Zamknięte ulice
Katalog znalezionych frazArchiwum
- zamknięcie drzwi balkonowych
- zamknięcie działalności gospodarczej
- zamknięcie konta Inteligo
- zamkniecie konta w pekao sa
- Zamknięcie ksiąg rachunkowych
- Zamknięcie księgi wieczystej
- zamknięcie linni kredytowej
- Zamknięcie rachunku bankowego
- Zamknięta autostrada A4
- Zamknięta grupa użytkowników
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- szydlowianka.opx.pl
Widzisz odpowiedzi znalezione dla frazy: Zamknięte ulice
Temat: Statystyka grupy maj 2006
Testowałem statystyki z programu XanaNews lecz jak się okazało są one
nieprawidłowe.
Statystki nagłówków dla: From: (pogrupowane wg autora)
(na podstawie wiadomości z treścią pomiędzy 2006-05-01, a 2006-05-31)
pl.regionalne.warszawa
5010 100,00% (wielkość próbki)
232 4,63% Lawrens Hammond
156 3,11% Adam Pietrasiewicz
109 2,18% Michal Jankowski
109 2,18% scream
107 2,14% Lipton
100 2,00% masti
95 1,90% Piotrek
92 1,84% Szuwaks
88 1,76% Misiek
76 1,52% castrol
75 1,50% Rysiek G.
73 1,46% ROBBO2K
67 1,34% Przemyslaw Popielarski
66 1,32% Andrzej Lawa
59 1,18% MC
55 1,10% Maciej Muszalski
53 1,06% FeiLong
52 1,04% jaQbek
50 1,00% Artur 'futrzak' Ma¶l±g
49 0,98% Auguro
45 0,90% Kaja
44 0,88% zly
42 0,84% DoQ
39 0,78% Axel
Statystki nagłówków dla: Subject: (Re:/Odp:/was:/bylo: pominięte)
(na podstawie wiadomości z treścią pomiędzy 2006-05-01, a 2006-05-31)
pl.regionalne.warszawa
5010 100,00% (wielkość próbki)
164 3,27% sie doigralem ;)
159 3,17% Prohibicja w Warszawie
120 2,40% Warszawa jest dumna z mlodziezy..
116 2,32% godz. 1:00 ulice zamknięte
102 2,04% Legia Mistrzem!!!
98 1,96% Scientolodzy na rondzie ONZ
78 1,56% Nasz ulubiony temat? Parada rownosci.
68 1,36% komu ma służyc prohibicja
59 1,18% Muzeum Powstania zamknięte dla młodyc
50 1,00% pszyjast papierza
50 1,00% Ulica naj...krótsza
49 0,98% Policja szybka jest.....
46 0,92% Stare Miasto rano... [foto}
44 0,88% Cos sie pali w Piasecznie?
44 0,88% jakiej substancji używa Policja ?
43 0,86% Policja i Ąle parkuj±cy kierowcy
43 0,86% Za co kocham Warszawe?
40 0,80% Most ¦więtokrzyski - potrzebny czy nie ?
40 0,80% mistrz w warszawie
40 0,80% Czy ci ludzie maja jakis amok - zadeptali papieza
39 0,78% pytanko o prohibicje w czasie pobytu B16
Statystki nagłówków dla: X-Newsreader:, X-Mailer:, User-Agent:
(na podstawie wiadomości z treścią pomiędzy 2006-05-01, a 2006-05-31)
pl.regionalne.warszawa
5010 100,00% (wielkość próbki)
1217 24,29% Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
613 12,24% Thunderbird 1.5.0.2 (Windows/20060308)
408 8,14% Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
214 4,27% 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
188 3,75% Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
156 3,11% Gouombek (Le Pigeon) 2.0.0 beta
151 3,01% Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
131 2,61% (brak)
130 2,59% G2/0.2
109 2,18% Gnus/5.1002 (Gnus v5.10.2) Emacs/21.3 (usg-unix-v)
107 2,14% XanaNews/1.18.1.3 Hamster/2.1.0.0
91 1,82% Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
88 1,76% Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.8.0.2)
Gecko/20060404 SeaMonkey/1.0.1
72 1,44% Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
71 1,42% Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
67 1,34% http://niusy.onet.pl
66 1,32% Mozilla Thunderbird 1.0.8 (X11/20060411)
Temat: Wiosenne frezowanie ulic
Wiosenne frezowanie ulic
Polska The Times. 13.03.2008
"Zaczyna się wielkie frezowanie
► Ulice będą zamykane tylko w weekendy
► Zniknie wreszcie groźny uskok na Puławskiej
Krzysztof Jóźwiak Marcina Trzos
Zaczyna się sezon remontów nawierzchni warszawskich ulic Począwszy od końca marca, drogowcy w każdy weekend będą zamykać kolejne odcinki dróg i wymieniać na nich asfalt. Dzięki temu zniknie m.in. niebezpieczna mulda na Puławskiej, która była przyczyną wypadku samochodowego Macieja Zientarskiego i Jarosława Zabiegi. Chociaż prace będą prowadzone również w nocy, kierowcy muszą, się spodziewać sporych utrudnień w ruchu. Aby nie utknąć w korkach, lepiej zostawić samochód na parkigu i przesiąść się do tramwaju.
Pozostali kierowcy muszą uważnie śledzić informacje pojawiające się w prasie i internecie. W zasadzie co tydzień będziemy dowiadywać się o kolejnych zamkniętych ulicach. Pocieszający jest jednak fakt, że remonty polegające na wymianie nawierzchni będą powadzone wyłącznie w weekendy. W ciągu jednego weekendu będziemy remontować dwie, góra trzy ulice naraz. Zaczynać będziemy w piątek o 22, kiedy już nie ma korków, a kończyć najpóźniej o 6 rano w poniedziałek, tuż przed porannym szczytem mówi Agata Choińska, rzeczniczka ZDM. Drogowcy zapowiadają także, że prace będą się toczyły 24 godziny na dobę, również nocą. Dzięki temu jest szansa, że niektóre remonty uda się zakończyć jeszcze w niedzielę. Warszawiacy są raczej sceptyczni
w stosunku do takich zapewnień. Zdarzało się już bowiem wielokrotnie, że diametralnie mijały się one z rzeczywistością. Najlepsze przykłady to ciągnące się w nieskończoność przebudowy ul. Puławskiej i Krakowskiego Przedmieścia. Wciąż daleko nam do standardów zachodnich tam ulice remontuje się szybko i solidnie. W Chicago i Nowym Jorku robi się to zupełnie inaczej niż u nas opowiada poseł Andrzej Czuma, który mieszkał w USA przez 20 lat. Roboty drogowe zawsze poprzedzały dokładne przygotowania: kilkakrotnie
o utrudnieniach, rozsyłano listy z objazdami. Prace trwały całą dobę i kończyły się tak szybko, że trudno było je zauważyć mówi Czuma. Z remontami lepiej radzą sobie nawet w Grecji, która jeszcze kilkanaście lat temu słynęła z dróg słabej jakości. Teraz Grecy naprawiają nawierzchnie w błyskawicznym tempie.
Na remontowany odcinek rzuca się jak najwięcej ludzi i sprzętu. Aby nie przerywać robót, nocą ustawia się specjalne reflektory mówi Andrzej Jenczelewski, wydawca „Kuriera Ateńskiego". Opóźnienia zdarzają się jescze przy generalnych remontach ulic. Natomiast naprawa nawierzchni idzie nam coraz lepiej. Kilkadziesiąt godzin, to optymalny czas na solidne wykonanie frezowania mówi Agata Choińska.
Właściciele czterech kółek twierdzą, że zacisną zęby i przetrzymają okres wiosenno-letniego frezowania, pod warunkiem że remonty rzeczywiście będą prowadzone w dni wolne od pracy.
Ci, których remont zaskoczy, będą zdenerwowani. Ale ogólnie weekendowe frezowanie to dobry pomysł, nie ma wtedy korków i łatwiej znaleźć dogodne objazdy uważa Tomasz Sobański, który codziennie przejeżdża kilkadziesiąt kilometrów po warszawskich drogach.
Remonty są konieczne, bo ulice są w bardzo złym stanie były wykonane z kiepskich materiałów (z niektórych jezdni cement można wydłubać patykiem) i przez wiele lat nie naprawiane. Poza tym projektanci sprzed kilkudziesięciu lat nie brali pod uwagę tak dużego natężenia ruchu. Materiały użyte wtedy przy budowie dróg są niewystarczająco odporne nawet na częste hamowanie i ruszanie.
Dlatego od pewnego czasu ZDM stosuje nową metodę, sprawdzoną wcześniej W miastach niemieckich. Asfalt wykonany w technologii SMA ma lekko chropowatą powierzchnię i dzięki temu lepszą przyczepność. Jest też bardziej odporny na zniekształcenia i zmiany temperatur. Według ZDM powinien przetrwać co najmniej osiem lat bez konieczności remontu.
Wielkie frezowanie zacznie się od Ursynowa. Od 29 marca drogowcy pracować będą na ul. Ciszewskiego na odcinku od ul. Rodowicza „Anody" do ul. Kiedacza.
W kwietniu nie unikniemy korków w centrum. Szczególnie uciążliwy będzie remont Al. Jerozolimskich, które naprawiane będą przez trzy weekendy. Najpierw odcinek od Jana Pawła II do Marszałkowskiej, później od Marszałkowskiej do Nowego Światu, a na końcu wyremontowana zostanie północna jezdnia Alej między Jana Pawła II a Żelazną. Sporo zamieszania sprawi też remont ulic Kruczej i Zgody oraz Szpitalnej i Kruczej do Alej Jerozolimskich, a także plac Powstańców Warszawy.
Drogowcy zdecydowali również o naprawie zachodniej jezdni Puławskiej od Wilanowskiej do Poleczki. Dzięki temu remontowi usunięta zostanie mulda, na której stracił panowanie nad pojazdem Maciej Zientarski. Ten remont będzie skoordynowany z odnowieniem torowiska przy Puławskiej i al. Wilanowskiej.
Trudniej będzie jeździć trasami wzdłuż Wisły. Do remontu zostaną oddane zachodnie jezdnie Wybrzeża Gdyńskiego od wiaduktu Krasińskiego do mostu Gdańskiego oraz Jagiellońskiej od mostu GrotaRoweckiego do Starzyńskiego.
Na zamknięte ulice uważać też muszą mieszkańcy prawobrzeżnej Warszawy. Jeszcze w marcu naprawiana będzie ul. Szwedzka od Wileńskiej aż do 11 Listopada. W czerwcu zaczną się prace na Bazyliańskiej oraz Kondratowicza od Wysockiego do św. Wincentego. Na PradzePołudnie drogowcy naprawiać będą Międzynarodową.
Pod koniec czerwca równy asfalt pojawi się na Batorego. Prace obejmą odcinek od Wiśniowej do św. Boboli.
Mapka -> www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6945fd247e00ad85.html
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Jak jeździć po W-wie w czasie wizyty Papieża?
GW: Zamknięte ulice, zmiany w komunikacji w dniu p
Gazeta Wyborcza, 2006-05-23
Zamknięte ulice, zmiany w komunikacji w dniu przyjazdu papieża do Warszawy
Krzysztof Śmietana
W czasie wizyty papieża czekają nas zmiany w ruchu. W czwartek głównie w al.
Żwirki i Wigury, na Trasie Łazienkowskiej, na Trakcie Królewskim i w Al.
Jerozolimskich
Z objazdami trzeba się jednak liczyć już dziś. Od rana do piątku mają być
zamknięte ulice: Królewska (od Marszałkowskiej do Krakowskiego Przedmieścia) i
al. Szucha. Zmienionymi trasami kursują autobusy: • 106 - od Królewskiej do
tymczasowej pętli przy Galerii Centrum 111 - z pl. Bankowego Senatorską do
Krakowskiego Przedmieścia 122 - od pl. Na Rozdrożu: Al. Ujazdowskim, Bagatelą
do pl. Unii Lubelskiej 160 - w stronę Dworca Centralnego Trasą W-Z do
Marszałkowskiej 310 - trasa skrócona do pętli na ul. Bielańskiej E-2 - w
kierunku Bemowa: Krakowskim Przedmieściem, Miodową, Senatorską do pl. Bankowego.
Od rana w czwartek aż do wieczora w piątek wieczora zamknięty będzie Trakt
Królewski od ul. Gagarina do Miodowej. Jutro pozostałe ulice na trasie
przejazdu Benedykta XVI będą zamykane na trzy godziny przed pojawieniem się
orszaku papieskiego, a ulice poprzeczne na pół godziny przed jego przejazdem.
Ulice zamknięte w czwartek
• Al. Żwirki i Wigury na całej długości - w kierunku centrum będzie zamknięta
od ok. godz. 8.45 do ok. 12.30, a w kierunku lotniska - od ok. godz. 10.45 do
12.30. Żeby umożliwić dojazd do portu na Okęciu, krótki odcinek al. Żwirki i
Wigury - od ul. Sasanki do ul. 17 Stycznia - będzie zamknięty najpóźniej,
najprawdopodobniej ok. godz. 11.15. Policja zaleca jednak, żeby do lotniska
dojeżdżać od al. Krakowskiej ul. 17 Stycznia, a dalej ul. Wirażową i Gordona
Bennetta (na skrzyżowaniu al. Żwirki i Wigury i 17 Stycznia trzeba się kierować
prosto (Wirażową, a nie głównym dojazdem) w stronę terminalu cargo.
• Trasa Łazienkowska od pomnika Lotnika do Wisłostrady - w kierunku Saskiej
Kępy będzie zamknięta od ok. godz. 8.45 do 12.30. W kierunku Ochoty - od 10.45
do 12.30. Trasa Łazienkowska ma być także zamykana w godz. 14-15, 17-17.30 i od
19.30-20 (wtedy papież będzie przejeżdżał Traktem Królewskim przez pl. Na
Rozdrożu).
• Miodowa, Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Al. Ujazdowskie, al. Szucha.
pl. Małachowskiego - zamknięte przez cały dzień.
• Bonifraterska, Świętojerska, Anielewicza (od Andersa do pomnika Bohaterów
Getta), Lewartowskiego, Stawki od Lewartowskiego do Andersa, Muranowska, Długa,
Kilińskiego, Podwale, Świętojańska - zamknięte od ok. godz. 9.30 do 12.30.
• Moliera, Wierzbowa, Trębacka, Ossolińskich, Tokarzewskiego, Pasaż
Niżyńskiego - zamknięte od godz. 20.
• Ulice poprzeczne do trasy przejazdu - wszystkie mają być zamykane po godz. 11
na ok. 30 minut - najruchliwsze to ul. 17 Stycznia, Sasanki (przedłużenie
Marynarskiej), Racławicka, Banacha, Raszyńska, Waryńskiego, Al. Jerozolimskie,
Świętokrzyska i Andersa. Niewykluczone, że na krótko policja zamknie także al.
Niepodległości i Marszałkowską (przy przecięciu z Trasą Łazienkowską) oraz
al. „Solidarności". Al. Jerozolimskie oraz inne ulice poprzeczne na Trakcie
Królewskim (od pl. Zamkowego do pl. Na Rozdrożu - w tym także Trasa
Łazienkowska) będą w czwartek zamykane jeszcze w godz. 14-15, 17-17.30 i 19.30-
20.
Objazdy autobusów w czwartek
Tego dnia (zwłaszcza ok. południa, gdy papież będzie przejeżdżał z lotniska do
centrum) trasę może zmienić większość linii kursujących przez Śródmieście i
Ochotę. W ciągu dnia zmian można się też spodziewać w Al. Jerozolimskich i na
Trasie Łazienkowskiej, czyli ulicach poprzecznych do przejazdu papieża.
Oto najważniejsze zmiany.
• Na trasie w kierunku lotniska. W czasie zamknięcia al. Żwirki i Wigury linia
175 pojedzie ul. Hynka, al. Krakowską, Grójecką do pl. Zawiszy, a linia 188
Hynka, al. Krakowską, Grójecką, pl. Zawiszy, Raszyńską, Koszykową, Piękną,
Myśliwiecką, Łazienkowską do mostu Łazienkowskiego.
• Trakt Królewski. Od ok. godz. 8 rano do wieczora autobusy kursujące zwykle
Krakowskim Przedmieściem, Nowym Światem i Al. Ujazdowskimi będą jeździć od ul.
Bonifraterskiej, Świętojerską, Andersa, Marszałkowską, Waryńskiego, Goworka,
Spacerową do Belwederskiej.
• Trasa Łazienkowska w kierunku Ochoty: autobusy jadące od strony Saskiej Kępy
od ok. godz. 10 lub 10.30 z Trasy Łazienkowskiej będą zjeżdżać na Wisłostradę i
dalej ul. Łazienkowską, Myśliwiecką, Piękną i Marszałkowską do centrum (linie
502, 514, 515, 525), autobusy jeżdżące Trasą Łazienkowską na Ochotę od Pięknej
pojadą prosto Koszykową do Raszyńskiej i pl. Zawiszy.
• Trasa Łazienkowska w kierunku Saskiej Kępy. Podobnymi objazdami autobusy
zaczną kursować już od ok. godz. 8. Około południa część linii ma jeździć na
skróconej trasie np. te z Wesołej (502, 514) Trasą Łazienkowską dojadą tylko do
Torwaru, gdzie zawrócą.
• Trasa Łazienkowska w obu kierunkach po południu (w godz. 14-15, 17-17.30 i
19.30-20.) Autobusy jadące od strony Saskiej Kępy do centrum (502, 514, 515,
525) z Trasy Łazienkowskiej skręcą na Wisłostradę i dalej pojadą ul. Gagarina
do Waryńskiego i Marszałkowskiej.
• Al. Jerozolimskie - ruch w rejonie ronda de Gaulle'a będzie zablokowany w
godz. 11.30-12.30, 14-15, 17-17.30 i 19.30-20. Kursujące tędy autobusy pojadą
objazdami. Tramwaje mają zaś kursować na skróconych trasach. Te jadące z Woli i
Ochoty zawrócą na pl. Starynkiewicza, a te z Gocławka lub Pragi - na rondzie
Wiatraczna lub w al. Zielenieckiej. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Odpowiedzialni za Łódzką Tragedię Regionalną
Odpowiedzialni za Łódzką Tragedię Regionalną
Czy ktoś ma pomysł w jaki sposób pociągnąć do odpowiedzialności ludzi którzy
są odpowiedzialni za to, że ŁTR zamiast Łódzkim Tramwajem Regionoalnym stał
się Łódzką Tragedią Regionalną?
Nie chodzi mi oczywiście o to że się ŁTR buduje (można dyskutować czy
rzeczywiście będa z niego tak wielkie korzyści jak się reklamuje, ale to inna
sprawa) - sam projekt uważam za mimo wszystko pożyteczny; ale o to JAK się go
buduje.
Inwestycją o podobnej skali był remont Włókniarzy rok wcześniej. (odcinek
połowę krótszy, ale za to dwie jezdnie trzypasmowe, zamiast wąskiego pasa
torowiska). Ile trwał tamten remont? Nie pamiętam dokładnie, ale chyba coś
koło 3 miesięcy. Biorąc na logikę, budowę ŁTR przy dobrej organizacji pracy i
pełnym wykorzystaniu środków można było przeprowadzić w podobnym czasie.
Jak to jest więc możliwe, że ktoś dał zgodę na zlikwidowanie/sparaliżowanie
transportu w Łodzi na cały rok, a nawet dłużej (licząc remont Zachodniej)? Kto
dopuścił do tego i czy jest sposób żeby pociągnąć go za to do
odpowiedzialności, za ten katastroficzny paraliż miasta, za zamknięcie ulic na
rok po to, żeby tygodniami lub miesiącami nie pojawił się żaden robotnik!
Wyobraźmy sobie, że w Warszawie zamykają na rok Aleje Jerozolimskie po to,
żeby poprawić tory tramwajowe, po czym przez 10 miesięcy nic się nie dzieje, a
na koniec przyjeżdża ekipa i w dwa miesiące robi remont. Nie wierzę, aby to
uszło na sucho pomysłodawcy. Dlaczego w Łodzi uchodzi?
Kilka faktów na potwierdzenie:
- Pod koniec września miała miejsce słynna awantura, kiedy to właścielka
lokalu przy Piotrkowskiej blisko katedry ośmieliła się poblicznie skrtykować
postęp prac wobec premiera i prezydenta miasta: że tylko na ich przyjazd
pojawili się robotnicy i sprzęt, a tak poza tym to ulice rozkopano i
zapomniano, rujnując handel wzdłuż ulicy. To był koniec września, obecnie jest
koniec kwietnia i ten odcinek jest NADAL ZAMKNIETY! Po 8 miesięcach! To jest
po prostu nie do uwierzenia, w żadnym normalnym kraju/mieście by to nie
przeszło. Akurat pracuję tam w pobliżu, robotników widać tam średnio nie
częściej niż raz w tygodniu i to na chwilę. Przecież to woła o pomstę do nieba.
- Ta sama historia na Kościuszki. Ulicę zamknięto na wiele miesięcy, przy czym
przez większość czasu nic się nie działo, ale kierowcy ryzykujący przejazd
wymarłą ulicą-widmo musieli się liczyć z mandatami. Zimą i przy deszczach
ulica i chodniki wokół straszyły rozchlapanym błotem i ziemią. Lokale wzdłuż
ulicy zaś straszyły pustkami, doprowadzając właścicieli do ruiny. Kto zwróci
pieniądze tym ludziom, ograbionym przez skrajną głupotę i indolencję urzędników?
- Najlepsze jest to, że po miesiącach marazmu, kiedy to to Kościuszki była
"placem budowy" (szkoda tylko że bez robotników), kiedy łaskawie oddano ją do
użytku dla tramwajów, a potem samochodów, do tej pory fragmenty tej ulicy są
zagrodzone, bo robotnicy to tu to tam układają krawężniki, kostkę, ziemię itp.
PRZEZ PRAWIE ROK NIE MIELI CZASU ŻEBY TO ZROBIĆ! To po co było zamykać na tyle
miesięcy ruch, żeby teraz sobie przypomnieli że tam jest jakaś robota do
wykonania!
- Najlepszy według mnie jest odcinek torów na Żwirki. Odcinek ma chyba niecałe
200 metrów. Jak długo można układać 200 metrów torów? Dwa tygodnie? No
powiedzmy, miesiąc, jak się ekipie nie spieszy. Ile się to robi w Łodzi na
Żwirki? Nie pamiętam dokładnie kiedy oni to zaczęli. W listopadzie? Czyli od
pół roku kładą te dwieście metrów torów, a końca nadal nie widać. Na to nie ma
już słów.
- To tylko te fragmenty które widziałem, nie wiem na przykład co się działo na
Pabianickiej i innych fragmentach. Ale przykładów pewnie można znaleźć bez
liku. W tym momencie kontynuacja jest na Zachodniej: znów zamknięto jedną z
najważniejszych ulic w mieście na ponad pół roku, żeby wyremontować kilometr
jezdni i torów. Przez pół roku to można kawał autostrady zbudować!
- Przez ten czas setki tysięcy ludzi przeżyło gehennę nie mogąc dojechać
nigdzie na czas, czekająć na znienawidzone Zetki które przyjeżdżały spóżnione
i załadowne do granic możliwości, oglądając na przystankach dantejskie sceny
gdy tłumy próbowały się się wbić do pełnego już autobusu, w końcu patrząć z
bezsilną złością na zamknięte ulice widma, na których nie pojawiał się przez
całe tygodnie przysłowiowy pies z kulawą nogą... Kto odpowie za straty
materialne i psychiczne tysięcy mieszkańców Łodzi?
A przecież mogło być tak pięknie. Wystarczyło zorganizować ten remont
sprawnie, przeprowadzić go w 3-4 miesiące, lub odcinkami. I nie pleść bajek że
to Unia Europejska nakazała zlikwidowanie transportu w tym mieście przez rok.
Jak powiedziałem, nie jestem przeciwnikiem ŁTR, ale to jak się go buduje to
jest kryminał. Mam dość czytania w gazetach opowiadań o tym jak to jest
fantastycznie i że tak musi być. Czy nie czas aby osoby odpowiedzialne za
Łódzką Tragedię Regionalną faktycznie za nią odpowiedziały? Tylko jak to
zrobić? Jaki zarzut można postawić? Niegospodarności? Po głopota chyba
niestety nie jest w tym kraju karalna. Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Temat: Miasto bez przyslosci.
Miasto z przysloscią
Gość portalu: ljuk napisał(a):
> Niedawno mialem okazje j
> ezdzic po Piastowskim Grodzie samochodem i bylem zszokowany.
Ja jeżdżę tu codziennie na rowerze i codzień jestem zaszokowany. ;->>
> Nigdzie w Polsce n
> ie ma tak fatalnych drog ja u was. Przepraszam tego czegos w ogole nie mozna
na
> zwac drogami.
Kiedyś było podobnie w Poznaniu. Było nawet jeszcze gorzej niż u nas. Ale dawno
nie poruszałem siępo Poznaniu samochodem, więc nie wiem.
> Przejechalem przez spory kawal miasta i jakies 40% nawierzchni to
> byla kostka brukowa pamietajaca jezcze chyba Hitlera.
1) wyjątkowo dziwnymi trasami Pan Kolega jeździł;
2) dobrze położona kostka brukowa sprawdza się czasem lepiej niż asfalt.
> A wy Kresowiacy przez 50 lat nawet kostki brukowej nie umiecie na asfalt
wymie
> nic! WSTYD!
W tej kwestii: no comments. Zarzut jest na tyle ogólny, że jak do wszystkich,
to do nikogo.
> Ja zawsze narzekalem, ze Katowice sa brzydkim miastem, bez zabytkow i
ciekawych
> teatrow itd. Ale u nas drogi sa zlote.
No dobra. Dróg Waszych nie znam. Ale szkoda, że tylko to jest piękne. ;-)) Nie
można mieć wszystkiego.
> Za to gdy jechalem po Wrocku, a przejechalem naprawde spory kawal miasta, t
> o natrafilem tylko na jeden remont!
Buuuchachacha... No to się obśmiałem setnie. Kiepsko się Waszmość rozglądałeś
po tym mieście...
Zamknięte ulice:
1) Kamienna na 2 odcinkach,
2) Jedności Narodowej,
3) Boya Żeleńskiego,
4) Pl. Grunwaldzki,
5) grabiszyńska w 2 miejscach (no ostatnio otworzyli)
...
no, Wrocławianie, pomóżcie, które remonty jeszcze skutecznie paraliżują miasto?
> 1. Nowa zabudowa Placu Wolnosci, zeby odciazyc Rynek - coz krakusy tez
chcieli
> cos takiego u siebie, ale jakos im nie wyszlo i nie sadze zeby wam sie
udalo.
Kiedyś Pl. wolności już służył imprezom masowym. Później został przerobiony na
targowisko. Później targowisko zostało przeniesione na Zielińskiego. Nic nie
stoi na przeszkodzie, aby przywrócić temu miejscu jego dawną funkcję.
No, ale to trzeba wiedzieć więcej o mieście, niż tylko oglądać je zza szyb
samochodu i raz się przespacerować po nim. ;-)
> 3. Nowa hala sportowa - super 600-tysieczne miasto ptrzebuje jej na pewno,
Chyba trochę więcej, zważywszy na opłotki, ale się kłócić nie będę...
> ale
> sa w Polsce wieksze miasta ktore takiej hali nie maja i tez sobie radza,
No, bardzo trafiony argument, faktycznie. Większe są Warszawa, Łódź i Kraków
(mierząc liczbą ludności). Wszystkie sobie świetnie radzą. ;-)
> 4. Aquaparc - krakusy tez se cos takiego postawili u siebie i dzis miasto ma
pr
> oblem z utrzymaniem tego kolosa,
Tia. Ale tak się jakoś składa, że na tę inwestycję jest spore zapotrzebowanie
społeczne. A teraz trzeba jeździć do Polkowic albo do Leszna. Jak mam taki
kawał jechać, to wolę sobie wody do wanny w domu nalać... ;-)
> 5. Obwodnica - zajmuje odlegle miejsce w planie inwestycji, a jest to cos, co
j
> uz dawno powinno zostac wybudowane.
No może i powinno. Ja na rowerze się skarżę raczej na brak ścieżek rowerowych
przez centrum, niż na brak obwodnicy
> Jak miasto Wroclaw zacznie realizowac wyzej
> wymienione mrzonki to popadnie w takie dlugi, ze o budowie obwodnicy bedze
sob
> ie moglo tylko pomazyc.
Pewnie. Lepiej mieć piękną obwodnicę i pustynię kulturalną. Wówczas się
upodobnimy już do Katowić. A może my chcielibyśmy tak trochę w innym kierunku
zmierzać, niż Katowice.
> Stopa bezrobocia w Katowicach wynosi 8% podczas gdy we Wrocla
> wiu 13%. A trzeba zaznaczyc ze we Wrocku nie zlikwidowano ostatnio 3 kopaln i
j
> ednej huty, tak jak to zrobiono w Kato.
Tia.
1) Stopa bezrobocia na poziomie 13% jest i tak niższa od średniej krajowej
(17,5% we wrześniu)
2) Czy zechciałbyś podać źródło tych danych? Czy porównujesz miasta, czy
województwa?
> Moj kumpel powiedzial ze drogi to tetni
> ce miatsa.
Sorry. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Taki właśnie jest punkt
widzenia zza kierownicy.
> P.S. Podczas ostanich wyborow samorzadawych wybory na prezydenta miasta
Wroclaw
> byly arena politycznych wojen miedzy partiami. Podczas gdy w Katowicach w
pier
> wszej turze wygral dotychczasowy prezydent Piotr Uszok,
No, niestety. U nas 2 kadencje już swoją funkcję sprawował nasz były prezydent -
B. Zdrojewski.
> notabene niedlugo po wyborach uznany zostal za najlepszego prezyden
> ta miasta w Polsce
Gratuluję! :-)
> Pozdriawm was wrolawian i zycze opamietania.
Dziękujemy. Wzajemnie. ;-)
Pozdrawiam,
Woo.
PS. Wg mnie niec, co napisałeś nie uzasadnia tezy postawionej w temacie. "Misto
bez przysłości". Wisz, wydaje mi się, że skoro Hiroszima się pozbierała po
atomówce, to i Wrocław się jakoś pozbiera.
Przejrzyj resztę odpowiedzi z wątku
Strona 4 z 4 • Znaleziono 264 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4