Zamość Północny
Katalog znalezionych frazWidzisz odpowiedzi znalezione dla frazy: Zamość Północny
Temat: jeszcze w sprawie Idzikowic
Bartosz Lukasz Radko <B.Ra@elka.pw.edu.plwrites:
Wojciech Traczyk wrote:
| Co ciekawe występują one w cegle pod numerem tabeli 113, ja i inne 3 osoby
| wertowaly te tabele pare razy i Idzikowic nie znalezlismy. Czy cos ktos wie
| na ten temat
W zeszlorocznej jeszcze byly. Ale bez pociagow.
Troche podobnie, jak Zamosc Polnocny - tylko do Idzikowic caly czas
byly pociagi, a do Zamoscia Polnocnego nie. A teraz go rozbieraja.
Troche szkoda, bez tego obracania w Zawadzie byloby szybciej...
MJ
Temat: jeszcze w sprawie Idzikowic
Użytkownik Michal Jankowski <mich@fuw.edu.plw wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:2naer4jbxz.@ccfs1.fuw.edu.pl...
Bartosz Lukasz Radko <B.Ra@elka.pw.edu.plwrites:
Troche podobnie, jak Zamosc Polnocny - tylko do Idzikowic caly czas
byly pociagi, a do Zamoscia Polnocnego nie. A teraz go rozbieraja.
Troche szkoda, bez tego obracania w Zawadzie byloby szybciej...
Smiem watpic.
Linia od Jaroslawca do Bortatycz jest zachwaszczona i zdezelowana.
Gdyby tam mozna bylo osiagnac 30 km/h to byloby dobrze.
Pozdr, Ciemny
Temat: Zagadka
On Tue, 29 Aug 2000, Ciemny wrote:
Zamosc Polnocny, Zwierzyniec Tow., Wloszczowice ;-)
Tez nie to. Mowie o stacji wezlowej z aktualnie prowadzonym ruchem
pasazerskim i czyna kasa. :)
M.
Temat: Zamkniecie lini Stalowa Wola-Lublin!!
Uważam też że możnaby spróbować puścić szynobus na trasie Hrubieszów -
Zamość - Biłgoraj i wybudować przystanek Zamość Miasto na skrzyżowaniu
Peowiaków i Partyzantów - czy to jakiś wielki problem położyć kostkę i
postawić wiatę a'la MPK.
Dokladnie tak samo mysle. Pare dni temu wysiadlem z pociagu na dworcu w
Zamosciu i musialem przejsc doslownie cale miasto, zeby dostac sie na PKS.
Przechodzac wlasnie obok w/w ulic (w samym cantrum) stwierdzilem ze akurt
miejsce pod przystanek jest idealne (BTW byl tam peron zbudowany specjalnie
na przyjazd Papieza w 1997 roku, jednak od razu go rozebrano). A PKP od PKS
jest w tym miescie nie dosc ze daleko od siebie, to w dodatku zadne nie jest
w centrum.
Inna sprawa to budowa dworca Zamosc Polnocny, gdzie powstaly niegdys perony,
caly budynek dworca i infrastruktura. Ale z inwestycji nic nie wyszlo (mialo
to byc polaczenie z Rejowcem bez zmiany czola w Zawadzie). Teraz prawie nic
nie pozostalo, gdyz budynek zostal rozebrany, a tor odgaleziajacy sie w
kierunku tejze stacji wraz z LHSem (od strony Hrubieszowa) zarasta i
zarasta...
Zdroowka z Walbrzycha
Marek Wiercioch
Temat: Pociagi pasazerskie na LHS - ktos jechal?
Ciemny <cie@kolej.pl.won.spamwrote:
| Jak dorwe sie do skanera do filmow,
| to zrobie odbitke ze zdjecia w Woli Baranowskiej.
| Heh, ja na te odbitke czekam juz 2 lata ;-)
Nie na te, tylko na inna - zdjecie
na trasie gdzies kolo Zwierzynca :-)
Zamosc Polnocny z tego co pamietam....
Po prostu jeszcze sie do skanera bebnowego nie dorwalem ;-)
Please, "dorwij" sie do tego skanera ;-)
Chcialbym w koncu zrobic te strone z historycznymi fotkami LHS,
a tu do konca ferii tydzien zostal. Musze jeszcze zadzwonic
do Xxxxx Xxxxxxxxx zapytac sie jak mam opisac te zdjecia co juz posiadam.
Pozdrowienia, T. Ciemnoczułowski
Przejrzyj resztÄ™ odpowiedzi z wÄ…tkuTemat: Trzy szerokosci torow v. 2.01 - spokojnie, to tylko wyjazd
("Od redakcji:")
W zwiazku licznymi zapytaniami odnosnie planowanego wyjazdu na trasie :
Z domciu =Kielce - Wloszczowa - Staszow - Wola Baranowska
- Stalowa Wola Rozwadow - Miaczyn - Jaroslawiec -
Zamosc Polnocny - Zamosc Bortatycze (MT LHS) -
Zawada - Szczebrzeszyn - Zamosc - Werbkowice
- Grodek - Hrubieszow Tow. - Hrubieszow M. =do domciu
w dniach miedzy swietami a Nowym Rokiem, pragne poinformowac
zainteresowanych, ze (jak wypali) dzis wieczorem bedzie dostepne
szczegolowe info na WWW LHS (of coz, podam link na grupie).
Jak na razie kompletuje sie juz mocna ekipa "pod wezwaniem" Tomka... S.
Aha, bedzie decydowac kolejnosc zgloszen ze wzgledu na nocleg
i inne (khm, nooo... tego...) a(bs)trakcje po trasie,
a miejsc juz niewiele...
Temat: Poszukuje duzego dworca!
Użytkownik "Michal Jaroszynski" <mic@lhs.pl.Wytnij.to!napisał w
wiadomości
Użytkownik Ciemny <cie@kolej.pl.WON.SPAMw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
| Lodz Chojny ;-)
Zamosc Polnocny badz Hrubieszow ;-)
Na ZP nie ma hali - budynek rozebrali w 1999ym.
Pozdrowienia, T. Ciemnoczułowski
Przejrzyj resztÄ™ odpowiedzi z wÄ…tkuTemat: Poszukuje duzego dworca!
Użytkownik Ciemny <cie@kolej.pl.WON.SPAMw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
| Zamosc Polnocny badz Hrubieszow ;-)
Na ZP nie ma hali - budynek rozebrali w 1999ym.
I wlasnie o to chodzi - tam zaglada totalna, nawet hali nie ma ;-)
A jak potrzebna im hala - niech pojda na Bortatycze, choc po art. w
Rzeczpospolitej ich pogonia stamtad :-)
--
--
Pozdrawiam,
Michal Jaroszynski
michal (@) lhs.pl
Temat: Wagony rowerowe
Mniej wiecej Tue, 9 Jan 2001 21:46:20 +0100, "Michal Jaroszynski"
<mjaro@zamoyski.NOSPAM.edu.plujawnil, ze:
Użytkownik RK <nospam_k@klub.chip.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a5a2@news.vogel.pl...
| A ja całkiem nie złośliwie zapytam czy wiesz, że jest stacja, na którą nie
| da się dojechać pociągiem bo żaden pasażerski tam się nie zatrzymuje i
| kolejarze muszą drałować do roboty pieszo 3 km z innej stacji. A nie
| zatrzymuje się tam żaden pasażerski bo nie zgodziła się Dyrekcja Przewozów
| Pasażerskich. Na tej stacji nie ma kasy biletowej więc oni nie mają
żadnego
| interesu aby pociągi tam się zatrzymywały.
Heh, intrygujace... jakies dalsze wskazowki mozna prosic?
To rozumowanie wydaje mi sie naciagane. Wiele (o wiele nie wiekszosc)
stacji kas biletowych nie posiada, a pociagi sie tam zatrzymuja
(exemplum Warszawa Okecie, zeby nie byc goloslownym). A poza tym, czy
nie jest tak, ze kolejarz, jadac na sluzbe (albo ze) moze urzadzic
przystanek na zadanie tam, gdzie sluzy?
A moze to idzie o Zamosc Polnocny czy inna jak to sie tam nazywa to
cos na LHSie: Ruda? Wola? zapomnialem...
Temat: Zamkniecie lini Stalowa Wola-Lublin!!
marzi@poczta.onet.pl (Marzipan) napisał(a):
| Uważam też że możnaby spróbować puścić szynobus na trasie Hrubieszów -
| Zamość - Biłgoraj
a nawet do Rozwadowa, jesli juz.
i wybudować przystanek Zamość Miasto na skrzyżowaniu
| Peowiaków i Partyzantów - czy to jakiś wielki problem położyć kostkę i
| postawić wiatę a'la MPK.
Dokladnie tak samo mysle. Pare dni temu wysiadlem z pociagu na dworcu w
Zamosciu i musialem przejsc doslownie cale miasto, zeby dostac sie na PKS.
Przechodzac wlasnie obok w/w ulic (w samym cantrum) stwierdzilem ze akurt
miejsce pod przystanek jest idealne (BTW byl tam peron zbudowany specjalnie
na przyjazd Papieza w 1997 roku, jednak od razu go rozebrano). A PKP od PKS
jest w tym miescie nie dosc ze daleko od siebie, to w dodatku zadne nie jest
w centrum.
Inna sprawa to budowa dworca Zamosc Polnocny, gdzie powstaly niegdys perony,
caly budynek dworca i infrastruktura. Ale z inwestycji nic nie wyszlo (mialo
to byc polaczenie z Rejowcem bez zmiany czola w Zawadzie).
To by bylo sensowne ale wymagaloby utrzymywania nastawni calodobowej gdzies w
okolicach Ruskich Piask, czy Zlojca a wiec powazne koszty (etaty,
eksploatacja). Chyba, ze ruch na stale skierowany bylby na kierunku Ruskie
Piaski - Zamosc Pln - ewentualny przystanek na wysokosci PKS w centrum
miasta - Zamosc - Zawada itd. Wszystko byloby OK, tylko czy miasto by nie
protestowalo. Trudno powiedziec. Dla pasazerow podroz bylaby szybsza i
wygodniejsze dotarcie do centrum zamoscia. A jakby jeszcze pominac Rejowiec
(dla pospiesznych) to podroz Warszawa - Zamosc trwalaby z godzine szybciej.
Teraz prawie nic
nie pozostalo, gdyz budynek zostal rozebrany, a tor odgaleziajacy sie w
kierunku tejze stacji wraz z LHSem (od strony Hrubieszowa) zarasta i
zarasta...
Niestety...
mk
Temat: Wagony rowerowe
Użytkownik K.Sz. <k.szymaszc@lot.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a5c0d11.2466@news.fuw.edu.pl...
| A ja całkiem nie złośliwie zapytam czy wiesz, że jest stacja, na którą
nie
| da się dojechać pociągiem bo żaden pasażerski tam się nie zatrzymuje i
| kolejarze muszą drałować do roboty pieszo 3 km z innej stacji. A nie
| zatrzymuje się tam żaden pasażerski bo nie zgodziła się Dyrekcja
Przewozów
| Pasażerskich. Na tej stacji nie ma kasy biletowej więc oni nie mają
| żadnego
| interesu aby pociągi tam się zatrzymywały.
| Heh, intrygujace... jakies dalsze wskazowki mozna prosic?
To rozumowanie wydaje mi sie naciagane. Wiele (o wiele nie wiekszosc)
stacji kas biletowych nie posiada, a pociagi sie tam zatrzymuja
(exemplum Warszawa Okecie, zeby nie byc goloslownym). A poza tym, czy
nie jest tak, ze kolejarz, jadac na sluzbe (albo ze) moze urzadzic
przystanek na zadanie tam, gdzie sluzy?
Swego czasu w Sygnalach byl artykul z ktorego wynikalo ze z tymi postojami
dla kolegow sa coraz wieksze problemy. Po tej calej restrukturyzacji inna
spolka bedzie sie zajmowac obsluga ruchu a wiec i nastawni (PLK chyba) a
inna samym ruchem. No i te PLK beda musialy bulic po cenach komercyjnych za
kazdy taki postoj pod nastawnia. Ile to kosztuje po imprezie w Ozorkowie
dobrze wiesz - tyle ze nastawniczych jest moze 3 a nie 15... I takie
rozliczanie spowoduje ze nastawniczy bedzie mogl wylacznie przychodzic
piechota...
A moze to idzie o Zamosc Polnocny czy inna jak to sie tam nazywa to
cos na LHSie: Ruda? Wola? zapomnialem...
Wola Baranowska?
ALe na LHSie to nastawniczowie czy dyzurni maja blachosmrody, taka bogato
;-)
Temat: LHS czy Zamość skorzysta?
LHS istnieje i świetnie sobie prosperuje. Linia przechodzi przez Roztoczański
Park Narodowy i szkodzi faunie ( zwierzynie, żabom...). Teraz lokomotywy
spalinowe mniej szkodzą przyrodzie. Planowane było obejście Zwierzyńca - ale
to tylko dla uspokojenia sprzeciwu ekologów. W latach 70/80 sprzeciw ten nie
mógł być skuteczny. Liczyły sie przede wszyskim "potrzeby gospodarcze" (tu
chyba też polityczne wielkiego brata).
Linia teraz (j e s z c z e ) dla Zamojszczyzny ma mniejsze znaczenie (wyj.
miejsca pracy w jednym z 3 najwiekszych w mieścier z-dów pracy).
Linia miała stanowić dla Zamojszczyzny wielki impuls rozwojowy. Na trasie mogły
by bowiem działać , ba - planowane były przy LHS liczne bazy składowo-
magazynowe, zaklady produkcyjne które miały produkowoać czy prowadzić eksport-
import.
Z licznych (żądanych przez miejscowe władze) inwestycji towarzyszących w ramach
LHS udało sie wybudować tylko nieliczne obiekty, m.in. , potrzebne dla LHS
bazy i warsztaty,budynek dworca PKO tzw.Zamość-Północny, poprowadzić kolej
normalnotorową na szlaku LHS po stronie północnej Zamościa i wybudować dom
kultury w Hrubieszowie.
Wielkim oredownikiem wizji ozywienia Zamościa przy okazji budowy LHS był
(nieżyjący już, świetny fachowiec i bardzo kulturalny)Zamościanin Pan Kazimierz
KOpciński - Dyrektor Departamentu Inwestycji w Min.Komunikacji. Władze
Zamojszczyzny miały w nim wielkie wsparcie, przy staraniach o inwestycje
towarzyszÄ…ce LHS.
Dziś znaczenie LHS zaczyna rosnąć. UE i Czechy zainteresowane są przedfłużeniem
LHS do Czech i Niemiec, my (jak sÄ…dzÄ™)rozbudowÄ… SÅ‚awkowa.
Linia ma od granicy ok 400 km , w tym ok. 200 km biegnie przez teren b.woj.
zamojskiego.
Można by o LHS pisać więcej.
Ważniejsza od historii jest teraz jej przyszłość . Oby dalsze lata dobrze
służyły LHS. Skorzysta z niego Zamojszczyzna. Samo lepsze niż obecnie
wykorzystanie wybudowanych kiedyś baz bądż lokomotywowni wybudowanych kiedyś
przy LHS w Hrubieszowie, Bortatyczach, Brodach i Biłgoraju może przyspożyć
wiele miejsc pracy. Nie mówiąc o wielkich możliwościach wykorzystania LHS do
transportu przez Polskę kontenerów .
Przejrzyj resztÄ™ odpowiedzi z wÄ…tku
Temat: LHS czy Zamość skorzysta?
czuk1 napisał:
> LHS istnieje i świetnie sobie prosperuje. Linia przechodzi przez Roztoczański
> Park Narodowy i szkodzi faunie ( zwierzynie, żabom...). Teraz lokomotywy
> spalinowe mniej szkodzą przyrodzie. Planowane było obejście Zwierzyńca - ale
> to tylko dla uspokojenia sprzeciwu ekologów. W latach 70/80 sprzeciw ten nie
> mógł być skuteczny. Liczyły sie przede wszyskim "potrzeby gospodarcze" (tu
> chyba też polityczne wielkiego brata).
> Linia teraz (j e s z c z e ) dla Zamojszczyzny ma mniejsze znaczenie
(wyj.
> miejsca pracy w jednym z 3 najwiekszych w mieścier z-dów pracy).
> Linia miała stanowić dla Zamojszczyzny wielki impuls rozwojowy. Na trasie
mogły
>
> by bowiem działać , ba - planowane były przy LHS liczne bazy składowo-
> magazynowe, zaklady produkcyjne które miały produkowoać czy prowadzić
eksport-
> import.
> Z licznych (żądanych przez miejscowe władze) inwestycji towarzyszących w
ramach
>
> LHS udało sie wybudować tylko nieliczne obiekty, m.in. , potrzebne dla LHS
> bazy i warsztaty,budynek dworca PKO tzw.Zamość-Północny, poprowadzić kolej
> normalnotorową na szlaku LHS po stronie północnej Zamościa i wybudować dom
> kultury w Hrubieszowie.
> Wielkim oredownikiem wizji ozywienia Zamościa przy okazji budowy LHS był
> (nieżyjący już, świetny fachowiec i bardzo kulturalny)Zamościanin Pan
Kazimierz
>
> KOpciński - Dyrektor Departamentu Inwestycji w Min.Komunikacji. Władze
> Zamojszczyzny miały w nim wielkie wsparcie, przy staraniach o inwestycje
> towarzyszÄ…ce LHS.
> Dziś znaczenie LHS zaczyna rosnąć. UE i Czechy zainteresowane są
przedfłużeniem
>
> LHS do Czech i Niemiec, my (jak sÄ…dzÄ™)rozbudowÄ… SÅ‚awkowa.
> Linia ma od granicy ok 400 km , w tym ok. 200 km biegnie przez teren b.woj.
> zamojskiego.
> Można by o LHS pisać więcej.
> Ważniejsza od historii jest teraz jej przyszłość . Oby dalsze lata dobrze
> służyły LHS. Skorzysta z niego Zamojszczyzna. Samo lepsze niż obecnie
> wykorzystanie wybudowanych kiedyś baz bądż lokomotywowni wybudowanych
kiedyÅ›
> przy LHS w Hrubieszowie, Bortatyczach, Brodach i Biłgoraju może przyspożyć
> wiele miejsc pracy. Nie mówiąc o wielkich możliwościach wykorzystania LHS do
> transportu przez Polskę kontenerów .
pzdr Mariusz (+ errata: winno być "przysporzyć". Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Referendum ws. likwidacji torów w Zamościu
Analiza prymitywna dot.likwidacji torów w Zamościu
Założenie, że mamy likwidować tory i ruch kolejowy na trasie Stacja PKP - os.
Zakole.
Mocne strony.
- umożliwienie odtworzenia murów obronnych twierdzy Zamość
- podniesienie atrakcyjności turystycznej Starego Miasta w Zamościu,
- usprawnienie komunikacji samochodowej w mieście,
- umożliwienie uporządkowania Plant i terenów po trasie kolejowej,
- zmobilizowanie PKP do uporzadkowania (czytaj unowoczesnienia)
układu kolejowego w Zamościu i jego okolicach, poprzez wybudowanie
odcinka kolei normalnotorowej na odcinku Szopinek-Białobrzegi i
dołączenie do linii kolejowej Zawada-Rejowiec oraz utworzenie
przystanków PKP w Szopinku i przed Obwodnicą (Majdan), Sitaniec,
Białobrzegi.
SÅ‚abe strony
- przejściowo utracą dostęp do stacji PKP liczne zaklady produkcyjne
(teraz mamy bogatą sieć bocznic)
-duże koszty przedsięwzięcia i oddalenie efektu inwestycyjnego w
czasie,
-utrudnienia dla pasażerów jadących do Zamościa z Hrubieszowa
(oddalenie od centrum miasta),
Szanse
- wyniesienie kolei normalnotorowej na część północną miasta może
docelowo przyczynić się do rozwoju gospodarczego (zainwestowania)
terenów przy obwodnicy i wzdłuż linii kolejowej.
- rozwiązanie problemu ominięcie Zawady przy podróżowaniu na trasie
Warszawa-Zamość,
Zagrożenia
- może to być projekt który zostanie na papierze (już za PRL
wybudowano dworzec PKP - Zamość Północny, traktując jako I etap
wyprowadzania kolei z centrum miasta )
- najpierw należałoby projekt dobrze przemyśleć i zapewnić mu
źródła finansowania. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: nasza Silna Zlotowa !!!
> 1. Uzywam w Polsce na 100% legalnie mego 100% legalnego tytulu PhD
> uzyskanego w 100% legalnie w Australii.
Jak już ci wielokrotnie tłumaczyły jak pastuch krowie sekretarki
dziekanów, twój nieznostryfikowany PhD ma Polsce wartość ramy od
jego ozdobnego certyfikatu. Jak ktoÅ› siÄ™ na ciebie nabierze
zwiedziony egzotycznym tytułem z dalekiej Australii, to jego sprawa
i kozy cypryjskiej. ZresztÄ… historycznie rzecz biorÄ…c, na ciebie
nikt się nie nabiera na długo.
> 2. Australia za swymi 7,686,850 km2 i tylko 21,007,310 luda
narobila
> dlugow za granica
Hehehe, długi w dolarach na kilometr kwadratowy? Już sam nie wiesz,
czego się złapać, by wyartykułować swoją nienawiść do kraju, który z
jednej strony wprawdzie ciÄ™ nie przyjÄ…Å‚ do swojej dyplomacji, ale z
drugiej strony do dziś utrzymuje cię przy życiu, wypłacając ci rentę
inwalidzkÄ….
> 3. A wegla to nam dzis w Polsce ledwo starcza na nasze potrzeby.
No to szufluj szparko, bo w piecu ci przygasa, i zimno.
> Eksportujemy glownie wyroby przemysłowe
Eksportujecie głównie tanią i podłej jakości siłę roboczą, Albo
bezpośrednio,autobusami do Londynu, albo pośrednio - w formie
otwierania w Polsce tanich montowni części produkowanych w innych
krajach. Również w formie łapania chałtur podwykonawczych - tu drzwi
do amerykańskiego helikoptera, tam jakaś zawleczka do niemieckiej
armaty.
Ostatnim eksportowanym przez was samochodem z grzeczności uwazanym
za polski był mały Fiat (w Australii pod marką "Niki 126", w UK "FSM
126", bo Fiat sobie stanowczo wyprosił naduźywanie włoskiej marki).
Obecnie wasi robole w Piasecznie tłuką szyby i protestują, że nikt
już nie chce kupować eksportowanych przez was kineskopów do
telewizorów - wszystkie muzea już mają.
> a nie, jak Australia,
> surowce (gl. wegiel)...
No, oprócz węgla mamy jeszcze gaz ziemny w dowolnej zasadniczo
ilości, którego nikt nam nie zakręci. Oraz złoto, diamenty, boksyty,
rudę żelaza , uran, cynk, ołów, nikiel i sporo innego dobra z
tablicy Mendelejewa, które kochalibyście eksportować z Polski,
gdybyście je tylko mieli.
Poza tym jak się ten australijski węgiel sprzedaje, tak sie
sprzedaje, raz lepiej, raz gorzej. ale Australia jest go w stanie
dostarczyć do Japonii taniej, niż u was kosztuje samo przewiezienie
z Wałbrzycha na Wybrzeże...
A jak się ma potęga eksportu waszego przemysłu ciężkiego i
gornictwa, czyli szerokotorowa linia hutniczo-siarkowa z Huty
Katowice do Doniecka?
"Jeszcze do końca lat 90. po torze LHS kursował międzynarodowy nocny
pociąg pospieszny relacji Ludyn-Olkusz (a wcześniej również Moskwa-
Olkusz i Brześć-Olkusz. Zatrzymywał się na przystanku osobowym
Zamość Północny i Sędziszów. Był tam skomunikowany (w Olkuszu) z
pociągiem do stacji Katowice, co umożliwiało swobodny dojazd
handlarzom ze Wschodu na śląskie bazary."
pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_65
Przejrzyj resztÄ™ odpowiedzi z wÄ…tku
Temat: Sciana wschodnia po raz 1szy - inwitejszyn
Wojciech Kurzyjamski <kiefer<atkolej.pasjo.net.plwrote in message
Czesc
Ano czesc ;)
1928 p Stalowa Wola Rozw.
NOCLEG [jest jakies schronisko, musze jeszcze zadzwonic, coby sie
dowiedziec
o miejsca]
Jest, na Rozwadowskiej, niedaleko stacji,
w budynku Kosciola Adwentystow Dnia Siodmego ;))
(Koniec Swiata sie zbliza - zdazycie sie pomodlic ;)
Na powaznie: dalej jest klastor oo. Kapucynow - warto zwiedzic.
Szope w Rozwadowie tez ;) - jesli nikt nie bedzie zmeczony,
moge go zabrac na maly rekonesans wokol stacji.
24104/5 posp Hetman Zamosc-Katowice
0653 o SWR
przez Mielec, Debice [tam sa jakies kosmiczne ograniczenia, chyba 15-20
kmh]
Ano sa... zaraz za wiaduktem LHS ;))
ech... tam sie zaczyna teren d. Poludniowej DOKP.
Simply.
1112 p Krakow Gl.
1245 p Katowice
2gi dzien jest znacznie lzejszy, ale dzieki temu kazdy z Was moze wrocic
do
siebie o rozsadnej godzinie :)
Niestety, do Wawy na rano dosc ciezko jest sie dostac [czytaj: trzeba
wstawac w srodku nocy], ale coz to w koncu dla MK ;)
Ja ma lepsza propozycje:
Jezeli to bedzie wycieczka Pt/So to nasze trasy sie krzyzuja:
o 7.45 jade z Rozwadowa na kolejny podboj LHS i nie tylko.
Plan trasy jest taki (wazniejsze punkty ;):
Stalowa Wola Rozwadow: o. 7.45
Huta Deregowska LHS - 8.13
Bilgoraj LHS o. 8.44
Hedwizyn (ten od wypadku) - 8.53
Jest juz zreszta na Galerii Interaktywnej LHS
- SMTS_URL/lhs/hedmap.html
------------------------------
Dalej mozna fotografowac SP32 na
roztoczanskich lukach - gory, lasy,
wawoz, suuuper widoki, etc.)
------------------------------
Zawada LHS p. 9.36
Czyli sygnalizatory mechaniczne i
swietlne na jednej stacji ;)
------------------------------
Dalej 3 km nogami po lacznicy
Zawada - Zamosc Bort. (lub torze
LHS, wszystko jedno)
Zamosc Bortatycze LHS d. 10.30
Tu przewidziano czas wolny
czyli mozna ogladac ST44 do woli,
punkt przesuwczy jedyny dzialajacy
w terenie na PKP, etc.)
Dalej ruszamy
a) do Zamoscia (d. na 15.00)
przez Zamosc Polnocny LHS
b) do Miaczyna przez Zamosc Polnocny
(nieczynnym torem linii Zamosc Bort. - Jaroslawiec)
Jaroslawiec (bedziecie mogli mowic, ze byliscie w wakacje w Jaroslawcu ;)
Miaczyn LHS o. 16.02
(uwaga! SUP-3M w akcji - czyli komputer
i kilka kamer + RSP steruja ruchem na mijance LHS)
Werbkowice Zachodnie LHS - 16.25
(atrakcje jak wyzej)
Hrubieszow Miasto p. 16.46
Tutaj dwie godziny...
Mozna isc do miasta cos zjesc, ew. nad granice
(widok zapiera dech...
http://kolej.pasjo.net.pl/lhs/images/p130598.jpg )
Nad granice idzie sie lacznica HM-HT i torem
bedacym prawdopodobnie pozostaloscia po
normalnotorowej linii Zamosc - Kowiel.
Po drodze mozna nawet znalezc tender od jakiegos
parowozu ;) (stoi taki wkopany w ziemie)
Po wejsciu na wzgorze przygraniczne - widok jak powyzej
zejscie przez Hrubieszow Towarowy, na Hrubieszow Miasto.
Hrubieszow Miasto o. 18.52
Stalowa Wola Rozw. p. 23.17
Dalej mozna pojechac prosto tym samym pospiechem
(do tej pory jezdzilismy osobowymi ;)
Tarnobrzeg - 00.08
Debica - 2.05
Tarnow - 2.46
Krakow Pl. - 3.51
Krakow Gl. - 4.05
Katowice - 5.35
Wroclaw Gl - 8.31
albo poczekac do 00.08 na pospiecha do Lodzi Kal. p. 6.37
Sandomierz - 00.38
Skarzysko - 3.05
Radom - 3.52
Tu sie mozna przesiasc na pospiecha do W-wy - p. 5.50 (Centr.)
--------------------------------------------------------------
Jak widac dzien maksymalnie wypelniony.
Kto sie podpina ?
Trasa ciekawa, zwlaszcza dla wielbicieli:
a) ST44 w polskiej i ukrainskiej wersji jezykowej
b) szerokotorowego taboru / torow
c) tych co nie widzieli LHS, a chcieliby ja zobaczyc
(od Huty Deregowskiej 140 km jazdy wzdluz LHS)
d) jest szansa spacerku po ciekawym ukladzie
kolejowym miasta Hrubieszow - petla wokol miasta
oraz:
e) tych co lubia gory - Roztocze jest niewielkie
(na dlugosc), ale widoki ladne, zwlaszcza dla tych co lubia cykac
fotki na zakretach...
f) tych, co nie byli w Szczebrzeszynie - macie okazje tam tez byc
i posluchac chrzaszczy ;)
Wiekszosc miejsc z tej trasy mozna obejrzec w Interaktywnej Galerii
LHS (od Huty Deregowskiej do Zamoscia Bort., ale sa tez zdjecia
z Miaczynia (w dziale sygnalizacja - uwaga! ESSRK juz zdemontowano)
i Hrubieszowa.
Wiem, ze dosc pozno mowie, bo to juz za 5 dni - ale dopiero wczoraj
wieczorem ja wymyslilem :)
Tzn. KIEDY ???
Ja jestem w Rozwadowie Piate/Sobota/Niedziela ew. Poniedzialek.
O ile po drodze na w/w wycieczke mnie nic nie zwinie.
Jesli potrzebujecie lokalnego przewodnika... ;))