katowicach jestesmy o 11:27, a o
11:35 mozna odjechac w takcie.
Pozdrowienia
Grzesiek
Temat: Kolej chce zawiesić trzy połączenia regionalne w województwie
Munina-Hrebenne zostanie, zostaje nocna rzeznia Zamosc-Wroclaw i nie tylko w
sezonie.
Pozdrawiam.
Lukasz
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: obieg Zamość-Wrocłąw
Cześć!
zy ktoś wie jak wygląda obieg wagonów dla pociągów: "Hetman" Zamośc-Wrocław i
nocnego Zamośc-Wrocław.
Z góry dziękuję za informacje.
Pozdrawiam.
łukasz
Temat: Najechana przez Hetmana
From: "K. Dobrowolski" <mk_bytomWYTNI@op.pl
relacji
| Wrocław - Zamość
a nie ZG?
Od dzis juz nie.
Temat: Lubaczów obrażony na Polsat.
W nocnej rzezni Wroclaw-Zamosc przez Lubaczow nie ma sypialnego od
wakacji,gdzie i wtedy jezdzil tylko przez kilka dni.
Pozdrawiam.
Lukasz Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: takt Przemysl-Krakow-Wroclaw-Poznan
Witam,
czy ktos w PKP myslal o zrobieniu taktu na trasie (Przemysl)-Rzeszow-Krakow-
Katowice-Wroclaw-Poznan-Szczecin/Białogard
np Rzeszow odjazdy: 5:55-Kolobrzeg; 7:55-Szczecin; 9:55 Slupsk; 11:55-
Szczecin; 13:55-Poznan, 15:55 - Wroclaw, 17:55 Gliwice, 19:55 Szczecin,
23:55 Szczecin
Kraków 6:00 Szczecin; 8:00 Kolobrzeg; 10:00-Szczecin; 12:00-Slupsk; 14:00-
Szczecin; 16:00-Poznan; 18:00 Wroclaw; 20:00 Gliwice; 22:00-Szczecin, 2:00
Szczecin
Katowice odjazdy: 5:25-Slupsk; 7:25-Szczecin,9:25Kołobrzeg....
Wroclaw odjazdy: 2:05-Szczecin 6:05-BEM-Szczecin, 8:05-Sluspk, 10:05-
Szczecin, 12:05-Kolobrzeg, 14:05-Szczecin, 16:05-Slupsk, 18:05-Szczecin,
20:05-Poznan
zalozeniem takiego taktu bylo by
-takt Rzeszow-Poznan 2 godziny
-dalej z poznania przeplatany takt - pociag do Szczecina co 4 godziny i
pociag do Kolobrzegu/Slupska tez co 4
-z uwagi na fatalna predkosc handlowa obecny Hetman i Slazak nie kursowalby
do Zielonej Gory (od Wroclawia skomunikowane pociagi R+) jak tez zamiana
Hetmana na odcinku Zamosc-Debica, na R+ a w zamian tego kursowalby on z
Rzeszowa, ewentualnie z Przemysla
-przerzucenie nocnego Przemyslanina z trasy przez Ostrow na trase przez
Wroclaw,
-polaczenie obiegow nocnego Wroclaw-Przemysl z Bemem
-polaczenie obiegow obecnego porannego Katowice-Wroclaw (dawnego nocnego
Zamosc-Wroclaw) z (Wroclaw)-Poznan-Slupsk
-w takim ukladzie nie widze raczej miejsca na pociagi PKP IC
-oczywiscie czas przejazdu miedzy podanymi stacjami jest orientacyjny..
Podobne takty moznaby ulozyc na wszystkich liniach na PKP,
np. - stworzenie taktu na Bialystok-Wawa (co 2 godziny) i dalej co 4 do
Wroclawia
-takt na Krakow-Kielce-Wawa-Olsztyn/Gdynia
Prosze mnie nie posadzac, ze chce (przepraszam za slowo) "udupic" zielona
gore, zamosc, czy ostrow wlkp, ale sadze ze takie rozwiazanie byloby lepsze
od obecnego.
nie sadze tez ze stwierdzenia typu ale przeiez juz i tak na tej trasie
jezdzi duzo bezposrednich wiec po co kolejne, sa stwierdzeniami trafionymi..
No i ponawiam pytanie, czy w PKP myslano o takim takcie...
mam nadzieje ujrzec tu opinie np. p. Jaroszynskiego czy Piotrowskiego :)
pozdrawiam
p.
Temat: Wypadek pod Hedwizynem k. Bilgoraja
4 osoby ranne, lokomotywa i cztery wagony wykolejone, rozkręcona zwrotnica
przez złodziei, podobno miał zwolnienie, lecz tego nie jestem pewien. A
relacja chyba Zamość - Wrocław. Zapodało RMF FM.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Wypadek pod Hedwizynem k. Bilgoraja
Piotr Piwarski <pif@kolej.pasjo.net.plwrote in message relacja chyba Zamość - Wrocław. Zapodało RMF FM.
To kiepskiego radia sluchasz.
Dokladnie: Hrubieszow Miasto - Wroclaw Gl.
innej bezposredniej po tej trasie nie znam.
Co do tych wypadkow,
to w 2-ch (Sztygar i ten) kolej (w sumie) nie zawinila.
26220 to jeden z najbardziej zapchanych pociagow dalekobieznych,
jakimi mozna jechac na PKP (radze kiedys sprobowac),
wiec mozna tylko dziekowac, ze jechalo 450 osob,
a obylo sie bez ofiar smiertelnych.
Gros ludzi spalo, wiec najwyzej ich niezle obudzilo.
To nawet lepiej, bo nie wpadli dzieki temu w panike.
Holender, zebym mieszkal w Stalowej, to bym tam zaraz pojechal.
Mowili, ze jak dorwa winnego, to posiedzi
- zycze szczescia. Ja bym goscia zlinczowal
za takie pomysly. Gdyby polozyl pare kamieni, to co innego.
Gdyby zrobili to na torze LHS (byl 10 m dalej) to tez byloby lepiej,
bo wpadloby jakies brutto 60 km/h i tyle (choc Gagariny pewnie zrylyby
torowisko na 150 m do przodu). Ale najpewniej ktos by
wczesniej to dojrzal, bo wiadomo jaki jest potok pociagow na LHS.
Wydaje mi sie, ze ktos to podlozyl celowo pod 26220,
nie wiem, czy jechala nim kochanka, czy jakis businessman,
ale fakt, miejsce jak na dloni na tego typu wyglupy.
Mialem kiedys identyczny (tzn. podobny) wyglup,
i do tego tym samym pociagiem, tyle, ze 50 km dalej.
Tak sie milo zlozylo, ze jechalem w loku, ergo: widzialem
i czulem co sie dzialo.
Jakis palant polozyl (przewrocil) w Klyzowie na tory
wskaznik W4 ze slupkiem - wiadomo,
zazwyczaj sa ustawione na mocniejszym
dwuteowniku czy szynie... cale szczescie, ze SU45
to porzadna maszyna i takich rzeczy sie nie boi.
Troche zazgrzytalo pod kolami, ale nie powiem, stracha mialem,
drugi raz pewnie nasikam w portki.... :))
(chyba juz o tym tu pisalem kiedys....)
Ale gosci z pomyslami typu 'rozkrecic' czy 'polozyc na torach'
od razu bym linczowal i kladl na tory pod jakis sklad wojskowy.
Temat: Moje refleksja nt redukcji...
Użytkownik Przemyslaw Kowalik <prze@uhc.lublin.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych
O jakim sensie do Zamoscia piszesz? Odkad sie tym interesuje polaczenia
Lublin-Rejowiec-Zamosc /Roztocze byly do d..... Jakby zamknieto tam
ruch, IMHo byloby to malo odczuwalne.
| bliski jest czas, gdy do nocą Zakopanego będziemy z Lublina jeździć
przez
| Zawadę... (L-n-Zawada koło 16, , nocny Zamość- Wrocław)
A moze od razu Lublin-Zamosc, co by lepsze miejsca zajac 8-).
Ano o takim sensie, ze ludzie z Zamościa i okolic tez czasem gdzieś chcą
wyjechać. Po zamknięciu Rej.-Zawada i 100% konieczności jazdy autobusem do
centralnej i północnej Polski to zapewne (biorąc pod uwagę odległość dworców
PKP i PKS w Lublinie) nikt zdrowy na umyśle nie pojedzie z Zamościa z
przesiadką w Lublinie, jak juz wsiądzie w autobus to warszawski i tam sie
przesiadzie.
Dla ludzi z Lublina, zamknięcie tej linii jest mało bolesne (choć na
przykład jutro to jedyny środek dotarcia na Roztocze :-))) ), aczkolwiek nie
raz i nie dwa do Suśca jechałem pociagiem a jeśli istnieją osoby planujące
wyjazd tam większa grupą to pociag jest niezły.
Natomiast ja wspominałem o pociągu do Rawy z Warszawy i pewnym
międzynarodowym znaczeniu tej linii, wszak przy otwieraniu pisały gazety
lubelskie, że Ukraina zastanawia się nad ułożeniem tych 70 km zwykłych torów
do Lwowa (aczkolwiek z drugiej strony zapewne nie bardzo by chcieli wagonów
z napisem PKP w tym mieście).
No cóż, jak po likwidacji pociągu L-n -Zakopane miałem jechac w tamtym
kierunku POWAŻnie myślałem o jeździe przez Zawadę(niestety, pociąg z Lublina
dojeżdżał tam po ruszeniu pociągu z Zamościa; więc NIE przez Zamość). Jakby
skasowali L-n - Stalowa, to mając do wyboru wsiadanie do warszawskiej rzeźni
w sezonie gdzieś w Radomiu lub jazdę przez Zamość, to mając czas nie
jechałbym z nocną przesiadką do warszawskiego... Już prędzej wieczornym
Polskim Expresem do Rzeszowa i tam coś kombinował.
No i popatrz na mapę - na wschód od Wisły są tylko dwie linie kolejowe
Pn-Pd. A linia do Stalowej wg. tych puzonów z PKP ma być zamknięta. Czy
naprawdę aby przesłać wagon z Rzeszowa/Przemyśla do Lublina trzeba będzie 2
razy przekraczać Wisłę?
Temat: Skomunikowania we Wrocławiu-pytanie
Czesc!!!!
Czy pociąg POSP. Zamosc-Wrocław( planowy przyjazd 8.27 ) jest skomunikowany z
Mamrami i pociągiem osobowym 515 do Węglinca????
Michał
Temat: RJ 2003/2004 - pozbierane przecieki
Witam wszystkich !!!
Postanowilem pozbierac na grupie przecieki dotyczace nowego rozkladu jazdy. Mam
prosbe, by dopisywac znalezione informacje o RJ 2003/2004 ale bez wlasnych
opinii, by byl w tym watku jakis porzadek (opinie najlepiej umiescic w nowym
watku).
Serdecznie pozdrawiam.
Lukasz Przyczyna (Zamosc / Wroclaw)
________________________________________________________________________________
Mo?iwe dalsze zawieszenia przewozów na Lubelszczy?nie :
likwidacja poc. osobowych na odc. Rzeczyca - Rozwadów ( to w?a?ciwie na
Podkarpaciu ale na granicy z Lubelszczyzn?)
Podobno rozwa?ane jest wi?ksze wykorzystanie nowego szynobusu w zamian za
Bipy ale to tak nioficjalnie s?ysza?em. chyba lepiej go za mocno nie obci??a?.
likwidacja albo znaczne zmniejszenie kursowania poci?gów na liniach Che?m -
Dorohusk, ?uków - D?blin i ?uków - Pilawa.
Wypadn? te? prawdopodobnie pojedyncze poci?gi na liniach Siedlce - Terespol i
Che?m - D?blin.
________________________________________________________________________________
w nowym rozkladzie bedzie kolejny pospiech na W-wa - Poznan (Zielonogorzanin
rel. W-wa - Zielona Gora ; odj. z W-wy C.8:25, z z Zielonej ok. 15:30)
________________________________________________________________________________
Odra jako IC przez Poznan. W zamian PR przez Kalisz. Pewnie od wrzesnia.
Galczynski wydluzony do Lublina. W zamian calkowita likwidacja Szczecin -
Lublin / Kielce. To od grudnia.
________________________________________________________________________________
Solina przez Lublin, Odessa codziennie albo wymiennie z po?piechem Wawa -
Przemy?l oczywi?cie przez Lublin. Likwidacja IC Bystrzyca na odcinku Wawa -
Lublin.
W zamian nocny W-wa - Zagorz pojedzie znow przez Skarzysko-Sandomierz i znow
codziennie (w sezonie grupa do Krynicy wylaczana w Skarzysku)
________________________________________________________________________________
Z najnowszych ustalen pomiedzy PKP-IC i DB R&T wyniklo, ze od nowego
rozkladu jazdy w polaczeniach BWE:
- zostanie zklikwidowany BWE Poznan - Berlin (byla Posnania)
- BWE44 zostanie wydluzony do Lublina w zamian za IC Bystrzyca
Strona 4 z 4 • Znaleziono 336 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4