zamknięcie konta Inteligo
Katalog znalezionych frazArchiwum
- zamknięcie drzwi balkonowych
- zamknięcie działalności gospodarczej
- Zamknięcie ksiąg rachunkowych
- Zamknięcie księgi wieczystej
- zamknięcie linni kredytowej
- Zamknięcie rachunku bankowego
- Zamknięta autostrada A4
- Zamknięta grupa użytkowników
- zamknięte przejścia graniczne
- Zamknięte z powodu, że nieczynne
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- przybowka.xlx.pl
Widzisz odpowiedzi znalezione dla frazy: zamknięcie konta Inteligo
Temat: WyciÄ…g z Inteligo
Maura wrote:
Zaraz... bo coś mnie tknęło - może to jest wyciąg papierowy?
WyciÄ…g elektroniczny
To doprawdy intrygujące: wydawałoby się, że generują te wyciągi jednolicie,
więc te 16% to istotnie zagadka. A jak Inteligo powstało, to ile wtedy
miało? Było 16%?
Przypuszczam, ze mało kto zamawia papierowe, bo drogie.
No ja tez nie zamawiam :)
Przepraszam za posÄ…dzenie :)
Ja też nie - ale to może mieć związek z tym, że konto zamykają w
ciągu 30 dni od daty wpłynięcia pocztą wniosku o zamknięcie wniosku.
Na początku roku były na grupie bardzo szczegółowe wskazówki, jak bezpłatnie
zamknąć konto Inteligo - poszukaj ew. w Googlu.
Ja jeszcze trzymam to konto, bo VE Inteligo ma kilka ciekawych cech, choć
faktycznie nie używam, a raczej trzymam w rezerwie.
Temat: zamknięcie konta Inteligo
jakie są procedury zamknięcia konta Inteligo?
wysłałam poleconym formularz zamknięcia konta, czy gdy Inteligo
rozpocznie zamykanie konta pojawi siÄ™ o tym informacja?
co należy zrobić z kartą? zniszczyć? odesłać?
czy bank się będzie jeszcze w jakikolwiek sposób kontaktować?
po jakim czasie nastąpi przelew pozostających środków?
Przejrzyj resztÄ™ odpowiedzi z wÄ…tku
Temat: Likwidacja rachunku
"Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.naw@pro.onet.pl wrote in message
Zablokowanie dostępu nie oznacza zakończenia pobierania opłat wg
cennika -
cennik obowiÄ…zuje.
Do końca okresu wypowiedzenia będą pobierane opłaty za karty, SMS,
prowadzenie.
Kartę i SMS należałoby deaktywować ręcznie i zostawić minimum 100
złotych do
końca okrsu wypowiedzenia, żeby nie naliczyło prowizji za prowadzenie
rachunku. Pozostała reszta będzie rzelana na rachunek wskazany w
dyspozycji
minus 99 groszy za przelew.
CoÅ› chyba bredzisz ;)))))
Tabela Opłat i prowizji jest integralną częścią regulaminu.
Skoro regulamin się zmienił (tabela opłat też), a ty się z nowym
regulaminem nie zgadzasz to:
U66
2. W przypadku, gdy Klient nie akceptuje wprowadzonych zmian do
Regulaminu, ma on prawo odstÄ…pienia od Umowy, informujÄ…c o tym Bank w
formie pisemnej w terminie 14dni od dnia otrzymania zawiadomienia o
zmianie Ogólnych warunków. Jeżeli klient nie prześle pisemnego wniosku o
zamkniecie Konta Inteligo w podanym powyżej terminie bank przyjmuje, że
klient zaakceptował zmiany.
Skoro ich nie akceptujesz, i do 15.02 wyślesz wymówienie to żadnymi
opłatami z nowej tabeli opłat i prowizji nie mają prawa cię obciążyć.
Temat: Zamkniecie konta Inteligo
Wiem, ze podobno bank (bezprawnie) nie akceptuje wypowiedzenia zlozonego
na niestandardowym druku. Poniewaz nie mam czasu na udowadnianie, ze
moja racja jest bardziej mojsza niz ich to zapytuje sie czy :
http://nottingham.blox.pl/resource/wniosek_o_zamkniecie_konta_intelig...
dostepny powyzej szablon jest obecnie akceptowalny (moze ktos ostatnio
zamykal konto i wie).
Z przyczyn technicznych i czasowych nie jest mozliwe zamowienie
stosownego wniosku poczta.
Temat: Zamkniecie konta Inteligo
Witam.
Czy do zamknięcie konta Inteligo wystarczy przesłanie do nich formularza
http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/oswiadczenie_o_odstapi...
Na stronie http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_download.htm w sekcji
,,Pozostałe formularze'' jest napisane że to ,,Formularz dla nowych klientów''
i dotyczy przypadku:
,,Zgodnie z art. 16 c ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o "Ochronie
niektórych praw konsumentów" w ciągu 14 dni od dnia podpisania
umowy o prowadzenie rachunku możesz od niej odstąpić bez podania
przyczyny, przesyłając nam poniższe, wypełnione oświadczenie.''
Czy ten formularz jest tylko dla nowych użytkowników, czy jest to po prostu
ogólny wzór wniosku o zamknięcie rachunku głównego?
Pozdrawiam
Przejrzyj resztÄ™ odpowiedzi z wÄ…tkuTemat: Zamkniecie konta Inteligo
Dnia Tue, 16 Jan 2007 19:11:27 +0000 (UTC), piper napisał(a):
Witam.
Czy do zamknięcie konta Inteligo wystarczy przesłanie do nich formularza
http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/oswiadczenie_o_odstapi...
Na stronie http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_download.htm w sekcji
,,Pozostałe formularze'' jest napisane że to ,,Formularz dla nowych klientów''
i dotyczy przypadku:
,,Zgodnie z art. 16 c ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o "Ochronie
niektórych praw konsumentów" w ciągu 14 dni od dnia podpisania
umowy o prowadzenie rachunku możesz od niej odstąpić bez podania
przyczyny, przesyłając nam poniższe, wypełnione oświadczenie.''
Czy ten formularz jest tylko dla nowych użytkowników, czy jest to po prostu
ogólny wzór wniosku o zamknięcie rachunku głównego?
Pozdrawiam
Matko, czy już nikt nie potrafi teraz napisać czegokolwiek od siebie tylko
musi mieć podane na tacy? Napisz
Ja, niżej podpisany Imię Nazwisko, zam. Tu i Tu, legitymujący się dow.
osobistym ABCD123, nr PESEL 123456, proszę o zamknięcie prowadzonego na
moją rzecz konta osobistego o nr 123456 zgodnie z par. 18 "Ogólnych
warunków (...)".
Temat: Inteligo
"R.S." wrote in message
Czy ktoś zamykał (likwidował) konto w Inteligo założone przez Internet
(nie
w placówce PKO)? Jak zlikwidować tam konto?
oczywiście, zadzwoniłem do nich ,wysłali mi formularz który wypełniłem i po
miesiącu zamknęli
pozdrawiam
zacytuję to co samo Inteligo pisze żeby nie było ;)
" Każdy rachunek prowadzony w ramach konta Inteligo, z wyjątkiem rachunku
głównego, można zamknąć samodzielnie w dowolnym momencie. Zamknięcie
rachunku głównego oznacza rozwiązanie umowy konta Inteligo dlatego wymaga
kontaktu z konsultantem i przesłania dokumentu papierowego (wniosek o
zamknięcie konta Inteligo).
Zamknięcie każdego rachunku wiąże się z miesięcznym okresem wypowiedzenia,
podczas którego dokonywane jest rozliczenie zaległych transakcji i dokonana
powinna być spłata ewentualnych zobowiązań wobec Banku.
Po upływie okresu wypowiedzenia następuje faktyczne zamknięcie rachunku i
dezaktywacja karty wydanej do zamykanego rachunku. Jeśli na zamykanym
rachunku (innym niż główny) znajdują się środki w momencie zamknięcia
rachunku pieniądze są automatycznie przelewane na rachunek główny. W
przypadku zamknięcia rachunku głównego pieniądze są przelewane na rachunek
wskazany we wniosku o zamknięcie konta (np. na rachunek w innym koncie
Inteligo)."
Temat: Inteligo - opłaty
Rafał KLISowski wrote:
Tajemniczy(a) Tomal napisał w pl.biznes.banki:
| Patrzę w TOiP Inteligo i widzę, że za wypłatę z bankomatu Euronet
| jest
| prowizja 1,99. Czy tak było zawsze? Ani słowa też o wypłatach z
| bankomatów PKO. Są bezpłatne? Gdzie to jest napisane?
Tak było zawsze. W bankomatach PKOBP jest wieczna promocja na wypłaty
electronami inteligo, to samo dotyczy wpłat na inteligo w okienkach PKOBP.
Ostatnio nawet (gdyby nie zepsute w oddziale PKOBP ksero) zmieniłbym dane
osobowe na koncie inteligo. Panie z PKOBP aż były złe, że nie moga się mi
pomóc, coś się zmienia na lepsze w tym banku. W przeciwienstwie do PEKAO
SA.
Czyli rozumiem, że pani w okienku PKOBP pomoże mi zamknąć konto Inteligo
bez wysyłania pism do Warszawy?
pzdr
4tel
Temat: Inteligo - opłaty
Tajemniczy(a) 4TEL napisał w pl.biznes.banki:
Czyli rozumiem, że pani w okienku PKOBP pomoże mi zamknąć konto Inteligo
bez wysyłania pism do Warszawy?
Nie wiem czy do zamykania będą tak samo chętne jak do innej pomocy.
Ale próbuj.
Temat: zamkniecie konta Inteligo
Wojciech Nawara wrote:
From: Wojciech Nawara <usenet.WYT@nawara.WYTNIJ.info
Subject: Re: zamkniecie konta Inteligo
Date: Sun, 8 Jan 2006 12:05:10 +0100
Message-ID: <dpqrks$av@news.elsat.net.pl
Lines: 19
asp420 napisał(a):
| Telefonicznie. Mam nadzieje, ze nagrywanie o ktorym jestem lojalnie
| powiadamiany przed rozmowami z konsultantami nie sluzy tylko po to,
| aby sprowadzac klientow do parteru przy kazdej nadarzajacej sie
Dzieki! Wlasnie tak zrobie. Troche mnie zmylil ten formularz. W VW
Banku jak zamykalem konto to wystarczylo recznie napisane oswiadczenie,
token i przecieta karta VE wyslana poleconym na adres banku.
Z tym nagrywaniem to rzeczywiscie mi sie pomylilo :-) To nBank nagrywa
"w trosce o ..." ;-)
Dziekuje i jednoczesnie serdecznie pozdrawiam!
Temat: Zamkniecie konta Inteligo :))
Wlasnie przerabialem.
Fromularz zamkniecia moze byc przyslany poczta albo emailem.
Wybralem ta 2 opcje. Po 5 minutach jeszcze emaila nie ma ;), moze
utknal na laczach ? ;))
Potem trzeba im go odeslac i 30 dni sie czeka na totalne zamkniecie.
Moj znajomy prawnik mowil ze nie maja prawa pobrac jakiejkolwiek
prowizji po wypowiedzeniu umowy (zgodnie z prawem dzien wyslania listu
poleconego do nich).
pzdr,
Dentarg
Temat: Wniosek o zamknięcie konta Inteligo
Witam
Jeśli ktoś ma ten dokument będę wdzięczny za przesłanie na mego maila.
Dzięki
Biod
Temat: Wniosek o zamknięcie konta Inteligo
Dzwoniłem do Inteligo z prośą o zamknięcie konta.
Powiedzieli, ze przyślą mi wniosek.
No ale nie przysłali:(
Byłbym wdzięczny jakby mi ktoś podesłał.
Dziękuję zgóry!
Pozdrav
MacieK
Temat: jak zamknąć konto inteligo ? czy ktoś testował ?
jak w temacie Przejrzyj resztÄ™ odpowiedzi z wÄ…tku
Temat: zamkniecie konta Inteligo
Moze pytanie idiotyczne, ale czy ktos z szanownych forumowiczow wie
skad moge wytrzasnac formularz zamkniecia konta Inteligo? Chodzi mi o
jakas strone internetowa czy cos. Przyznam, ze zaczyna mnie szlag
trafiac. Na poczatku grudnia podjalem decyzje o zamknieciu konta i
zwrocilem sie do konsultantow tego banku (ich odpowiedz ponizej)..
Prosilem o przeslanie formularza mailem, a ja go sobie zdrukuje - mimo
prosb nie wysylaja. No to poprosilem o przeslanie go normalnym listem.
Smieszne, bo formularza co prawda nie dostalem, ale w miedzyczasie,
przez 3 tygodnie dostalem trzy niezamawiane karty kodow. Wszystko
powyzsze swiadczy o slusznosci decyzji o zamknieciu konta.
Bylbym wdzieczny, gdyby ktos z forumowiczow wskazal skad moge sciagnac
ten nieszczesny formularz. Z gory dziekuje!
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną informujemy, że
zgodnie z § 18 Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia
usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski Spółkę Akcyjną dla
Posiadaczy Kont Inteligo rozwiązanie Umowy przez Klienta może nastąpić
w dowolnym momencie z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia
liczonego od daty otrzymania oświadczenia Klienta przez Bank.
Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy. W okresie
wypowiedzenia Umowy Klient może nadal korzystać z rachunku, a za jego
prowadzenie pobierane są opłaty.
Jeżeli nie jest Pan zainteresowany dalszym korzystaniem z konta
Inteligo, prosimy o kontakt z jednym z Konsultantów Inteligo w celu
zamówienia formularza zamknięcia konta. Nasi Konsultanci są do Pana
dyspozycji całą dobę pod numerem telefonu 0 800 121 121 oraz (081) 535
6789. Podpisany dokument należy przesłać na adres korespondencyjny
Banku: Inteligo, ul. Wspólna 47/49, 00-684 Warszawa.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości
prosimy o ponowny kontakt. Przepraszamy za udzielenie odpowiedzi z
opóźnieniem.
Temat: INTELIGO i Euronet .... ehhhhh
Heja,
Czy niepotrzebnie się zdenerwowałem?
1. Zmiana tabeli opłat i prowizji 12 marzec
2. 1 kwiecień dostaję maila z wyciągami i dowiaduję się o zmianach i że za
operacje bankomatowe będzie pobierana prowizja.
W międzyczasie nie odwiedzałem strony ale codziennie sprawdzałem pocztę. W
tym samym międzyczasie skorzystałem ze 3 razy z bankomatów Euronetu za co
zdarli mi po 4.5 zł opłaty!
Kwota 14 zł w sumie niewielka. Ale to za okropna arogancja. W regulaminie
jest faktycznie że z tymi opłatami mogą zrobić co chcą ale powinni mnie o
tym chociaż powiadomić. Gdybym miał pecha mógłbym wybierać w ten sposób kasę
jeszcze kilka razy ....
Dotychczas chwaliłem sobie konto w INTELIGO (no może oprócz zdzierstwa na
przelewach do US i ZUS). Teraz zastanawiam siÄ™ nad zmianÄ… banku
internetowego. Bo skoro potrafią taki numer zrobić to czego mogę się jeszcze
spodziewać?
W regulaminie piszą też coś takiego:
"Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat i
prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy. "
Tylko jak mogłem to zaakceptować bądź też nie skoro o tym nie wiedziałem?
Gdzie jakakolwiek chęć poinformowania mnie (nie mówię nawet o należytej
staranności).
dalej piszÄ… tak:
"Bank zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do Ogólnych warunków,
wysyłając do swoich Klientów informację o dokonanych zmianach. Bank może
przesłać zmiany do Ogólnych warunków wraz z wyciągiem z Konta.
Zawiadomienie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od daty wysłania na
ostatni podany przez Klienta adres email lub adres do korespondencji.
[...]
W przypadku, gdy Klient nie akceptuje wprowadzonych zmian do Ogólnych
warunków, ma on prawo odstąpienia od Umowy, informując o tym Bank w formie
pisemnej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zmianie
Ogólnych warunków. Jeżeli Klient nie prześle pisemnego wniosku o zamknięcie
Konta Inteligo w podanym powyżej terminie, Bank przyjmuje, że Klient
zaakceptował dokonane zmiany Ogólnych warunków. "
Zobaczcie co piszą, INTELIGO łaskawie MOŻE przesłać informację o zmianach i
to tylko wraz z wyciągiem z konta (dlaczego?). To jakieś buractwo którego ni
w zÄ…b nie rozumiem.
Tyle że szkoda już się stała! Czy jak teraz wyślę że nie akceptuję tych
warunków i mają mi oddać pieniądze za nieumyślne korzystanie w Euronetu to
ich to chociaż wzruszy ? Jeszcze się zastanawiam , ale pewnie powiem im bye
bye ...
A z Euronetu nie wezmę już ani złotówki bo na paragonie z bankomatu nie
napisali że ciągną jakąkolwiek prowizję.
Eh.....
Pozdrawiam serdecznie.
Tomek (g a v r o n)